1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste gewoon naar een winkel toegaan, daar heb je de Samsung modellen, maar ook de wat goedkopere. Zoals een 23'' Philips voor 570 of een Acer 26'' voor 666. En dan kan je zelf uitmaken of je 200 euro meer overhebt voor een iets beter scherm.
     
  2. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een goede TV. Alleen minder dan andere Samsung modellen. Lagere contrast en mstijd. Maar wel redelijk voor dat geld. Maar ik zou als ik jou was dan liever honderd meer uitgeven zodat je dan de LE26R51b hebt.
     
  4. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat zo zegt ga ik denk ik voor de 23'' versie van de R51b serie. Omdat die 26 wel n stuk duurder is ( heeft dan wel HDMI maar ik wil hem toch alleen voor 360 gebruiken + dat mn pa wel een duurdere koopt met HDMI) Bedankt iig.

    Oja en nog n vraag kan iemand zijn ervaring vertellen met het bestellen van lcd schermen via internet. EN welke sites zijn aan te raden.
    is deze site goed?: http://www.eshop.nl/product_info.php?cPath=2001_2014&products_id=129787
     
  5. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is bij de MM in Den Haag een aanbieding van een Philips. Ik geloof de PF5320 23'' en die is op internet 700 euro en daar 570. Echt een koopje dus!
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5

    Als dit zo is koop ik helemaal geen HDTV, wat zag dat er gods gruwelijk lelijk uit zeg bij de MM, evenals Perfect Dark Zero en Kameo ! IEELLL

    Op mijn kleine crt tv'tje heb ik er gelukkig geen last van, maar als het echt waar is wat je zegt nu, dan begin ik echt fors te twijfelen

    Iemand anders nog die dit ook heeft gemerkt ?
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  7. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, en overdrijven is ook een vak.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen vergeten nog steeds dat ze aan die demo-pods nog geen halve meter van het beeld af staan....tja, dat je dan details gaan opvallen lijkt me vrij logisch. En zo kun je overal wel over mierenneuken natuurlijk :+

    Nee ik game lekker vanaf een meter of 2 op mijn Samsung, en het beeld is gewoon godsgruwelijk strak :cool: Als je eenmaal HD resoluties gewend bent, dan wil je niks anders meer :)
     
  9. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja en nog n vraag kan iemand zijn ervaring vertellen met het bestellen van lcd schermen via internet. EN welke sites zijn aan te raden.
    Ik stel m nog n keertje omdat ie anders niet meer beantwoord word. Als dit iritant is moet je ff zeggen dan weet k t:+
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  11. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik kan me min of meer gekloot hebben. Ik heb de Philips 23PF 4321. Deze heeft geen component ingang. Heb het dus via een omweg met DVI aan moeten sluiten. Het geluid doet het dan ook niet via de TV zelf, dus aangesloten op de stereo.

    Heb hem goedkoper dan ik hem op het net kan vinden. Heb er zelf namelijk €599- voor betaald (ik dacht dat 'ie €600,- kosste, maar kreeg zelfs nog €1!! terug 8) 8) ).

    Een piepie klein nadeeltje isssss...het beeld komt er niet helemaal op. Ik kan op elk kanaal de grootte instellen, behalve op het HD kanaal. Naja....moet er mee leren leven :)

    Heb ook PGR3, en TOTAAL GEEN problemen met kartels. Alleen als ik in mijn 2de garage achter mijn Lambo loop schokt het een beetje. Dit ligt echter aan het spel, want hij doet het nergens anders op een baan ofzo.
     
  12. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast gewoon even kijken op http://tweakers.net/shopsurvey hier staan wel de meeste sites op.
     
  13. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee..

    Hier Nog Wat Fotos Zoals Belooft...

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]




    Caioooo TheOne..._0/
     
  14. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de dubbele post :confused: ik weet niet hoe dit komt er ging net iets fout met eenmelden en nu staan er opeens 2 post van mij sorry daarvoor..

    TheOne..
     
  15. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey bedankt voor de foto's, maar ik wilde graag weten of voetbal goed te kijken is op jouw tv. Op de samsung site worden voor het duidelijk maken van de beeldverbeterende technieken soms plaatjes gebruikt van het voetbal en ze claimen dat het voetbal dus beter te kijken is op een lcd van samsung. Is voetbal dus goed te kijken zonder dat er last is van ghosting? (ik weet niet of ik hier de juiste term gebruik)
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, mag ik vragen waar je die tv meubel vandaan hebt?
    Ik heb vele winkels gezocht naar een meubel in mijn smaak zonder enig resultaat, dus vertel me plz waar ik die meubel kan kopen_O_
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  17. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung maakt kastjes waarmee je binnenkort het wk in HD kan bekijken:)
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat zijn wel mooie plaatje BBE Theone. Idd gaaf meubel waar je je set op hebt staan. De Tv is de LE32r71 neem ik aan of heb ik t fout? Wil namelijk zelf de LE40R72 gaan halen. En ja ben ook benieuwd of je last van ghosting hebt?
     
  19. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @geforce: Bedankt voor je antwoord, maar dat is niet helemaal wat ik bedoelde, misschien formuleerde ik het niet helemaal goed. Ik was benieuwd of het voetbal er vloeiend uitzag, omdat samsung adverteerd met technieken die de beelden vloeiender en scherper laat verlopen en ze gebruiken als voorbeeld plaatjes van het voetbal, zoals een keeper die naar de bal duikt.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En bij mij staan juist al die digitale beeld "verbeteraars" uit, maar ook hier geen spoortje ghosting te bekennen hoor. Heb een Samsung LE26R51 btw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina