1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat dacht ik al...

    Ga denk ik toch voor een Samsung.
    Weet er iemand wat Samsung bedoelt met een 'game mode'?
    Staat bij de specs van de nieuwe Samsung-serie.
    De LE..R71B en LE..R72B.
    Maar op de site staat er verder niets over wat het precies inhoud...
    Hij is er trouwens ook in het wit!!!(vet!!)
     
  2. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit ook al vreemd, bij zowel de R71b als de R72b staat vermeld dat er 2 HDMI ingangen zijn, maar zouden ze hier dan mee bedoelen dat er 1 HDMI ingang zit en 1 DVI ingang die HDCP heeft?

    Hoe bevalt de R71B? ik ben ook van plan hem te kopen, maar is die Game-mode echt een verbetering of is er haast geen verschil met de normale modus?
     
  3. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga van de week de LE32M51B halen. Mag mn xbox er bij de mediamarkt op aansluiten om te kijken.
     
  4. owesseli

    owesseli Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik weet het niet echt het beeld is gewoon prima. Met de game mode aan wordt het beeld iets donkerder maar wat er nou exact gebeurd weet ik eigenlijk niet.
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    IDD heb hem nu ook voor me. T mediamarkt krantje kwam binnen (ik ben nl al weken aant kijken naar een goeie lcd) En zag deze hierboven genoemde tv ook staan

    http:///www.kieskeurig.nl/product/3D9B0ED00EA6C3BBC12570DC003D28A0.htm#

    Hier zijn de specs van de tv.

    Is dit een goeie tv en haalt die idd de 1080i

    Of zal ik voor me eerste keuze gaan en dat was de samsung
    http://www.kieskeurig.nl/product/7FE0A023A344E38AC125713A004EBB0D.htm
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  6. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    was op mijn gewone tv ook al, alleen kan ik nu zelf de positie van het beeld bepalen, is overigens ergens een aparte thread van......dat de HUD in deze game op een of andere manier buiten beeld valt ...ervaringen met VGA zijn beter, maar da ga ik echt niet doen ...ik vind hem mooi zo...ik kan hem alle kanten opsturen....als ik de formaatcorrectie uitzet (stond bij die foto op auto) dan kan ik hem wel goed krijgen (hud valt dan helemaaal binnen scherm aan alle kanten 5-6 cm ongeveer), maar ja ik game altijd zo....al aan gewend :)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  7. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat foto's altijd leuk blijven : hier 2 foto's van mijn game-stekkie, genomen vanaf de bank (zo'n 3,5 - 4 meter van het LCd scherm af).....let op die paaseitjes op tafel, is da wa.....paaseitjes zijn HOT voor tijdens het gamen in dit jaargetijde ! *) :p [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg goed uit ron:9

    Wil zelf wel meer foto's zien van de LE26M51B(real life pics graag:cool:)

    Iemand?:D Ga die tv namelijk over anderhalve maand kopen, als ik trouwens een maand langer wacht kan ik de le32m51b kopen...Maar dan moet ik weer zo lang wachten voordat ik eindelijk een 360 kan kopen...
     
  9. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Schoot me net te binnen dat ik exact hetzelfde heb op mijn CRT Panasonic.....
    Waarschijnlijk een GRAW fout.

    :) Puik toestel verder! :D
     
  10. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Gheh, die LE32M51B staat deze week bij mij thuis. Kan er wel plaatjes van schieten als u wilt.
     
  11. theo777

    theo777 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo was ik even van plan een nieuwe lcd te gaan kopen maar dacht eerst even hier kijken wat er wordt geschreven............had ik beter niet kunnen doen want nu weet ik het echt niet meer :) zoveel info. Maar wel erg goede info dus zeker bruikbaar. Ik speel nu op een jvc lcd tv ( 360+pc ) erg mooi en strak beeld alleen ondersteund deze alleen de 460i mode dus geen HD ready dacht ik zo.
    Na al het lezen viel mijn oog op de Samsung 23" lcd tv maar zag dat een monitor voor mij ook een optie kon zijn want ik heb eigenlijk geen tv tuner nodig.

    Dus ik ben op zoek naar een scherm voor mijn 360 en mijn High End pc op te gebruiken tegelijkertijd. Het formaat moet tussen de 19" en max. 23" zijn ( voorkeur widescreen, ben er nu aan gewend ). HD ready of hoger dus eigenlijk vrij simpel ik wil gewoon het beste beeld voor mijn 360 en pc spellen :)

    Iemand die me even uit dit bos van info kan bevrijden door me even te zeggen Wat te kopen en Waar en vooral Waarom ?

    Bedankt alvast voor de teneme moeite,

    theo777.

    ps: een persoonlijk berichtje wordt ook zeer gewaardeerd om niet dezelfde ino te krijgen in deze post.
     
  12. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik "geloof" dat de 23 inches van Samsung NIET hd-ready zijn...
    Volgens mij zijn er zoiezo weinig schermen tussen de 19 en 23 inch die HD-ready zijn.

    Maar maybe zit ik er ongeloofelijk naast...
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Top}:]
     
  14. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    niet waar:+, je moet ze helemaal uitpakken en dat is irritant, tenzij je niet ingepakte paaseitjes hebt;)
     
  15. CO25

    CO25 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    weet iemand het verschil tussen deze twee tv' LE32R72B en LE32R71B
    heb hier en daar al wat rondgevraagd in de winkels maar ze kwamen niet verder dan dat het uiterlijk anders was, maar voor een ander uiterlijk betaal je niet 100 euro extra toch ?? ( voor de 72B )
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    pain of salvation vroeg me om een paar foto's te maken van de le26m51b met een film die afspeelt:

    Dashboard
    [​IMG]

    connecting MCE
    [​IMG]

    LOTR: Two Towers
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Matrix reloaded:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    LET OP: bovenstaande films zijn HD films gestreamed via de 360 aangesloten via de standaard component kabel. Dit zijn dus films met een hogere resolutie dan DVD.

    -edit- Ik zie dat de foto's niet zo goed gelukt zijn. Ik probeer straks nog even wat beter foto's te maken. Als dat niet lukt maak ik morgen met daglicht nog even een paar foto's:p
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie tv hoor.
    ik hheb deze thuis ook staan maar dan de le26r51b dit is tog hetzelfde he buiten de vorm
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geile tv.

    Kleine tip ; zet je camera ergens op. Dat voorkomt bewogen beeld.
    Wil je het nog beter doen, dan zet je 'm ergens op en stel je de zelfontspanner vna je camera in. :)
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik eerst ook van plan, maar heb het toch niet gedaan. Op het schermpje van de cam zag het er zo ook goed uit, maar dat blijkt dus niet zo te zijn....:{ Ik zal zometeen ff verder prutsen:D

    bedankt voor de tip.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina