1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    :) Heb mn PC er ook gekocht:)
    :thumbs: -site

2. Martinioz

Martinioz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders gaan eind dit jaar een HDTV kopen van rond de 2000 euro. Zijn er nu/dan ook HDTV's die 1080p (voor films, hd-dvd), 720p (voor de Xbox 360, 720p blijkt rustiger/mooier te zijn dan 1080i) en 480p (voor de Wii, of course ;)) ondersteunen? Ik ben ze alleen nog maar tegengekomen met een resolutie van 480p en 1080p. Iemand die hier meer van af weet?

(Het kan zijn dat het al in dit topic genoemd is, maar om nou al die pagina's te doorlezen :))

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je niet helemaal....want een eventuele TV die 1080p aankan, kan de lagere resoluties uiteraard ook aan. Maar voor 2000 euro zul je voorlopig echt nog geen TV vinden die daadwerkelijk 1080p aankan, dus ik weet niet waar je ze bent tegengekomen ? :)

Ik zou me trouwens niet te blind staren op heel dat 1080p gebeuren, en gewoon een leuk TV'tje kopen die minimaal 720p native kan weergeven....1080i native zou nog mooier zijn natuurlijk. En let op de aansluitingen, een HMDI ingang is wel zo gewenst....let ook op of een TV het officiele HD Ready logo draagt, dan weet je zeker dat je een TV hebt die voorbereid is op de toekomst als het gaat om alles rondom HDTV :)

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft het nieuws omtrent de HD decoders? ik wil nl wel het wk in hd kijken...

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal pagina's terug heb ik een bericht geplaatst over het nieuwe HDTV Magazine wat inmiddels voor 4,50 te koop is in de winkels. Hierin staat werkelijk alles wat je maar wilt weten over HDTV en de mogelijkheden, ook over HD decoders is genoeg info te vinden. Kijk anders even op de website van het blad : http://www.hdtvmagazine.nl want misschien staat het daar ook wel gewoon op :)

6. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is dus net je budget super dan toch. zie mijn sig over ervaringen en foto's va het scherm. Heb m zelf namelijk ook!

7. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Koop het blad HDTV magazine even staat alles in uitgelegd..
    Provider met zenders etc..

8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil binnenkort ook een nieuwe TVtje op m'n kamer maar een echte HD zal ik toch niet kunnen betalen maar nu zag ik in de Media Markt krantje een Thomson staan met een reso van 1366 x 768 en een VGA aansluiting dus ik denk dat zal vast ook wel een mooi beeld geven met de xbox 360 (mooier dan de SCARt iniedergeval)

dus ik vraag me af is dit iets?

Niet te negatief please :p (geintje)

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  9. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik zit met één dode pixel op mijn Samsung LCD :mad:
    Op zich niet zo erg maar bij bvb Top Spin 2 valt die wel op.
    En het ergste van al, daar is niks aan te doen.

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er in eerste instantie leuk uit.. voor een leuk prijsje..

Gaan we naar de specs kijken. Zeg ik zelf nee niet doen.
    Componentingang
    HDMI ingang
    PC-ingang
    Ontbreken allemaal!
    Nou is de pc ingang niet zo heel erg.
    Component ingang.. Om je 360 aan te gaan sluiten is dus een groot gemis.!
    HDMI ingang met het oog op de toekomst is dus ook een groot gemis!
    Oke je kan m met de VGA Hd kabel aansluiten.. Maar levert dus geen 1080i, en ik weet zelf niet of de vga kabel minder mooi met 720p wordt. Maar lijkt me wel

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik het het hdtv magazine ook gekocht, GOED BLAD inderdaad! Helemaal omdat de tv die ik deze week wil halen het keurmerk heeft gekregen 'beste koop' onder 15 geteste LCD en plasma's!

Uit de openingspost kon ik opmaken dat er op het moment geen mogelijkheid bestaat om een HDMI-kabel vanuit de xbox naar je HDMI-ingang van je tv te laten lopen. Dat klopt toch?

Weet iemand een andere manier via een een omvormkabeltje ofzo?
    Reden is namelijk dat ik het liefst de dvd-speler (geen HD) via de component ingang op mijn tv wil aansluiten. Op de tv zit maar één component-aansluiting vandaar...en aangezien ik die HDMI aansluiting de komende tijd zeker niet ga gebruiken, zou het mooi zijn als de xbox 360 daar gebruik van zou kunnen maken.

12. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k snap der niet veel van... Maar hoe kan ik in de winkel zien welke tv's het best ebeeld op de 360 geven :confused:

13. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blad heb ik ook gekocht van t weekend, is zeker een goed en duidelijk blad! Ik wil nu ECHT een HDTV hebben!!

14. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
  16. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Er is idd (nog) geen HDMi kabel voor de 360. Voor zover ik weet zijn er ook geen verloop kabeltjes van component naar HDMI.

17. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat is em

18. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    je kan in iedergeval de inkijk hoek vergelijken.
    tenminste als ze alle tv's naast elkaar hebben staan.
    Mischien kun je kijken op ruis als ze hem op tv hebben staan maar je 360 testen geen id.:x

19. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Je Xbox 360 meenemen en hem daar op de tv's aansluiten (via component natuurlijk). Dan zie je meteen welke je het beste bevalt (al moet je dan alsnog op de specs letten).

20. Martinioz

Martinioz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was laatst bij de Media Markt en daar stond zo'n TV voor 2000 euro, die volgens de verkoper Full-HD was. En dat betekent dat hij 1080p aankan, toch? Misschien stond die verkoper uit zijn nek te lullen en had hij er helemaal gaan verstand van, maar hij wist er volgens mij wel veel van.

Dus het is zo dat een 1080p HDTV (ik heb het trouwens over een DLP TV, niet over LCD, want LCD 1080p is niet te betalen ;)) ook 720p en 480p aan kan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina