1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wie weet of je dts kan afspelen met je .ts bestanden op je 360.

2. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    euhm.. die tv van ons die LE32R71B van samsung die kan alleen maar op stanby die kan niet helemaal uit... en ik had de winkel gebeld waar ik em gekocht heb en die zeiden dat die samsung tvs zo gemaakt zijn voor op standby en die hebben een beveiliging erop.

TheOne...

P.S joostpolletje heb je msn? dan kunnen wenog ff over tv lullen gaat wat makkelijk op msn.

3. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad je kan een samsung LCD niet helemaal uit zetten. Ik heb een LE26M51 en deze kan je ook alleen op 'standby' zetten. Er blijft altijd een blauw verlichte (ring of light) knop branden... :{ Dit is zwaar irritant als je ook in dezelfde kamer slaapt. Het licht is nog redelijk fel. Daarom heb ik de tv op een stekkerblok met een knopje aangesloten. Op die manier kan ik de tv echt uit zetten en gaat het lichtje uit.

De tv op de standby stand laten staan lijkt me geen kwaad kunnen. Het schijnt zo heel vaak voor tekomen bij LCD tv's, omdat deze anders werken dan een CRT tv die je wel op standby kan zetten of helemaal uit. Als het wel kwaad kon had samsung vast wel een oplossing bedacht 8) :+

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zwaar irritant, vindt die verlichting van de voeding van m'n 360 al irritant. Zeker technische lui die die shit ontworpen hebben die niet even 2 sec hebben nagedacht. Maar ik ga dan ook lekker voor de philips}:]

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    ff een vraag over beamers he,
    Ik hoorde dat zo,n lamp van een beamer maar een bepaald aantal uur meegaat nu is mijn vraag.Moet je dan een compleet nieuwe beamer kopen of kan je gewoon een nieuwe lamp kopen?
    En waar zou je dat kunnen kopen?
    En hoe duur is zo,n lamp nou precies?

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    sorry dubbelpost

7. JeePee

JeePee Guest

Ik snap niet dat hier zoveel mensen zijn met LCD TV's.
    Plasma vind ik namelijk echt een tiental keer mooier. En de nieuwste Plasma schermen branden niet eens meer in :) M'n ouders zitten te twijfelen tussen een Pioneer PDP-436RXE (109 cm) en een Phillips Cineos 42PF9631D (107 cm) Beide top TV's. Eerst nog ff wat dieper op onderzoek uitgaan tussen deze twee.

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt beamer heeft aantal branduren

als die op zijn. Kan je nieuwe lampen er voor kopen.. dus geen nieuwe beamer nee... Waar ze te koop zijn weet ik niet zo snel.. Bedragen van rond de 200 300 euro voor lcd projector..

9. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voornaamste redenen zijn de grootte van het scherm en daardoor de prijs. Plasma's zijn er nagenoeg alleen met (meer dan) een meter doorsnee... Dat is voor mij een beetje overkill. Daarbij komt evenredig de prijs. Plasma's zijn duurder omdat ze groter zijn. Een andere reden voor mij was de resolutie van LCD's tov Plasma's. LCD's hebben vaak een hogere resolutie dan Plasma's en naar mijn gevoel vind ik dat er beter uitzien. Hoewel de kleuren van Plasma's beter zijn dan LCD's.

Maar de voornaamste reden blijft toch de prijs en de grootte...:)

10. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Precies weet ik het niet, maar ik denk dat een goede HD beamer(minimaal resolutie 1280x720) nog wel een stukje duurder is. Een lamp alleen kost daarvoor al 200 300 euro :{

11. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat bedoelde ik ook ja... Voor de lamp van een beamer betaal je zo 200 300 euro... Kijk eens de hitachi pj tx200.. staat ook op mijn verlanglijstje.. JKI en nog een paar gamen met de pj tx100.. Zo rond de 1200 1500 heb je goeie hd beamer

12. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.
    Ik ben eruit...
    Ik ga voor de Samsung LE32R71B. _O_
    Ik haal bij een internetshop (hun afhaalpunt is om de hoek en scheelt ruim 250,- met It's ed.), maar de garantie gaat niet via hun maar direct tussen mij en Samsung.
    Is er iemand mee bekend of dat een beetje goed geregeld is bij Samsung?
    Krijg je een leentoestel als ie wegmoet voor reparatie ed?
    En hoe het precies zit met pixelgarantie.
    Ik kan het nergens op hun site vinden.

Alvast hartelijk dank.

Trouwens, om alle misverstanden over de HD-kastjes te voorkomen...
    In Amsterdam is de televisie via UPC.
    Als je via hun digitale TV 'neemt' betaal je in totaal 2,16 per maand meer voor je tv-abonnement.(analoog 15,83, digi tv 17,99)
    De decoder krijg je dan 'gratis'. Alleen bruikleen, als je je abo opzegt moet je m weer inleveren.

Als je niet via UPC kijkt, maar wel digitale TV wilt gaat dit idd via Casema (en nog een aanbieder, maar weet niet welke).
    Je koopt dan een decoder in de winkel en je koopt een kaart via de aanbieder.
    Die decoder blijft dan jouw eigendom.
    De prijzen van Casema weet ik niet precies.

13. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung LE32R41B is nu bij de Makro te koop voor 999,- (1188.81 incl.) en de LE26R41B is 749,- (891.31 incl.)

14. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Met een lamp doe je zo'n 2000 / 2500 uur, dus dat duur wel even voordat je een nieuwe lamp moet kopen

Heb zelf ook een beamer en maak daar elke dag wel gebruik van, ik heb hem nu iets langer dan een jaar en heb er 600 brand uren op zitten

15. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke Makro?? Allemaal neem ik aan?
    Want ik heb wel interesse in die LE26R41B

16. Stealthforce

Leuk Bevonden:
    0
    ooohhh ik zie het al. Je moet wel ff bij vermelden dat er dan btw bij moet. Dus ongeveer 900 voor de 26''

Helaas voor mij

17. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

staat er ook achter bedrag inc

18. Stealthforce

Leuk Bevonden:
    0
    klopt overheen gekeken

19. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    weetje waarom iedereen lcd tv's koopt?
    niet iedereen heeft 3 [​IMG] van zulke briefjes op zijn nachtkastje liggen.:{
    @home bied ook een hd decoder aan van samsung ik vind hem wel mooi.
    Maar hier hoef je het eerst jaar niets voor te betalen.
    en er is ook gewoon tv digitaal van @home en dat is standaard te ontvangen zonder abbo maar wel digitaal.

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb t niet om t geld gedaan... Vond lcd ook mooier

http://www.netstar.nl/plasma/verschil.htm

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina