1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ze hebben me inmiddels gebeld en ze wouden hem verkopen aan me voor €1925,- excl. muurstuun welke €99,- moest kosten, maar er viel ewl wat te regelen. Al met al zou dit me dus bijna €200,- meer kosten. Dus ik ga toch voor de interntewinkel. Dan kan ik die €200,- die ik dan in me zak steek mooi gebruiken voor een HDTV-decoder.... (zometeen het WK in HD :9 )

In ieder geval bedankt voor jullie antwoord op mijn vragen....

Pictures over 2 weken als ie in bezit is.....

Goed weekend allemaal, ik trek lekker een potje bier open :9

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe gezellig met je mee als je het niet erg vindt....een biertje gaat er altijd wel in met dit weer :cool:

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey.. ik ga ook een HDTV kopen, en nou zag ik deze staan bij belcompany : http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Vrijheid/Mega_Maand/specificaties.htm

Is dit een goede HDTV ? ( ja.. ik ben nog redelijk n00b op HDTV-gebied) :)

Volgens mij is hij best goed.. die gozer van belcompany had een vergelijking van het hoofdkantoor ontvangen, waarin de specs worden vergeleken met andere HDTV's (Philips, Samsung etc.) en zo te zien is hij niet slechter dan HDTV's van verschillende topmerken.. (dit zei die belcompany gast trouwens ook..)

Wat denken jullie ervan ?

En nog een vraagje, maybe weet 1 van jullie het : Stel dat het volgende de situatie dan word : Ik zit op zolder met mijn HDTV met enkelt een kabel-aansluiting en mijn ouders zitten beneden zonder HDTV met digitale Televisie van UPC.. Is het dan mogelijk dat ik via de Samsung HDTV Decoder het WK in HDTV kan bekijken ? (op mijn kamer op m'n HDTV dus :) )

Hopelijk weet iemand dit..

Thanks !

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff gauw naar de specs gekeken, en dat ziet er op het eerste gezicht zeker niet slecht uit :) Alleen het merk zegt me niks, maar goed dat is natuurlijk geen ramp :+

5. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info zover voor wat betreft de keuze tussen component en VGA voor je xbox 360!
    Weet iemand anders wellicht of deze keuze nog beinvloed wordt als er ook een DVD-speler op de tv wordt aangesloten?
    (M.a.w. via welke kabel kan je het beste je dvd-speler aansluiten?)

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou kunnen overwegen om een DVD speler met HDMI aansluiting aan je TV te hangen, mits deze over een HDMI ingang beschikt natuurlijk....dan wordt DVD's kijken nog een stukkie machtiger. Maar als je het hebt over een "gewone" DVD speler, tja dan zijn er genoeg opties hoor....ik zou me daar geen zorgen over maken in elk geval :)

7. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is een "gewone" dvd speler :).
    De tv heeft wel een HDMI ingang, maar daar heb je niets aan met een gewone dvd-speler toch? Dus dan kan je hem net zo goed over de scart laten lopen?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar heb je niks aan met een gewone DVD speler....scart is gewoon een optie jah :)

9. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ok, maar ik wil zo graag weten welke optie het beste is voor een dvd-speler; is dat de component aansluiting waarschijnlijk???

Ik wil namelijk het hele 'zooitje' in één keer aansluiten en dan meubel tegen de muur aan en klaar! :)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Component is beter dan Scart idd, dus als je die mogelijkheid hebt zou ik um gebruiken. Maar dan zul je je X360 weer aan de VGA moeten hangen, tenzij je meerdere Component ingangen hebt op je TV, of tenzij je steeds van kabel wilt verwisselen....of er moeten Component splittertjes zijn, dat weet ik zo ook niet :)

11. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een goed blad. Alles wordt goed uitgelegd met duidelijke foto's.
    Het enige minpuntje wat ik kon vinden is dat er redelijk wat spel- of zinsfouten in staan. Lees bijvoorbeeld het stukje van 'ringstructuur' maar eens op blz 25-26. De overgang van de ene pagina na de andere kan ik niet helemaal volgen. Dit vond ik wel een erg interessant artikel!

Maar goed, dat zal wel veroorzaakt worden doordat het een totaal nieuw blad is.

Desalwelteplus is het een uitstekend magazine!!! _O_

Op een receiver zit soms een component switch ;)

12. JeePee

JeePee Guest

Gister aangeschaft :)

Pioneer PDP-436RXE Plasma scherm van 109cm.
    We krijgen hem als het goed is volgende week binnen. Ik kan niet wachten *)

13. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Vergeet niet foto's te maken voor ons! ;)

Veel plezier met je nieuwe scherm!

14. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Philips LCD TV met alleen een dvi aansluiting. Bij de TV zat echter een dvi naar vga adaptor, waardoor ik mijn 360 via een vga kabel heb aangesloten op mijn tv. Alles ziet er goed en vooral scherp uit, maar het probleem is, dat ik zowel aan mijn linker alswel aan mijn rechter kant een zwarte balk van ongeveer 3 à 4 cm heb zitten. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en of er misschien iets aan te doen is?

Ps: Kan ik binnenkort een DVI kabel op de markt verwachten?

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VGA kabels voor de X360 zijn er allang hoor, of wat bedoel je precies ? :)

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  16. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik bedoelde DVI in plaats van VGA! Stom van mij! |:- |:-

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha maakt niet uit ;) Maar over DVI kabels voor de X360 is volgens mij nog niks bekend....

18. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    DVI is een digitale connectie net als HDMI en gezien de video out op de Xbox 360 een analoge connectie kan je dus blijven wachten tot je een ons weegt, want een DVI of HDMI komt toch nooit.
    En mocht er ooit 1 komen dan heb je er alsnog geen profijt van gezien de beeldkwaliteit dan toch hetzelfde is als VGA gezien VGA en Component gewoon het max van die AV connectie is.

Sorrie dat ik je het slechte nieuws moet brengen.

19. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd waar jij de informatie vandaan haalt dat de 360 geen digitale video output heeft.
    Misschien heeft/geeft hij dat momenteel niet maar dat is volgen mij of met een software update of een andere kabel zo te regelen.

20. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heeft dan niemand het zelfde probleem of weet niemand wat ik erg tegen kan doen? Als ik in instellingen de resolutie op 640 bij 480 zet, krijg ik wel een voorledig beeld, maar als ik de resolutie hoger zet, krijg ik die zwarte balken links en rechts van het beeld!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina