T gaat hierover de DVE dvd voor t afstellen van beeld en geluid. via de ITCshop.. http://shop.itccomp.nl/N_frame.html?http://shop.itccomp.nl/ kosten 55euro met dBmeter.. Is wel een vereiste als je je geluid gaat afstellen vind ik. 30euro zonder de dB meter
Ach ik kijk toch mijn films zonder geluid ik ben namelijk kleuren doof. Vandaag shrek2 dvd gekocht omdat ik hem maar half in HD heb. Na de DVD kwaliteit met HD kwaliteit te hebben vergeleken begrijp ik waarom hij maar 7.50 koste.
Hier een Pic van mijn LE26M51B [/URL][/IMG] Hebben meer mensen ervaring met deze televisie. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de LCD. alleen de ondertitels van films zijn er blokkerig. hebben jullie hier ook last van?
Ik heb de 32" versie van dit scherm, maar ik heb geen problemen met de ondertiteling. Kwestie van instellen denk ik. Ik heb alleen het probleem dat ik foto's van mijn digitale camera niet scherp krijg op deze tv, iemand daar een oplossing voor?
Yo, Ik wil misschien 1 van deze tv's aanschaffen. Wil graag een full HD van minimaal 90cm met een scherpe prijs. Is dit een goede tv? Heeft iemand misschien ervaring met deze tv's? Of misschien andere tips voor tv's met 1920x1080 resolutie, min.90cm? Thanx! High-end Lcd Tv met topkwaliteit onderdelen. Specificaties: Scherm type: Acer AT3705-MGW LCD WXGA Active Matrix TFT Helderheid: 500 cd/m² Contrast Ratio: 800:1 Schermdiameter: 94 cm Scherm-resolutie: 1920x1080 Geluid: 2x 10W Surround TV-Tuner: PAL/NTSC Aansluitingen: VGA, Composiet, (S-)Video in, 2x SCART,1 x Dvi, Audio in 2 jaar aan huis door Acer € 1902.48 (Inc. BTW) _________________________________________________________________ BENQ FULL HD LCD TV DV3750 37'' LCD-TV 94CM 800:1 450:1 550CD/QM 1920X1080 8MS TD DE Prijs: €1319.00 (ex. btw) €1569.61 (incl. btw) Omschrijving: BENQ FULL HD LCD TV DV3750 37IN LCD-TV 94CM 800:1 450:1 550CD/QM 1920X1080 8MS http://www.benq.nl/products/LCDTV/?product=576&page=specifications . Twijfel wel tussen de kwaliteiten...
die benq scheint na een lange discussie die ik over dit model gevolgt heb op tweakers geen full HD te kunne weergeven, doch 'slechts' 1080i Van die andere weet ik het niet...
Als ik mijn bescheiden mening mag geven... Ik vind de merken van de tv's echt wat voor computerschermen en niet als televisie schermen. zou t zelf nooit kopen als tv ieder geval.
Evert NL ik geen van beide nemen gezien de Acer zowel geen Component als HDMI heeft en de BenQ geen HDMI. HDMI is echt een aansluting die je straks echt wel wil gebruiken met HDTV tuners, HD-DVD en Blue Ray spelers of misschien zelfs je toekomstige PS3. Als je echt een Full HD LCD, Plasma of whatever wil zal je echt veel dieper in de buidel moeten tasten. Overigens over die Samsung CRT HDTV. Dat ding upscaled alleen maar naar 720p en 1080i. De nattive resolutie van die TV is namelijk 576p of ook wel bekend als 1024x576. Ook geven CRT TV's kleuren minder vol weer door de lagere contrasten 2500:1 Dynamisch (500:1). Een gemiddeld nieuwe LCD doet nu wel iets van 800:1 minimaal tot en met 1600:1. Voor het geld hoef je het overigens ook niet te doen gezien die CRT 700 euro gaat kosten kan je beter die 150 euro erbij leggen en meteen voor een Samsung LE26R72B of een Sharp LT-26GA6E gaan.
Hoi, Ik ben zelf voornemens om eind deze maand een LCD van Samsung te kopen; de 81 cm. M61. Ook wil ik direct de xbox 360 - Premium kopen, waarbij die HD-kabel zit. Mijn vraag is nu: waar kan ik deze kabel (of beter een andere kopen?) op aansluiten? Is dat de VGA / PC aansluiting of beter een andere? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Bedankt!!!!!
Thanx maar ik wil min. 90 cm... wil natuurlijk niet acheruitgaan op beeldgrootte. En vanaf 90 cm is duur... Heb nu 82cm sony trinitron. Wanneer heb ik trouwens echt iets aan full HD?
Waar haal je dat vandaan dat ie upscaled, dat doet de Philips ja, de Samsung is de eerste CRT die het HD-Ready logo mag gebruiken. Het HD-Ready logo krijg je o.a. door minimaal 720 lijnen te hebben. Hier bijv. staat ook dat hij 720 beeldlijnen heeft. http://www.satplaza.com/wordpres/?p=1164#comments En ik heb persoonlijk nog nooit een LCD of Plasma scherm gezien die mooiere kleuren heeft dan een goede CRT. En laten we het over zwart-weergave maar helemaal niet hebben.
Ik heb een vraag: Ik ben een van plan om ook een LCD TV te kopen. Ik heb een paar wensen: 1. Hij mag tussen de 400 en 550 euro kosten 2. Het is het liefst een Philips of Samsung tv 3. Hij moet tenminste 19 inch zijn.. Ik vraag me daarnaast af of het mogelijk is , als een LCD tv volgens de beschrijving een pc-ingang heeft en dat is dan DVI-I , of de HD VGA kabel voor de xbox 360 daarop kan worden aangesloten (via een DVI -> VGA verloopstekker) zonder dat dit invloed heeft op de kwaliteit.. kan iemand mij daarbij helpen?