1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over een crt scherm denk ik... dlp wordt gebruikt voor benaming van projectors dacht ik...

    Was het een acer? Die had mm laatst in aanbieding voor 2000euro. Full HD is idd 1080p ja, als die 1080p aankan kan die zeker 720p, 480p aan ja
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey komt er ook iets als Blu ray TV? En kent er iemand aanbiedingen van abbonnemten? (waarbij je een HD TV) erbij krijgt?
     
  3. Martinioz

    Martinioz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, het was een Acer.. Ik had het over een projectietelevisie, maar ik weet niet of die DLP heten. Er staat op de site van Samsung zo'n ding, heel groot en voor goede prijs :) Bedankt voor de hulp btw ;)
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Die TV is 20'', die is dan niet veel groter dan mijn 19'' :{
     
  5. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als volgt .

    xbox360-->vgakabel-->vga naar dvi converter-->dvi naar HDMI kabel.:b:
    ik weet niet of jij een breedbeel 19 inch hebt maar breedbeeld 20 inch is echt niet groot waarschijnlijk nog kleiner als een 19 inch 4: 3
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet! En al problemen gehad? En met de 360? Wil die tv ook zeker kopen, maar dan de LE37R72B!:thumbs: Wat heb jij ervoor betaald?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vet!!! Heb er geen problemen mee gehad.. Alleen dan zoals jij in mijn topic ziet het dyn contrast. stukje verderop staat tevens ook bij hoe dat verholpen word! Met 360 loopt die helemaal perfect niks geen fouten, er zit een speciale gamemode op de tv voor de 360. Heb er bij de MM 1489,- voor moeten betalen was 1589,- 100 eraf gekregen
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
  11. mike amersfoort

    mike amersfoort Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je niet.... (zie sig. :9 ) Jij heb t de 32r71 en hij de 37r72B :x

    _0/
     
  12. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige verschil tussen de LE..R71 en LE..R72 is het zilveren randje onderaan bij de 72.
    En de prijs verschilt nog wel eens...(72 iets duurder)
     
  13. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 weken terug ook de LE32R71 gekocht en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben.

    Ik heb hem zelf voor 1499,- euro gekocht. Ik weet dat hij op internet goedkoper is, maar ik heb afgesproken met de lokalo expert dat ik gelijk een nieuwe krijg als ik ook maar 1 dode pixel heb. En ik vind het sowieso fijn met zo'n duur product dat als het niet werkt dat ik hem gelijk kan terugbrengen en niks hoef op te sturen. Verder krijg je er een gratis Fatboy zitzak bij (www.fatboy.nl), ik weet niet of je die ook bij de internetwinkels krijgt.

    Al met al een zeer mooie TV in combinatie met de 360.
     
  14. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die fatboy is een actie met Samsung, niet met een aantal winkels...
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb ik wel.. ;)

    Hij laat een link zien van de LE37R72B Ik heb de 32" versie..

    Verschilt dus alleen in de maat en in de kleur onderaan het scherm
    Ik blauw
    Hij zilver..

    Dus specs zijn verder helemaal t zelfde. Het verschil is alleen dat ik 37" overkill vond op me kamer..

    _0/
     
  16. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de 37" ook iets minder scherp omdat de resolutie zich moet spreiden over een groter oppervlakte. Dit was tenminste wat mij opviel. Ik heb ook geen 37" genomen, omdat je dan op een grotere afstand van je TV moet zitten om gewone analoge TV scherp te zien.
     
  17. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat op deze manier ook op een samsung wat je werkt dan toch de hele tijd met een analoog signaal en hdmi heeft toch een dvi signaal nodig .Ik wil di t zelf ook proberen maar ik vind het te duur om zomaar uit te proberen
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb de oplossing gevonden.. Wacht nog ff met die verloop kabels. Het gerucht gaat dat er een HDMI kabel voor de 360 gaat komen

    Online gameshop Lik-Sang heeft laten weten dat er binnenkort een HDMI kabel voor de Xbox 360 verschijnt. Volgens de site van Lik-Sang zou het om een origineel Microsoft product gaan.

    Voor veel Xbox 360 gebruikers die een LCD of Plasma TV hebben is dat natuurlijk een uitkomst, haarscherp beeld via je HDMI aansluiting en je hebt de component ingang over voor andere apparatuur.


    Xbox 360 HDMI Cable (Microsoft)
    For Xbox™ 360

    Official Microsoft Xbox 360 Component HDAV Cable

    High-definition gaming output

    Progressive-scan DVD playback

    Dolby Digital 5.1 Surround Sound output

    Superior quality image output

    For NextGen Television sets offering HDMI input slots
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik blij dat ik nog ff gewacht heb met het kopen van een Samsung HDTV, binnenkort komt de nieuwste samsung uit, de M71 en die heeft maar liefst 2 HDMI ingangen! :)
     
  20. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    Source? Linkje? :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina