1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je ff op de samsung site had gekeken

    Met zijn gestroomlijnde, chique uiterlijk en imposante technische eigenschappen is deze 19” breedbeeld LCD TV monitor een aanwinst voor zowel de woon- als werkkamer. De ingebouwde tv-tuner is klaar voor High Definition Television. De krachtige luidsprekers produceren een rijk surround geluid. Ook voor de pc is de 940MW een aantrekkelijke partner met zijn superieure beeldkwaliteit en de mogelijkheid om in een fractie van een seconde tussen twee beeldbronnen te schakelen.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ontbreken van een HDMI aansluiting is idd wel een beetje jammer, is ook precies de rede waarom ik expres voor een maatje groter ben gegaan....de 26 inch versie van dat model dus :)

    Maar maak je niet druk, het is onzin dat je je PS3 niet aan kunt sluiten op een TV zonder HDMI, en ook wat betreft andere apparaten zijn er altijd wel alternatieven te vinden. Over die responsetijd....tja, de een zegt 12 de ander zegt 8 ms. Nja laat het 12 ms zijn, ik ben nog geen ghosting of wat dan ook tegengekomen wat me stoort en heb de TV al vanaf oktober thuis staan :cool:
     
  3. darkcloud

    darkcloud Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

    hallo

    ik weet niet zeker of ik hier goed post maarik had een aantal vragen. Ik ben van plan eind deze maand de samsung 26r51b te gaan kopen. Ik weet dat er nieuwere modellen zijn maar die kosten mij zo 250 euro meer zouden jullie dit het geld waard vinden?

    De tweede vraag is wat technischer: Ik ben van plan het eerder genoemde samsung scherm ook aantesluiten op mijn computer. Nu is het probleem dat hiet al een scherm aan vast zit. Het enige wat ik in principe nodig heb is nog een vga uittgan dit schijnt te kunnen door midden van een 2e grafische kaart maar aangezien dit problemen met mijn moederbord zou geven en ik alleen het beeld wil dupliceren is het dan niet mogelijk om een y-splitter er tussen te zette. Ik weet niet of andere mensen dit hebben geprobeerd maar ik vraag me namelijk af hoe het zit met het uitgestuurde signaal van de computer aangezien dat meestal zo rond de 1270x1024 (ofwzoiets) is en het samsung scherm heeft een breedbeeld formaat (rekt hij de computer resolutie uit of heb ik hiervoor een speciale grafische kaart nodig).

    Enige antwoorden of tips zouden worden gewaardeerd. dank u : )
     
  4. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfde en ben ook niks tegen gekomen.
    Nu het wk dichterbij komt word de verleiding steeds groter om dan toch maar een hd decoder te kopen.\o/
    Nadeel is dat hier geen upc hd te ontvangen is waardoor ik dus genoodzaakt ben een decoder te kopen van 300 euries:{

    DUS BIJ DEZE EEN OPROEP.
    Als je zo'n kreng hebt thuis staan(nee ik bedoel geen vrouw) please post een reviewtje.:b:

    Vraag 1: het is cker een mooi schermpje het ligt er gewoon aan welk design je aanstaat.
    linkje naar een veiling op mycom
    Daar kom je ze regelmatig voor een eurie of30 tegen +7 euro verzendkosten.
    Ook kun je al een wat ouder type videokaart kopen maar als je hd content van je pc wilt streamen is een beetje videokaart wel een vereiste.

    Vraag 2: je kun een nieuw videokaart kopen met 2 vga uitgangen en voila kost vrijwel niks.
    Ook kun je gewoon de resolutie van 1370*768 selecteren.
    Je beeld word dan niet uitgerekt tenzij je het niet op eventuele spelletjes aanpast.

    Edit/ ik vind dat je een zeer nette eerste post heb gemaakt als iedereen het zo zou doen zou het een stuk beter gaan op het forum.\o/
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  5. darkcloud

    darkcloud Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke bedankt ik denk dat ik dan voor 30 euro een extra geforce kaartje aanschaf weet u misschien ook of alle kaarten die eerder genoemde resolutie aan kunnen of wordt dat bepaald door het samsung scherm ?

    btw bedankt voor je snelle reactie.
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft je huidge videokaart niet al 2 vga aansluitingen? De meeste hebben er tegenwoordig 2. Welke videokaart heb je?

    PS: je kan hem ook via tv-out van je videokaart aansluiten. Deze aansluiting heeft ook vrijwel elke videokaart. Ik zelf geef de voorkeur aan twee vga aansluitingen, hiermee heb jemeer mogelijkheden. :)
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    heeft trouwens iemand dat scherm (LE23r51B) zoja wil je even ervaringen met 360 op aangesloten mededelen alvast bedankt laterssssss
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kunnen alle huidig kaarten die resolutie wel aan.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn GeForce 4 Über oud kan zelf 1440x900 draaien \o/
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Weer tijd voor een nieuw deeltje :thumbs:

    Deeltje 5
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina