Ok.
Ik ben eruit...
Ik ga voor de Samsung LE32R71B.
Ik haal bij een internetshop (hun afhaalpunt is om de hoek en scheelt ruim 250,- met It's ed.), maar de garantie gaat niet via hun maar direct tussen mij en Samsung.
Is er iemand mee bekend of dat een beetje goed geregeld is bij Samsung?
Krijg je een leentoestel als ie wegmoet voor reparatie ed?
En hoe het precies zit met pixelgarantie.
Ik kan het nergens op hun site vinden.
Alvast hartelijk dank.
Trouwens, om alle misverstanden over de HD-kastjes te voorkomen...
In Amsterdam is de televisie via UPC.
Als je via hun digitale TV 'neemt' betaal je in totaal 2,16 per maand
meer voor je tv-abonnement.(analoog 15,83, digi tv 17,99)
De decoder krijg je dan 'gratis'. Alleen bruikleen, als je je abo opzegt moet je m weer inleveren.
Als je niet via UPC kijkt, maar wel digitale TV wilt gaat dit idd via Casema (en nog een aanbieder, maar weet niet welke).
Je koopt dan een decoder in de winkel en je koopt een kaart via de aanbieder.
Die decoder blijft dan jouw eigendom.
De prijzen van Casema weet ik niet precies.
Klik om te vergroten...