De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, sparen?:9

    Ben sinds februari aan het sparen... En heb nu dus bijna genoeg geld voor de 26 inch (2 weken langer wachten, krijg ik stagevergoeding) zou ik de 32 inch kunnen kopen...Maar me kamer is ook weer niet zo groot...

    En als ik voor de 26 inch ga(De M staat vast ipv R...), zou ik dus 2 weken later wel een 360 kunnen kopen...
     
  2. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies}:] Ik was eerst(nog steeds trouwens) helemaal vrslaafd aan DVD's kopen...

    Maarja wat wil je met 140 orginele dvds en een 4:3 35 cm tvtje...

    Gaat niet samen:+ ...
     
  3. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...trillingen totaal geen last. het ding staat op rubberen pootjes die de trillingen dempen, weegt zo'n 20 kg en is downword firing ...die trilt echt niet!

    Ach dat kastje...tja...links staat mijn oude VCR mijn digiTV-kastje en mijn DVD's ect...Rechts staat mijn Yamaha's en mijn drankvoorraad...niet onbelangrijk!\o/

    Die speakers klinken zeker lekker! De Elipsons zijn ongeveer 15 jaar oud...hadden toen een prijskaartje van f 1500,-....per stuk! De ALR-Jordans heb ik er een jaar of 4 geleden bijgekocht vanwege DD5.1 en DTS. Ze hebben dezelfde klankeigenschappen als de Orphees...vandaar. Ik zou er wel een setje van KEF of zo bij hebben kunnen kopen maar die hebben een totaal ander geluidsveld. Vooral de Orphees kenmerken zich door een zeer helder en vol geluid. Dat de Center achter de TV ligt is geen probleem. Hij reflecteert het geluid vanachter de TV naar voren. Ik heb het geluid middels de delayfunctie die in de receiver zit zo aangepast dat alles tegelijkertijd bij de luisteraar is (dit gaat om milliseconden-afstellingen)...so...no problem! En het ding is gewoon veel te groot om er voor te leggen (50x15x20cm). Ik ga het kastje van Philips krijgen wat door UPC wordt uitgeleverd. Dit is met een HDMI...dus dat moet wel lukken!
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat allemaal wel erg leuk worden voor mij:

    Nieuwe TV over 3 weken.
    Sneller Internet(Glasvezel...wordt strax 2 mb per sec downloaden ipv 200 kb...)
    Digitale Televisie(Benieuwd hoe dat er op me LCD uit gaat zien...)
    En weer 2 weken later hopelijk een 360 kopen...
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    zijn zat mensen die m gewoon via de advanced scart kabel op een ouderwets crt-tje hebben aangesloten en is ook al super hoor. Had het hiervoor ook gedaan en was toen ook zeer tevreden.
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, daar ben ik het niet helemaal mee-eens.

    Had een aantal dagen geleden de 360 voor het eerst ge-aanschouwd bij een vriend van me.

    Hij heeft een 80 cm CRT en de advanced scartkabel, bij zijn aankoop had hij 2spellen gekocht: COD 2 en Quake 4.

    Maar als ik eerlijk ben vond ik Quake er nou niet bepaald goed uitzien op zijn tv, toen ik het voor het eerst zag leek het net alsof ik op me eigen ouwe xbox speelde. Zo lelijk dus. Met COD 2 had ik het wel veel minder.

    Ben nu dus uiterst bernieuwd hoe het erop me toekomstige LCD eruit gaat zien.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je op één van de vestigingen klikt, krijg je het telefoonnummer te zien :).
    Gewoon even bellen naar het filiaal bij jou in de buurt. Prijzen verschillen vaak per filiaal, maar in Rotterdam Alexander kost de 26" M-serie volgens mij €1.149,-.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben ook al opzoek naar HDTV-tje, en kwam net de Samsung LE 32R71 bij de Expert voor 1499 euro tegen, wel wat aan de dure kant maar wel een heerlijk beeld (81 cm). Ik zit te denken aan een bedrag van 1000 -- 1500 euro wat ik er aan zou willen geven. Ik weet niet wat jullie allemaal voor tv's hebben maar bij de samsung kwam ik wel op het duidelijkst beeld, wat zijn jullie ervaring hierover :).
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    bij goedkopen.nl is 32M 1300 euro, hier heb ik m ook gekocht, met deze prijs wordt hij bezorgt en geinstalleerd! erg betrouwbare internetshop!
    bij mediamarkt is ie 1500 euro dacht ik.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  10. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat is wel heel veel. Via een internetshop kan ik de tv namelijk krijgen voor 950. Maarja dat is een internetshop...
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Internetshops....geen problemen mee hoor :) Heb de mijne ook van een internetshop vandaan, het scheelt toch al gauw een euro of 200 met bijvoorbeeld een BCC :cool:
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    tja, dan ben ik een jaar lang aan het sparen.. of ik moet in de vakantie nergens heengaan en gaan werken ervoor, maarja even weg is ook wel leuk.
    Sparen is leuk, maar als dat met 50 euri per maand gaat schiet het niet echt op.

    ohja.. en ik rook niet :+
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat begrijp ik. Maar stel nou dat er een dode pixel of iets anders op het beeld zit, is het toch moeilijker met omruilen en dergelijke...
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    50 per maand:'-(

    Ja, ik heb gewoon het juiste moment gekozen met "beginnen te sparen"...

    Mei = vakantiesalaris-maand....en dat loopt dik in de honderdjes op...(als je begrijpt wat ik bedoel :9 )
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet hoe je erbij komt ? Hier heb ik namelijk van te voren navraag over gedaan bij die internetshop, en volgens hun hoort dat gewoon bij het garantiebeleid van Samsung....bij een dode pixel dus gewoon een nieuwe TV, internetshop of niet :)
     
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, dat houdt ik in me achterhoofd*) Bedankt:thumbs:

    http://www.pixmania.nl/nl/nl/182767/art/samsung/lcd-televisie-16-9-26-66.html :D
     
  17. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde toestel bij www.hd.nl voor 1236,-

    Af te halen in Amsterdam of s'Heerenberg (Heb geen idee waar dat is though)
    Ze kunnen m ook bezorgen, en dan kan je pinnen aan de deur!!!

    Suc6 ermee
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Thnx, is die website tevertrouwen? Of heeft iemand ervaring met hd.nl :)
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.budgetwinkel.nl is waar ik de mijne vandaan heb (een Samsung LE26R51 that is) :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina