1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is die tv dan? edit zie het al. Maar als ik dat doe moet ik nog 5 maanden sparen en aangezien ik ook een nieuw computerscherm nodig heb ga ik maar voor een van die. Bovendie wil het oog ook wat en ik vind die tv er nou niet echt geweldig uit zien.
    Trouwens die packerd bell is bij bcc 350 Maa bij dixons staat dezelfde alleen zonder speakers en 50€ goedkoper maar als ik kijk bij specificaties staat er ditPACKARD BELL Maestro 190 W 19" TFT-scherm

Art.nr: 7070702

Volledige specificaties:
    Schermformaat : 19 inch
    Soort scherm : TFT
    Maximum resolutie : 1140 x 900 pixels
    Aanbevolen resolutie : 1440 x 900 pixels
    Pixelafstand : 0.294 mm
    Max. horizontale sync : 31-80 KHz
    Max. verticale sync : 56-75 Hz
    Responstijd : 8 ms
    Kleuren : 16.2 miljoen
    Contrastratio : 500:1
    Aansluiting : VGA en digitaal
    Kijkhoek : 150 graden
    Speakers : nee
    Afmetingen : 371 x 475 x 210 mm (hxbxd)
    Bij maximum resolutie staat 1140x900
    en bij aanbevolen 1440x900.
    Is dit van hun een typfout? Want als ik het scherm bij google zoek staat er bij productvergelijk gewoon maximaal 1440. Is dit dus een tikfout van dixons?

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vandaag deze besteld.
    Mijn vraag is, moet ik nog extra die kabels kopen voor HD beeld ?
    Die VGA of die X360 HD kabels ?
    Of heb ik genoeg aan de kabels die bij me Premium pakket zaten ?

HD Ready
    Beelddiagonaal 32" (82 cm)
    Beeldverhouding 16 : 9
    Resolutie 1366x768
    Lichtopbrengst 500 Cd/m2
    Kijkhoek 176°/176°

Geluid
    Uitgangsvermogen 2x 10 Watt
    SRS TruSurround XT
    Nicam/A2 stereo

DNI (DNIe demo on/off)
    Contrastratio 5000:1
    Reactietijd 8 ms
    Teletekst 1000 pagina's
    1 tuner
    PIP
    Draaivoet

Aansluitingen
    HDMI (HDCP)
    2x Scart
    Component
    PC-in (D-sub)

Aansluitingen zijkant
    Koptelefoon
    S-video in
    Composiet, L/R

3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ agentsmith

heb dezelfde tv.. Veel mensen hebben deze.. valt me op dat ook veel mensen hem nu nemen.. Ben er zeer positief over... Over je vraag ja je hebt genoeg aan de kabels die bij het premium pakket zitten.. Let wel op ze het schuifje op HDTV en verander dan je settings in het xbox menu.

Succes ermee

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Schiet es wat plaatjes als je em binnen hebt en aan je 360 hebt hangen:)

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel, gisteren toch een probleem waargenomen met mijn LCDtv.
    Namelijk ghosting tijdens het kijken van een film/serie. Niet met ondertitels maar wanneer de scene veranderd zie ik ook dat het beeld ineens lichter word. Ook tijdens tv kijken.
    Heb jij dit probleem ook? Enorm storend.

6. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    heb op ned 3 wel eens dat het beeld af en toe donker en licht word.. Dat klopt wel ja.. zag t gisteren ook..

7. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

kijk eens bij mij signature.. plaatjes zat!:)

8. WolfsNL

WolfsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf interesse in de 26" versie. Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Valt me op dat hij op internet echt stukken goedkoper is.

Weet iemand het verschil tussen de R71 en de R72, behalve het design??

9. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je dynamisch contrast wel uit staan?

10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet normaal hoor, is echt storend als je een film (of andere) aan het kijken bent. Als dit niet geregeld kan worden dan breng ik mijn toestel terug binnen.
    Heb al een mail naar samsung gestuurd, hopelijk een positief antwoord van hen.
    Want mijn vorige televisie van samsung (7-8 jaar geleden), was nog een Pan/scan toestel, had ik problemen bij ondertitels. Toen deze op het scherm kwamen was elke keer mijn beeld donkerder.

11. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al hierboven zei, heb je je dynamisch contrast en je brightness sensor wel uitgezet?

12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dynamisch contrast staat volgens mij uit, en brightness sensor? Waar kunt ge die optie vinden? Want al die extra 'snufjes' die je kunt aan/uitdoen staan uit bij mij.

13. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die staat daar als het goed is, ook bij. Maar als alles uit staat, kan je het beste contact opnemen met Samsung. Ik heb het ook als ik de contrast en sensor aan heb, maar als het uit staat, nergens last van.

14. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Kunt ge mij anders de exacte benaming geven van die opties? Hoe deze staan in de 'menu'. Scherpte staat bij mij ook volledig uit maar dit heeft er niks mee te maken, heb ik daarstraks getest.

Kan het aan de keuze van tint zijn? Al heb ik er 2 getest en bleef hetzelfde resultaat geven.

15. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een nieuwer model van de Samsung zeker? Kan best dat het daar niet meer op zit, maar het zou moeten zitten bij je dynamic contrast. Zo niet, dan is die optie er denk ik niet meer. Instellen van scherpte en kleurtint heeft er iig weinig mee te maken.

16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is volgens mij geen ghosting hoor. Ghosting is een verschijnsel waarbij hij bij snel bewegende beelden bepaalde kleuren over het scherm 'uitsmeert' over het scherm omdat deze niet snel genoeg is. Laat me even weten of je nog veel gezeik hebt met het scherm, ik heb hem namelijk ook betseld....|:-

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Zal vanavond nog is kijken maar naar mijn geweten heb ik alles correct ingesteld. Had wel verwacht dat het niet met de scherpte of kleurtint zou te maken hebben maar kon het alleen maar vragen.

Is eigenlijk het enige probleem die ik ben tegengekomen maar is zeer irritant.
    Voor het gamen is het prachtig, daar heb ik toch nog niks opgemerkt.
    Toestel is ook zeer gebruiksvriendelijk. Ben is benieuwd naar antwoord van Samsung.

18. AgentSmith

AgentSmith Guest

www.elektrogigant.nl

19. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik raad je aan te gaan bellen naar Samsung. Ik heb door problemen met mijn LCD ongeveer 3 maanden contact met ze gehad, en geloof me, jij als klant moet echt achter hun reet aanzitten. Dus verwacht geen mail terug!!! Gewoon meteen bellen!!!

20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Niet meteeen zo negatief... Tis een prima toestel verders hoor ben er echt super blij mee

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina