1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die ik heb is wel gewoon 1280x720

maar waar haal je al die .ts en mkv dan vandaan?

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    usenet, staan ook 1080P(!!!) films op van 30gb of meer

//edit, opt moment staat constatine 1080i er ook op

@ geforce, 576p is gewoon pal dvd

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  3. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet echt niks van newsgroups
    *gaat op onderzoek uit

gebruiken jullie ftn ofzo?

4. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    1080p zie je niet vaak, domweg omdat er bijna geen afspeelapparatuur voor handen is. Een projector die dit native kan uitzenden zijn niet te betalen! En ook LCD's/plasma's zijn met die resolutie EN die 1080p native kunnen uitzenden zijn (nog)abnormaal duur. Daarom zie meestal 1080i.

PS: Op dit moment wordt (de hele?) band of brothers serie gepost. ongeveer 6 GB per aflevering, dit schommelt tussen de 4 en 8 GB. Deze zijn in 1080p/DTS/DD5.1(engels/chinees) in het .mkv formaat. 8) Afl 1-6 staat er nu op...

5. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    www.binaries4all.nl Lees deze site eens door en je bent al een heel stuk wijzer ;)

6. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schitterende set joostpolletje! Alleen ik ben toch benieuwd waarom je voor een 32 inch hebt gekozen ipv een 40 inch

8. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb daarvoor gekozen omdat,
    - Ik zo twee drie meter vanaf de televisie zit.. Dit is al echt groot vanaf zo'n afstand.. Groter zou denk ik lelijker worden... Vanaf zo dichtbij dan.
    - Ik over twee drie jaar toch een FULLHD televisie wil kopen en dan de afschrijving met zo 40 groter is dan een 32

9. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor je antwoord. Ik moet voor m'n ouders naar een TV kijken en ik denk dat we ook voor 32 inch gaan.

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb af en toe al door dat zo dichtbij soms niet zo heel mooi is nee... En dat op 40 word het alleen maar uitgerekter enzo.. dus ben blij met mijn keus!

11. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    welk type heb je gekocht joost? || nvm ik zie het in je signature staan

en dat meubelstuk heb ik ook :D

12. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  13. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het met echt HD materiaal (zoals gamen op de 360 op je HD of HD ready tv) wel meevallen met de afstand, merk zelf dat ik met gamen met de 360 nog wel op 1 meter afstand van mijn 37 " lcd kan afzitten, nog steeds haarscherp hoor.....kijk ik echter tv (heb nog analoog tv signaal) ja dan moet ik er echt minimaal 2,5 tot 3 meter vanaf zitten..... check trouwens je lcd scherm met een geheel wit en een geheel zwart beeld op dode cq. oplichtende pixels, er mogen er wel inzitten maar niet teveel en zowiezo nooit in het midden van het scherm........oh ja en ga dan heel dicht op je scherm zitten om het te checkuuhh voor de rest veel plezier met je hele nieuwe media gebeuren joost....maybe c u @ live soon

14. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Recorder bevalt heel prima.. Met guide+ werkt echt super makkelijk... Je hebt gewoon een gids en klikt aan wat je wilt opnemen.. Echt heel makkelijk... DVD's speelt die ook prima af ja.. Het is leuk dat je m ook op 576p kan zetten als je dan al het verschil ziet met 720p is wel enorm.. Dus kwaliteit is echt beter ja!!

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd met t gamen enzo is het wel haarscherp.. Niks van te zeggen nee. Tv heb ook analoog signaal en dan is t wel broert om het beeld te zien... Maar voor in slaapkamer vind ik 32" meer dan voldoende.. ik kan geen dooie pixel vinden.. gelukkig :) Ja harstikke bedankt, zal wel lukken!!!

16. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ey joostpolletje ik heb dezelfde tv maar doe jij het netsnoer er ook uit? want als je em uit doet blijft ie op standby staan he... ik heb de winkel gebeld en ze zeggen dat het niet erg is daar zijn ze op gemaakt die van samsung alleen als je bv 3 weken weg gaat kan je de stekker er uit halen.. maar ik heb van alles op een stekker blok en die doe ik altijd uit met dat knopje...

TheOne..

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    verstandig omgaan met energie. goed zo ;)

18. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Ey Theone ik heb me tv altijd op standby staan.. Heb m ook op een stekkeblok met uit knopje maar gebruik dat nooit.. Denk dat als ik op vakantie ga m ook standby laat staan.. Lijkt me toch dat dat moet kunnen allemaal..

19. S2801

S2801 ANI

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine moeite om hem uit te zetten lijkt me, en er is laatst in Boskoop een jongen van 14 (gloof ik) overleden omdat zijn monitor vlam vatte toen hij aan het slapen was. En die monitor stond op stand-by......

20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ja... ik heb me pc dag en nacht aan.. zo twee weken lang.. en dan weer ff uit.. Dat zijn van die kans gebeurtenissen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina