1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ideaal topic om raad te vragen ivm aankoop HDtv.
    Ben een paar pagina's terug gegaan om daar is het bekendste merk op te zoeken voor een HDtv. Samsung lijkt 'de' grote winnaar te zijn.

    Nu zit ik nog met een simpele widescreen tv van JVC (80cm) waar ik nog zeer tevreden van ben.
    Maar met aankoop X360 is mijn drang naar HDtv groot geworden.
    Wat raden jullie mij aan? Kwa schermgrootte wil ik toch verder gaan dan 80cm.
    Budget? +- 2000€-2400€ (zal via afbetaling worden :+ )
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Je hoeft niet perse een HDtv te kopen. Je kan ook voor een Samsung model gaan die HD ready is. HD tv's beginnen meestal nu bij de 2500 a 3000 euro.
    Een HD ready tv van Samsung (32 inch) kun je al krijgen voor zo rond de 1200euro.
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Of course, t'moet een tv zijn die HD ready is. Niet specifiek HDtv.
    Maar elke raad is welkom ;)
    Die samsung modellen lijken mij wat. Als jullie een specifiek model hebben, mag er ook bij. Kan ik opzoeken en eventueel al bellen naar winkels.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    @AgentSmith: uw links worden niet volledig weergegeven.

    Ben hiernet naar MM geweest voor o.a. optische kabel te gaan kopen.
    Snel is gaan kijken voor een HD ready toestel.
    Momenteel sta mij de Samsung LE40R71B enorm veel aan, staat momenteel op nr1 *) 102cm...kan mij al inbeelden als ik hierop met mij X360 aan het gamen ben. 8)

    [​IMG]
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Da's een scherm van 40 inch van 2000 euro !! Doe mij er ook graag 1 ! Nee !! doe maar 2 !!8)
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog een deftige prijs voor wat je krijgt. Als ik andere toestellen zie voor 3000€-4000€ |:- Deze valt dan heel goed mee kwa prijs.

    Dees is anders ook niet mis

    [​IMG]
    81cm.
    1499€ wel geen HDMI aansluiting.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee
     
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook aan't dubben om die te halen. Ik had eerst een 82cm Sony Bravia LCD TV maar die vond ik alweer te klein (en ik zit er 2 meter vanaf.....). Dus ik wil ook groter dan 82cm. :)

    -----Edit-----

    En wat ben ik nu tegengekomen?

    http://exellent.aboservice.com/shop/product_info.php?products_id=1980

    Een CRT HDTV van 82cm voor €700,-! CRT geeft een veel strakker beeld dan LCD, zwart is ook écht diep zwart, nooit last van ghosting, dode pixels, etc.. Hij is groter en zwaarder dan een LCD TV, maar is wel veel goedkoper en de beeldkwaliteit is beter dan van de huidige LCD TV's. Een quote uit de (online) handleiding van deze TV:

    Op tweakers.net staan wat foto's van Spanjaarden die in 't bezit zijn van deze TV, check it out:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Echt een superinteressante TV.

    -----Edit 2-----

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1118764//

    Dit is nog interessanter! Design is veel mooier, plus de Philips blijkt de 720p te upscalen omdat het niet genoeg beeldlijnen heeft. Echter blijkt de Samsung wel 100% 720p te kunnen weergeven. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx alot! Ga is een kijkje nemen.
    Voor mij zal het via afbetaling moeten dus zal dit moeilijker worden als ik in buitenland koop.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  13. owesseli

    owesseli Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn LE40R71B gister retour gedaan. Voor gamen met de XBOX een uitstekend apparaat. Maar weergave beeld bij ontvangst via sateliet is voor mij teveel tegen gevallen (artifact). Zijn er mensen die hun beeld via sateliet ontvangen op een LCD en geen last hebben van artifact (blokkerig beeld) op de nederlandse kanalen?
     
  14. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontvang niet via de sateliet, maar via de kabel perfect beeld en gamen super, maar ik heb de volgende vraag hoe hoog moet je zo'n tv nu op hangen aan de muur heb al een vogel beugel maar de hoogte ben ik nog niet uit??
    heb hem nu op een meubel staan:
    [​IMG]

    maar wil hem dus eigenlijk ophangen.
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zou het ook puur voor gamen en dvd's te kijken.
    Heb wel kabel (geen sateliet) maar kijk toch zeer weinig tv programma's.
    Dus ben ik nog altijd van mening mij die Samsung aan te schaffen.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm, ik zit met een probleem:

    Wij hebben deze hele mooie plasma TV van Pioneer (PDP-436RXE) gezien. Nu is het een HD-Ready TV met een beeldresolutie van 1024x768. Op sommige sites staat vermeld dat uitzendingen plaats kunnen vinden in 720p, maar dat is toch niet mogelijk, aangezien hij onder het minimun van 1280x720 zit?
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan dus wel het signaal ontvangen, maar downscaled het naar zijn eigen max. resolutie. 1024x768 is officieel geen HD resolutie.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een lg rz-26lz55 maar ik heb nog geen eens hd aangesloten! ik zie by system 400 nog wat p staan en normal tv dus ik moet nog een kabel hebben toch?( zit toch in xbox 360 doos ) ik kan hem niet op 720 p zetten...
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Component kabel ff goed aansluiten (5 plugjes in juiste ingangen op je TV), en de Switch op HDTV zetten. Dan zou het moeten werken :)
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    als hij de premium heeft
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina