1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fina1rampage

Fina1rampage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met de component aansluiting die meegeleverd was in het premium pakket nogal last van kartels in spellen als COD en PGR, nu heb ik mijn xbox aangsloten op een HD VGA kabel en heb ik nergens last van. alleen heb ik last van ghosting in BMC.

Kan iemand mij vertellen welke verschillen er nog meer zijn tussen deze twee kabels. ik heb wel het gevoel dat de VGA minder kleur geeft, of ligt dat aan mij?

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag omtrend Samsung LE32R71B...

Het rood ledje van mijn 'power' knop zit vaak te knipperen, is meestal als ik aan het gamen ben en er veel geluid is (explosie, muziek...). Maar geluid is aangesloten op mijn versterker, hebben jullie een idee wat dit zou kunnen zijn?
    Is nogal storend, misschien iets slecht aangesloten? Maar ik moet toch alleen mijn HD kabels (premium pack) aansluiten aan tv? (3 in totaal)

joostpolletje??

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  3. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm houdt maar op mail Samsung zelf anders maar de nattive resolutie is 1024x576p en niet hoger.
    Het is alleen maar upscalen en niets anders.

Dan heb jij nog nooit een LCD of Plasma scherm gezien dus.
    Wit, rood, groen en blauw zijn veel veel voller op een LCD of Plasma dan een een CRT ooit zou kunnen durven te kunnen.
    Zwart is trouwens ook geen probleem meer als je een goede LCD of Plasma heb dan he.
    Bij mijn HDTV is zwart gewoon pikzwart.

4. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om terug te komen op mijn vraag op pag.52

Wie weet wat het verschil is bij die Samsung LE 40 R71 en de LE 40R71B

Bij sommige site's staat er achter het model een B en bij sommige niet.

En uit de specs kan ik t niet halen.

iemand????

Joostpolletje??? :)

5. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een CRT gebruikt geen beeldpunten, maar beeldlijnen. En wat er gezegd is, je mag alleen een HD-ready logo gebruiken als de tv 720p/1080i kan weergeven. Bovendien heeft de Samsung iets van 800 beeldlijnen meen ik. Je bent in de war met die Philips, die is HD-prepared en is een EDTV.

En LCD heeft wel degelijk problemen met zwart en dat komt door de backlight. Mijn LCD is ook pikzwart ja, als ie uitstaat. Je kunt het weliswaar verbeteren met een calibratie, maar het blijft een zwak punt van LCD.
    Bovendien wordt de SED technologie als toekomst getipt, die gebaseerd is op de CRT techniek.

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  6. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet inmiddels antwoord al, het zit m in de versie voor welk land hij bestemd is (die B staat voor buitenland, softwareversie)
    Nou heb ik alleen een vraag wat betreft het panoramabeeld (16 : 9)…
    Veel uitzendingen (het gros) op de Nederlandse televisie wordt niet in breedbeeld uitgezonden.
    Hoe zit dat met deze lcd (LE 40R71)….. vervormt hij het zelf zodat bijvoorbeeld Ellemieke Vermolen niet in ene de kont van Erica Terpstra krijgt :p (zou zonde wezen toch)

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet is er een Samsung monteur langs gekomen om de nieuwste firmupdate the installeren.

Jammer genoeg heeft dit mijn probleem niet opgelost, en de man wist zelf ook niet echt wat ik nou zou kunnen doen.

Nogmaals het probleem: Bij snelle/flitsende/verwisselende beelden loopt er een streep van onder naar boven.

Zou er iets mis zijn met het paneel, aangezien sommige van jullie gezegt hebben hier totaal geen last van te hebben.

8. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit een TFT voor mijn pc gehad die een verticale rij dode(licht blauwe) pixels had. Ene keer zag je het beter dan de andere keer. Heb je al eens getest met verschillende kleurvlakken op je tv? Sluit je pc eens aan op de tv en run dit programmatje. http://www.prad.de/download/tft-test.exe Je krijgt dan verschillende kleurvlakken te zien. Op die manier kan je zien of er ergens een dode pixel (rij) zit.

Misschien heb je dit al gedaan, ik geef maar een suggestie :)

9. Fina1rampage

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

10. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook wel deels aan je tv ligt hoe hij met component en vga signalen om gaat.
    ik heb namelijk geen kartels als ik mijn broertjes 360 aansluit op mijn tv.

11. Fina1rampage

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de mensen die in het bezit zijn van een Samsung LE26M51B zo hoor in deze thread, heeft iedereen perfect beeld met een Component kabel. ik snap niet wat ik dan verkeerd doe, omdat bij mij de spellen voor kartels zitten, zelfd de ondertitels van de Dvd's zien er niet uit.

De VGA kabel verhelpt dit maar nu heb ik last van ghosting, dus... weet iemand wat ik dan verkeerd doe met de component kabel?:confused:

12. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    HDTV schakelaar op de kabel omgezet op HD? noem maar wat...

Bij welke spellen heb je er last van? Ik weet dat PGR3 geen AA gebruikt dus daar is van bekend dat het kartelig is. Hetzelfde geld voor CoD

13. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar even een telefoontje naar samsung

14. Fina1rampage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de demo's van Test drive en Battlefield, deze hebben het ook.
    vreemd want ik heb de schakelaar op HD gezet en me xbox op 720progressive dus ik zal niet weten wat ik fout doe.

15. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het is me zelf nog nooit opgevallen.. Ik heb ook de rode en witte in mijn tv zitten.. Maar lijkt me sterk dat het daaraan ligt.. Maar probeer t eens

16. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Idd het versienummer. Beeld bij sommige kanalen is 16:9 bij andere kanalen trekt die m over het hele scherm.. Het is echter totaal niet storend en alles ziet er nog goed uit(ook die kont) :p

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren samsung gecontacteerd.
    Blijkt dat het heeft te maken met de 'economic mode' (kan mij niet herinneren hoe het in nederlands is). Als deze uitstaat heb ik dat praktisch niet meer.
    Maar dat ledje is op zich geen probleem zei die man aan telefoon, het zou 'opnieuw' te maken hebben met die dynamische contrast.

Maar of je die witte/rode (audio) kabels ook moet insteken?! Mij geluid is via 'optical fiber' vanuit kabel Xbox aangesloten aan mijn versterker, is het dan nog nodig dat die 2 kabels aan tv aangesloten worden?

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  18. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb sinds net de Samsung HD LE32R72B hier staan.
    Heeft iemand voor ons de optimale resolutie instellingen ?

Mvg Eric

19. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, tenzij je ook je geluid uit je speakers van je tv wil hebben... Geluid uit een versterker lijkt me toch veel beter dan tvspeakers. :) alleen optical is genoeg

20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook dus ik laat ze lekker los staan
    Optical rules _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina