1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die dvd is gewoon puur om je instellingen wat beter te zetten.. echte calibratie is nog veel en veel beter.. De dvd is tevens ook voor je surround set af te stellen.. net zoals de zogenoemde dts demo disks..

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ah op die manier. Maar ben toch benieuwd naar resultaat.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    die dts demo disks (tenminste degene die ik heb) hebben enkel film delen met dts geluiud en muziek clips met dts geluid.

Dus niet echt een guide om je geluid goed af te stellen.

Deze dvd echter wel. Je kan er zowel je tv als je dvd speler mee instellen

review vd disk:

http://www.audioholics.com/techtips/setup/avhardware/DigitalVideoEssentialsDVDr.php

Ik post vanaaf misschieen voor/na foto's.

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed allemaal.. ben benieuwd naar je foto's ja.. ga m zelf ook zeker ff bestellen.. Het is idd waar dat er geen guide op die demo disks zit ja. Dat gaat puur op t eigen gehoor en daarna weer instellen af.. Dit is echter wel een goeie dvd waar alles mee geperfectioneerd kan worden.. kost ook aardig wat die dvd 30eurotje.. Maar ja dan heb je ook zeker wel wat!

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    heb die dvd van een of andere nieuwsgroep afgezogen......maar dan heb je geen filters erbij (kleurfilters van doorzichtig plastic) om de kleuren apart af te regelen....als dat tenminste mogelijk is met je tv, vaak regel je alle kleuren tegelijk........

als ik zie dat sommige personen hierboven hun contrast en brightness af en toe flink hoog hebben staan dan komen die van de koude kermis thuis als ze die dvd gebruiken....haha.....

je moet met die dvd bijvoorbeeld de blacklevels afstellen d.m.v. cobtrast en brightness....doe je dat zoals op de dvd wordt verteld...dan zie je in sommige games (bijvoorbeel pgr3 en cod2) echt heel slecht detail omdat het veel te donker wordt....ik kon in cod2 in een bepaald level zo de trap in een huis niet meer zien...maar voor de echte filmliefhebber en homecinema freak is het een leuke dvd...

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft die DVD wel een goed einde dan:cool:

7. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0

Nee, dan doet ie het perfect (met de advanced)!

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vandaag wel ff een paar foto'tjes van mijn tv posten :)

9. KingRockGoose

KingRockGoose Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij stilstaand of langzame bewegingen is 1080i iets beter , maar bij games en films is 720p beter, dit staat bij verschillende reviews op internet.
    Want eigenlijk is de resolutie 1920/540 bij 1080i. t.ov. 1280/720 bij 720p.

10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Kijken er hier veel mensen dvd's op de Xbox360?
    Want ik verkies nog steeds via gewone dvd speler.

11. WolfsNL

WolfsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als een scherm de beeldverhouding 15:9 heeft, wat zijn de gevolgen daarvan voor tv, dvd en de 360?

Breedbeeld is nog altijd 16:10.

12. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las hier een tijdje geleden iets over mensen die een erg platte Samsung CRT besteld hadden. Is die intussen al in de winkels? Welk model was dat nu alweer?

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    16: 9

14. WolfsNL

WolfsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, zou ook kunnen. De reden dat ik het vraag is omdat nu de LG RZ-26LZ55 in de aanbieding is bij de Lukasklamer/Makro voor 712 euro. Deze heeft een beeldformaat van 15 : 9 en vroeg me dus af hoe je dit terugziet.

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die tv :D ik heb hem alleen nog niet op hd staan weet niet echt hoe het moet xD

16. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb die tv ook gehad en dan heb je gewoon kleine zwarte balkjes boven en onder (ong 1 centimeter). Het is dus niet helemaal beeldvullend, maar ook niet echt storend.

Ik moet je trouwens wel waarschuwen; ik zou die tv niet kopen. Ik heb hem dus ook gehad en bij mij verklootte hij de donkere/ zwarte stukken in games en films.

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik dus geen last van dus het lag aan je tv ;)
    verder op kieskeurig zijn ze er ook positief over en ze vinden het een geweldige tv voor de xbox 360 dus het lag echt aan jouw tv ;)

18. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar een andere tv van hetzelfde type die in de winkel stond had hetzelfde probleem, dus het is ook niet 1 uitzondering, misschien is er gewoon een serie met dit probleem. Het is dus wel verstandig om uit te kijken.

Hoe bedoel je trouwens dat je niet weet hoe je het op HD moet zetten? Die tv is toch gewoon HD? Daar hoef je verder niks voor in te stellen, alleen je Xbox 360 moet je op HD zetten.

19. WolfsNL

WolfsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij rekt hem dus niet uit? Ergens anders weer gelezen, in een vorige versie van dit topic, dat hij hem wat uitrekte en vullend maakte.

Op kieskeurig zijn ze positief ja. Verder zit er een DVI + Sound op, component, S-video, 2x scart en nog een rs aansluting die lijkt op D-sub. Maar die laatste is niet hetzelfde als VGA of wel?

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik moet nog speciaal die kabels erin doen want als ik hem op hd zet doet ie niks :confused: verder heb ik geen last van zwart = paars had jij de tv op hd ??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina