1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De Digital Video Essentials DVD voor het zelf afstellen van je TV
    Hij is verkrijgbaar met dB meter dan is die €55,- en zonder de dB meter €30,-

Hier is die verkrijgbaar
    http://shop.itccomp.nl/N_frame.html?http://shop.itccomp.nl/

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou geen eis, maar HDMI wordt gezien als de aansluiting van de toekomst als het gaat om allerlei apparaten. Altijd handig om te hebben dus :+

3. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals eerder aangegeven ga ik hoogstwaarschijnlijk de LE40R71 halen over een week of 2…..
    Nou heb ik m op internet gezien voor €1800,- incl. muursteun welke in de winkel €2300,- kost.
    Wat is de kans dat ik m in de winkel voor die €1800,- krijg of gaan winkeliers niet zo diep om een klant te winnen?

4. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch de Philips 42PF9830 van dat linkje? Die heeft toch gewoon een HDMI en component aansluiting, of wordt er een andere tv bedoeld?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, kheb alleen ff gauw bij de specs gekeken en daar zag ik geen HDMI en/of Component aansluiting bij staan in ieder geval....dus of ik ben scheel, of die site heeft het mis, of jij hebt het mis, een van de drie :+

6. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+
    Nee ok, dan klopt het wel, die progress site heeft maar een paar specs staan. Die philips heeft geloof ik iets van 6 of 7 aansluitingen. En een component aansluiting moet je via een apart (uiteraard betaald) adaptertje van philips aansluiten.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, nja als die aansluitingen er wel gewoon op zitten wordt het natuurlijk een ander verhaal :)

8. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
  9. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat je waarschijnlijk niet lukken nee.. Meestal hebben winkels ook in hun laagste prijsgarantie staan dat het niet voor internetwinkels geld. Dus om er in de winkel 500euro af te kunnen lullen.. Ben je een flinke held... Denk dat je er hooguit 100 150 af krijgt.

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Beschikt wel over alle aansluitingen.. :)

Alleen als je dan bij de winkel progress kijkt waar die echt het goedkoopste is zie je al dat die bij de goedkopere winkels niet op voorraad is. Dus of lang erop wachten of ze zeggen mischien wel met een lulverhaaltje nee hebben we niet en kom je op een ander model uit. Als je de plasmalcd winkel bekijkt zie je dat die weinig goeie beoordeling haalt bij de mensen.. Dan zou je op de winkel mokio of plasmavisie komen.. en dan wordt het scherm zo €4000,- Is toch een hoop geld.. Als je je bedenkt dat er veel op 720p en 1080i wordt afgespeeld. En nog weinig met 1080p te maken heeft. Heb zelf een scherm van 1500gekocht. die 720p weergeeft met het oog op de toekomst (zo 3jaar) een fullHD scherm te kopen.

11. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik hun gemaild -->

Ik was benieuwd of jullie de Samsung LE 40R71 ook verkopen. Ik kan hem op
    www.goedkopen.nl ophalen voor €1807,- incl. muursteun (WMTL4001). Mijn
    vraag is of ik hem bij jullie voor hetzelde bedrag krijg. Graag ractie per
    e-mail.

En dit gaven ze als antwoord........................

Ik heb inmiddels me tel. num. terug gemaild....

Wordt vervolgd dus O-) :D

12. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    tip:

maak een nep-factuur van de winkel op de hoek... ;)
    google even naar: "sjabloon offerte" en je vind er een van Miepkniep.
    Even een logootje erin, artikelen erin en klaar...

voor mij werkt het prima, zowel bij BCC, als bij de mediamarkt.

goedkoopste.nu kan je ook als prijsvoorbeeld nemen, die hebben ook een "winkel" en zijn vaak scherp in de prijzen...

13. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pas ff op met wat je post...dat noemt men officieel 'valsheid in geschrifte'..._0/

14. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Het overzicht:

BelCompany
    Bemmel & Kroon
    Combifoto
    Correct
    De Block
    Dixons
    Dynabyte
    Electroworld
    EP
    Expert
    Harense Smid
    It's Electric
    Kijkshop
    Leo van Schaijk
    Maxwell
    Media Markt Mikro Elektro
    Modern Electronics
    Mycom
    Neckermann
    Otto
    Paradigit
    Phonehouse
    Polectro
    PrijsTopper
    RAF Staffhorst
    Scheer & Foppen
    T for Telecom
    Via computers
    Vobis
    Wehkamp

Als je dus voor de actie van BCC in aanmerking wil komen, moet je het dus gekocht hebben van hun 'collega's'. Aangezien er geen internet winkels tussen staan lijkt het me dus niet mogelijk.

Ik heb het zelf bij de BCC nog nooit geprobeert....:)

15. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    wel als je onjuiste prijzen gebruikt ja, maar als je de huidige webprijzen gebruikt, dan vergis je je alleen in de bedrijfsnaam en locatie... ;)

16. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    EN...

Ze hoeven niet mee te gaan he...dat doen ze ook alleen als de marge genoeg ruimte geeft. Dus wie "belazert" wie...wat mij betreft is dat gewoon vrije marktwerking...

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik kwam vandaag in m'n lokale supermarkt een zeer informatief blad tegen met de verrassende naam "HDTV Magazine" :+

Hier staat echt alles in wat je maar hoeft te weten op het gebied van HDTV en de specs, aansluitingen, mogelijkheden nu en later, kabelproducenten die binnenkort in Nederland HDTV gaan aanbieden, Blu-Ray, HD-DVD, er worden een 15 tal verschillende LCD's en Plasma's getest evenals ook een aantal beamers en DVD spelers met HDMI aansluitmogelijkheden....je kunt het zo gek niet bedenken, de hele rotbende staat erin :)

Erg handig voor diegenen die nog een beetje "noob" zijn op het gebied van HDTV (en ik weet hoe dat is, ik was er namelijk ook een voor ik in deze thread terecht kwam 8))....voor 4,50 is het blad te koop en ik heb het gelijk gekocht en helemaal doorgelezen. Zelfs voor mij stonden er een aantal leuke wetenswaardigheden in die ik nog niet eerder zo helder en duidelijk omschreven heb zien staan. Kijk ook even op de officiele site van het blad : http://www.hdtvmagazine.nl want daar wordt in het blad verschillende malen naar verwezen. Ik weet niet zeker of er nog meer uitgaven van dit blad verschijnen, maar ik vind het een erg goed en informatief blad :)

Dat gezegd, heb ik besloten om binnenkort maar zo'n HDTV ontvanger te gaan kopen van Samsung. Zo kan ik straks in ieder geval het WK in HD gaan bekijken (jaja mensen, Zero gaat voetbal kijkuh :cool:), evenals wat andere zenders in HD waar er later alleen maar meer bijkomen. Gewone digitale TV is met deze ontvanger uiteraard ook te verkrijgen.....HD gekte ten top ! 8)

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  18. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat magazine zit ik al lang op te wachten ja.. altijd weer wat opfrissingen over het een en ander.. Erg informatief dus. wilde m eerst ook toen via de site bestellen.. Maar daar gaan er twee weken overheen. Dus ga m vanavond meteen fftjes ophalen ja! :)

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Vind dit wel erg aan de ene kant.. Aardige oplichting... |:- vind t niet echt kunnen.. als ze er achter komen dat het bedrog is sta je toch met een mond vol tanden... En zou ik me kapot schamen.. Vind dit niet eerlijk nee. snap best dat je voor de laagste prijs gaat, probeer en dan wat vanaf te praten of bestel via de site zelf maar zo te werk gaan. NEE

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zeker doen, ik vind het echt een topblad....zeker voor mensen die er nog niet zoveel vanaf weten, er staat echt zoveel in :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina