1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een component splitter.
    Bestaat zoiets?
    Want ik heb geen zin om telkens de component kabels om te wisselen.
    :b:

2. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh, weet jij wel wat voor een HDTV wij thuis hebben.
    En dat 19'' ding is gewoon mijn monitor voor m'n PC met daar m'n 360 op.

4. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Erg duur sommige, en wil het lieftst natuurlijk geen kwaliteits verlies.

5. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wat nieuwe foto's geplaats bij mijn HT.. zie sig

6. JeePee

JeePee Guest

LCD toch?.... Dat zegt genoeg :cool:

7. CO25

CO25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee wanneer er meer tv's uit gaan komen die 1080P kunnen weergeven ??

8. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze dus!

De LCD is een Philips 26PF5321/12 aangesloten op een Yamaha RX-V620RDS, een Yamaha DVD-S557 en mijn Xbox 360. Dit alles is te horen via Elipson Orphee Mainspeakers, ALR Jordan Entry als Center (ligt achter de TV), ALR Jordan Entry als Rearspeakers en een KEF PSW2000 (waar mijn Xbox op staat). Mijn settopbox van mijn digitale tv wordt een dezer weken vervangen door een HDTV-kastje met HDMI...als met al ben ik er best blij mee!!...

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  9. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tof man :)

@sledgehammer

Staat die xbox360 daar niet heel gevaarlijk?? Want dat lijkt op een subwoofer niet?

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn Monitor is ook LCD, maar genoeg over mijn spullen.

Maar JP kan die TV van jouw straks ook 1080P aan van jouw Ps3?

11. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de subwoofer...en nee hoor...ding staat als een huis! Hij staat sowieso op anti-slipmatjes, maar dat is meer omdat het een glazen plaat als bovenkant heeft. De subwoofer zelf staat op rubber pootjes en is Bass Reflex downward firing en weegt denk ik een 20 kilootjes...Geloof me..al staat hij gelemaal open..dat ding trilt helemaal niet mee!

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  12. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ha inkoppertje nee:): .

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

Patst nog eens met zijn HD Ready TV en D.D. 5.1 en DTS set *)

14. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Ziet er ook zeer netjes uit ja. Vind de xbox wel mooi staan daar. Heeft wel wat. En idd heb laatst gelezen dat iemand last had van beschadigde DVD's door trilling van de woofer.. Jij geen last van?

Verder vind ik het wel jammers dat het zo zooitje in je kastje is.. Zou zelf het mooi netjes opgeruimd hebben. Gewoon voor t aanzicht!

Die speakers klinken die beetje lekker? En is het niet zonde dat de center achter de tv ligt? Welk HDTv kastje ga je krijgen?

Wel vetjes verders!

15. JeePee

JeePee Guest

Nee. Er is voor zover ik weet ook geen één plasma TV met een resolutie van 1920x1280p. Maar dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik vind (in tegenstelling tot vele andere) de 360 op een SD-resolutie al helemaal te gek, dus 720p of in shooters misschien wel 1080i is voor mij voldoende. Al weet ik natuurlijk niet hoe snel je gewend raakt aan iets beters. Ik heb nog nooit iets draaiend gezien in 1080p. Misschien dat wanneer ik dat wel gezien heb, ik de lagere resoluties wel lelijk vind :p

16. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoeveel de Samsung LE32M51B bij de MediaMarkt kost?

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik vind het nogsteeds wel een beetje lullig dat je eigenlijk een DHTV nodig hebt om een beetje fatsoenlijk op je xbox 360 te kunnen spelen.
    Heb em zelf daarom ook nog niet gekocht, nja de 360 opzich is ook al niet zo goedkoop. Misschien laat ik het daarom maar gewoon bij mijn xbox, of ik koop em later, maar dan alleen met de echt goede spellen. Op xbox heb ik er best veel, meteen alles wat vet was wou ik hebben 8) . Maargoed zo vaak game ik niet meer, dus is dan beter om maar paar spellen ervoor te kopen.. alleen die verrekte HDTV :'-( .. hoe doet iedereen dat? Lijkt me sterk dat iedereen dat zomaar kan kopen.

19. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik:) Maar wil weten hoe duur hij daar is...Dat is niet op die site te vinden...

Kan namelijk over 3 weken de 26M kopen(datum staat al vast geprikt, voor eventuele aanschaf) en eventueel over 5 weken de 32M...

20. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is maar net waar je je geld aan uitgeeft, de 1 geeft dat uit aan een pakje sigaretten per dag, de ander koopt een HDTV :+
    Nee maargoed, je kunt tegenwoordig ook een wat kleinere (bijv. samsung) HDTV kopen, en die zijn echt niet meer zo duur hoor!

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina