1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je reactie.
    Nog 2 vraagjes..Is het beeld nog steeds gewoon duidelijk als je er schuin voor zit? Geen last van ghosting?
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Schuin voor je TV gaan zitten en ghosting hebben totaal niks met elkaar te maken, of wat bedoel je precies ? Persoonlijk snap ik niet waarom mensen zich daar druk om maken, ik bedoel je gaat toch recht voor je TV zitten of niet ? :+
     
  3. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb een inkijkhoek 175 graden..je kan er naast gaan staan en je ziet het beeld nog..dus dat is wel een goede zaak..niet dat je er naast gaat staan om te kijken maar goed...

    Ik heb helemaal geen last van ghosting..tenminste niet met de instellingen die ik nu heb..
     
  4. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit :D ook die bovenste plaatjes hoor, maar waarom plaats je je antenne van je digitenne niet achter je subwoofer ??? Digitenne heeft overal bereik waar een zendmast staat dus ook achter je sub :)
     
  5. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die meubel geloof ik bij de leenbakker gezien. of was het de kwantum?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here, die van mij lijkt er dan ook behoorlijk op.
    Ik gok Leen Bakker.
     
  7. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee weet ik,het waren ook 2 losse vragen,maar mijn vraagstelling was idd een beetje scheef waardoor t leek of t iets met elkaar te maken zou hebben :D
    En vanaf mn bed zit ik idd recht voor de tv,maar vanaf mn bank zit ik er wat schuin voor,vandaar dat k dat even wilde weten..._0/
     
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt het dat rond het WK mei - Juni de HDTV's in prijs dalen ?

    Misschien een verkoper die dit toevallig weet ?

    @ Zero Paradox, kan je misschien nog een keer foto's plaatsen van je HDTV
    Danku
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  9. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    vaak gaan de fabrikanten en winkeliers dan wel met acties beginnen ja ! kocht 6 jaar geleden met het EK voetbal, mijn vorige tv...een sony breedbeeld 100 hertz, kreeg er toen een playstation 1 bij en gratis een jaar extra garantie....die playstation had ik gelijk verkocht, nieuw in doos voor 250 gulden...haha dus had een goedkoop tv'tje gekocht....nu zullen er weer wel van dat soort aanbiedingen komen....extra gratis garantie, playstation 2 kado bij een bravia.....een perfect draft biertap kado bij een philips, misschien dat samsung bij de duurdere modellen die HDTV decoder van eigen merk kado doet of tegen korting....ik verwacht echter niet dat er honderden euro's contanten korting gegeven gaan worden...daarvoor zijn de prijzen afgelopen maanden al te veel gezakt...
     
  10. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat/waar (voor muur beugel) ik moet kopen om mijn le26r51b op te hangen. Die vogel beugels hebben allemaal een vesa 10x10 en mijn tv een 20x10.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  11. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem heb ik ook ja.
    Je kunt gewoon de beugels van Vogel's gebruiken, alleen moet je er dus ook een aparte adapterplaat bij kopen, ook van Vogel's.
     
  12. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk en zo'n beugel zat er bij de philips al bij :9 hey gasten let er wel op hoe ver de tv dan van de muur afkomt.....je hebt namelijk wel vertelbare muurbeugels, maar dan komt je tv verder van de muur af, waardoor je de beugel zelf en kabels beter ziet....en da's niet zo mooi hey :eek:
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dan kan je je automatische draai voet niet meer gebruiken als je em aan de muur hebt hangen:eek: Lijkt me echt strak, druk op afstandsbediening en je tv draait :+
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens kijken of ik een keer tijd heb om de digitale cam van mijn vader te lenen, en dan zal ik eens foto's maken van mijn HDTV + consoles opstelling :)
     
  15. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind strak als mijn lcd aan de muur hangt ! *) die draaivoet kan me gestolen worden , het is dat het ding erbij geleverd wordt, want los had ik hem nooit gekocht.....ik vind trouwens al die flat tv's van tegenwoordig, plasma of lcd....het mooiste tot zijn recht komen als ze aan de muur hangen anders spaar je je een hoop geld uit en koop je je zo'n "ouderwetse" tv met grote toeter aan de achterkant....ja toch want je hebt schijnbaar ook een hd ready tv met beeldbuis...voor rond 800 euro.....
     
