Mensen ik kwam vandaag in m'n lokale supermarkt een zeer informatief blad tegen met de verrassende naam "HDTV Magazine"
Hier staat echt alles in wat je maar hoeft te weten op het gebied van HDTV en de specs, aansluitingen, mogelijkheden nu en later, kabelproducenten die binnenkort in Nederland HDTV gaan aanbieden, Blu-Ray, HD-DVD, er worden een 15 tal verschillende LCD's en Plasma's getest evenals ook een aantal beamers en DVD spelers met HDMI aansluitmogelijkheden....je kunt het zo gek niet bedenken, de hele rotbende staat erin
Erg handig voor diegenen die nog een beetje "noob" zijn op het gebied van HDTV (en ik weet hoe dat is, ik was er namelijk ook een voor ik in deze thread terecht kwam )....voor 4,50 is het blad te koop en ik heb het gelijk gekocht en helemaal doorgelezen. Zelfs voor mij stonden er een aantal leuke wetenswaardigheden in die ik nog niet eerder zo helder en duidelijk omschreven heb zien staan. Kijk ook even op de officiele site van het blad : http://www.hdtvmagazine.nl want daar wordt in het blad verschillende malen naar verwezen. Ik weet niet zeker of er nog meer uitgaven van dit blad verschijnen, maar ik vind het een erg goed en informatief blad
Dat gezegd, heb ik besloten om binnenkort maar zo'n HDTV ontvanger te gaan kopen van Samsung. Zo kan ik straks in ieder geval het WK in HD gaan bekijken (jaja mensen, Zero gaat voetbal kijkuh ), evenals wat andere zenders in HD waar er later alleen maar meer bijkomen. Gewone digitale TV is met deze ontvanger uiteraard ook te verkrijgen.....HD gekte ten top !
Laatst bewerkt: 12 mei 2006