1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Als je je Xbox 360 op HD zet (zowel de switch op de kabel als in het menu), en je sluit hem aan via component kabels op de tv (en die kabels zitten bij het Premium Pack, Core Pack weet ik niet), dan heb je HD beelden.
    Ik had de tv dus op HD (daar had ik hem tenslotte voor gekocht), en het zwarte was inderdaad een paarse massa bij mij, erg lelijk.

@ WolfsNL: Volgens mij krijg je alleen maar balkjes. Maar misschien rekt hij het een klein beetje uit, maar dan wel zo weinig dat ik er niks van merkte (ik speel nu op 16: 9 en heb wat dat betreft geen verschil gezien).

2. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    niemand?

3. WolfsNL

WolfsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op kieskeurig werd ook dat van paars vermeld, maar dit zijn maar een paar gevallen.

Ik ga denk ik in de winkel gewoon lekker kijken en even spelen met de instelllingen. Desnoods neem ik mijn 360 mee }:].

4. S2801

S2801 ANI

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem ook niet kopen als ik jouw was. Die tv is echt van een oudere generatie, waarom denk je dat er zoveel gestunt wordt met die TV? Als ik jouw was zou ik kijken voor een samsung (LE26R51/41B zag ik laatst voor 800 euro bij fotoklein, deze R51 serie wordt nu ook een stuk goedkoper aangezien de opvolger, R71/72, is gearriveerd)

En die Samsung LE26R51B is HD-Ready, heeft een verhouding van 16:9 (1366*768), ziet er mooier uit, is gewoon een stuk recenter.

EDIT: zie nu dat de 26LZ55 óók HD-Ready is.......maar ik blijf bij mijn mening
    EDIT 2: bekijk deze eens

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of deze tv al in de winkels staat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar dit is het modelnummer: WS-32Z409T.

Op Samsung.nl kan ik hem niet vinden in het assortiment.

6. fulgore

fulgore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas alleen 720p/1080i, niet voor mij bestemd .
    is er geen 720p / 1080i op jammer :mad:

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit volg ik fftjes niet zo.. Wat bedoel je? de tv is 1080i; 720P; 576P; 480P; 576i; 480i gescjikt dus..

9. KingRockGoose

KingRockGoose Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk altijd films op mijn xbox360 (eerst xbox) en het gaat perfect (sinds kort op een samsung LE26r71b met supermooi beeld).

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet zo tevreden over de dvdfunctie,, dvd's happeren wel eens.. Speel daarom ook gewoon op een hd dvdpspeler af..

11. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou ook een nieuwe HDtv, ik heb gekozen voor de Samsung LE-23R51B.
    Deze is perfect voor mijn kamertje ( 75 cm van beeld af) en geeft echt super beeld weer. Ik heb ff foto's gemaakt, maar de kwaliteit is niet erg goed van de camera ( gare instelling die ik ben vergeten uit te zetten) Dus daar moet je maar ff overheen kijken. Maak later nog wel een keerjte nieuwe!

Tv kijken via kabel valt me trouwens ook erg mee. Is goed te doen!!

Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  12. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE 40R71

Hey mensen,

ik ben hier een paar weken geleden al geweest voor een paar vragen. Toen ging t over een philips. Over 3 weken wil ik nou dus een Plasma/LCD aanschaffen. Mijn vriendin haar ma werkt bij Philips en we krijgen daar een leuke korting. Nou loop ik zaterdag de Expert binnen voor zo'n HDTV-decoder, zie ik deze tv staan

Nou zit ik dus gelijk te twijfelen, deze TV of 1tje van Philips welke waarschijnlijk wel duurder is ..... Bij de Expert moest die gast €2400 hebben... (dikke l.l uiteraard, ik heb ook internet :9 , en heb m nu dus gevonden voor €1800 :) )
    Wat is jullie bevinding van deze LCD en hoe is ie als ik me 360 erop aansluit.
    (voor degene die de tv niet kennen, deze link staan de specs, misschien dat je me aan de hand daarvan kan helpen. )

https://www.goedkopen.nl/index.php?product_id=2018&cat=17

Alvast bedankt......

13. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Veel hebben die samsung in 32" waaronder ik. Ben er uitermate tevreden over! Mooi scherp beeld.. ff goed instellen en het is prima. en de 32" is al groot zat. wilde eerst ook de 40". Ben er heel blij mee! kijk voor foto's maar eens mijn sig

14. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ziet er idd dik uit jah van wat ik zo kan zien (zijn je stickertjes al van je scherm af? :D )…. Ik moet die 40” wel hebben, ik zit 5 mtr van me tv af… Ik weet niet of t veel uitmaakt maar vond t al jammer dat ie niet in 107cm is maar 102cm (40”)

15. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat 32" dan ook wel genoeg is.
    Zit in t zelfde schuitje (4,5 meter,oke:D).

Wil echter eerst weten of de combinatie met digitale televisie van UPC en de Samsung LE32R71B goed is.
    Iemand ervaring???

16. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Stickertjes zijn er inmiddels af jah. ;) Heb meteen de eerste dag de foto's gemaakt dus toen zaten ze er nog op. Ik wilde echt ook die 40" maar 32" is echt groot zat. Zal er nog wel wat verder af willen zitten. 40"is hier bij mij te groot!

17. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 32 voor mij perfect maar moet je zelf uitmaken. Zit er zo 2 a 3 meter vanaf..

Ik heb de eerste dagen via de gewone kabel gekeken.. Toen kwam ik erachter dat we nog een schotel hadden.. Afgelopen donderdag helemaal geinstaleerd. Zowaar meteen gelukt:D . Dus kijk nu via de schotel tv. is zoals ze zeggen nog mooier dan digitale tv (is hier niet te verkrijgen) en het beeld is echt retestrak. Als ik het verschil zie met de gewonen kabel.. Veel ruis erdoor. via de satteliet echt mooi. Zal mischien vanavond mijn Ht topic aanpassen. En de foto's posten!

18. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel mooi setje heb je daar!
    Die tv is echt super? Welke versie van samsung is dat? _O_

Edit: Le32r71b :)

Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook blij mee ja!:D

Precies! zag je edit later pas.. paar regels naarboven staan de specs! en fototje

20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

Ik wil misschien deze tv aanschaffen. Wil graag een full HD van minimaal 90cm met een scherpe prijs. Is dit een goede tv? Heeft iemand misschien ervaring met deze tv? Of misschien andere tips voor tv's met 1920x1080 resolutie? Thanx!

High-end Lcd Tv met topkwaliteit onderdelen.

Specificaties:
    Scherm type: LCD WXGA Active Matrix TFT

Helderheid: 500 cd/m²
    Contrast Ratio: 800:1
    Schermdiameter: 94 cm
    Scherm-resolutie: 1920x1080
    Geluid: 2x 10W Surround
    TV-Tuner: PAL/NTSC
    Aansluitingen: VGA, Composiet,
    (S-)Video in,
    2x SCART,1 x Dvi, Audio in

2 jaar aan huis door Acer