  16. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je tv gewoon op een klein tafeltje zet spaar je nog wel wat ruimte uit.
    Maar ik heb ook wel mensen gezien die de (lcd) tv in een diep kast zetten maar dan helemaal vooraan en dan non HD dus pure geld verspilling.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Citaat:
    Origineel gepost door schijterwt
    Kheb die 26" samsung tv (met HDMI/DVI ingang) en een laptop met een DVI uitgang. Dan moet het toch mogelijk zijn om HD films via de laptop op mn tv af te spelen via een HDMI/DVI kabel toch?

    Iemand ervaring mee?

    Weet iemand hier meer van?? Als het goed is zou het toch geen probleem moeten zijn om films via mn laptop af te spelen op mn tv via een zo'n kabel. Ik dacht juist dat een HDMI/DVI kabel voor de beste beeldkwaliteit zou moeten zorgen :confused:
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst: Bijna geen enkele laptop heeft een DVI uitgang. Alleen de apple's en sommige hele dure uitvoeringen hebben DVI.

    Films afspelen via een VGA verbinding is vaak geen probleem. Via DVI is dat echter anders. De verhalen die ik gehoord/gelezen heb, verschillen nogal. De een heeft het in een keer aan de praat terwijl de ander er weken mee blijft prutsen. Dit schijnt o.a. aan de gebruikte TV te liggen. De ene tv accepteert enkel de native resolutie van het scherm o.i.d. Pas dan werkt het goed. Terwijl bij een ander scherm een signaal met elke resolutie werkt.

    Het hangt dus heel erg af van je TV.

    PS: Ik heb een 17" tft aangesloten via DVI. Ik moet zeggen dat dit geen (groot) verschil maakt ten opzichte van VGA. Op een TFT heeft het niet heel erg veel invloed. Hoe dit met een LCD-TV zit weet ik niet. Ik twijfel of er echt veel verschil zit tussen VGA en DVI. Als ik moest kiezen tussen DVI of VGA zou ik VGA zitten. Ten eerste is een DVI kabel van een paar meter niet te betalen. VGA is veel goedkoper. Ten tweede is de kwaliteit volgens mij niet heel erg anders. En als laatste kies ik liever voor "in theoretisch" iets minder kwaliteit maar wel met de zekerheid dat het werkt, VGA dus.
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Allereest: mijn laptop heeft er dus wel een ;), een vga uitgang ontbreekt overgens.

    Net ff met samsung gebelt. Volgens een medewerker zou het via de hdmi/dvi ingang gewoon moeten werken. Het zou beter beeld moeten geven dan via een een vga-kabel aangezien een hdmi met digitale signalen werkt en een vga met analoge.

    Aangezien ik mn laptop gewoon naast de tv kan zetten heb ik maar een kleine kabel nodig, ik zal morgen es naar de prijzen kijken.

    voor de duidelijkheid:
    Tv ingang:
    [​IMG]
    Laptop uitgang:
    [​IMG]
    Moet ik alleen nog ff uitvogelen met wat voor kabel ik dit aan elkaar ga knopen.
     
  20. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne ook maar es opgehangen hij hangt wel iets verder van de muur dan gewoon maar dat boeit niet.

    Shrek 2 in HD :9

    [​IMG].
    BTW het lijkt als of hij schuin hangt maar de foto is schuin.
    Owja dat stipje links boven onder de poster is een dode spin :9
    Edit:/ nu hij hier een tijdje hangt lijkt hij wel groter :D.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina