De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf Maandag de LE32R71B gekocht bij de Mediamarkt voor € 1189.

Later die dag kreeg ik een folder van It's en daar koste de zelfde LCD maar liefst €1499
    In de folder staat ( van € 1879 voor € 1499 ) dat is altijd nog € 310 duurder dan bij de Mediamarkt.

It's gebruikt ook niet de term LCD maar TFT.

Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is een TFT-LCD TV, dus dat is niet zo belangrijk. Maar heb je lopen pingelen of was het een tijdelijke/plaatselijke aanbieding? Want normaal kost die TV bij de Media Markt ook de adviesprijs namelijk €1499,-.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De enige plaatselijk aanbieding was de Toshiba 32WL56 voor €888

Ik was op Zaterdag nog bij de MM en toen koste de Samsung €1195.
    Toen ik Maandag terug kwam was de prijs € 1189 geworden.

De € 310 die ik bespaard heb kan ik mooi uitgeven aan de Samsung DCB-H630R ( HDTV decoder ).
    Het mooiste is dat ik ook weer € 100 van Samsung terug krijg.

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Aha, ik heb de LE32R72B voor €1260,- en dat scheelt ook weer een paar Euries. Maar goed dat ik ook niet de adviesprijs heb betaald! O-)

5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt niet, De M-serie is zeker wel veel beter, De oude M-serie, en daarmee bedoel ik de LExxM61B is nog altijd beter dan de nieuwe R-serie die momenteel iedereeen scheint te kopen. De M-serie is altijd het paradepaartje van Samsung. In volgorde van slecht naar goed is het altijd, eerst de T-serie, dan de R-serie en dan de M-serie. De nieuwe M-serie die binnekort uitgebracht gata worden heeft mobendien 2 HDMi aansluitingen. Wat met het oog op de toekomst (de HDMI als digitale scart) natuurlijk een goede stap in de richting is.

6. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mij scherm nu een maandje en heb er 1489,- voor betaald.. Zijn ze al weer aardig in prijs gedaald.

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ken iemand die de M61 heeft en ik vind dat mijn toestel beter beeld produceert en dat vond hij ook zelfs. Ook vind ik het design mooier van de R-serie, want de M-serie vind ik eigenlijk een beetje lomp en die blauwe aan-/uitknop + de knopjes aan de voorkant vind ik lelijk. Smaken verschillen natuurlijk. De M71 is wel wat eleganter en zal ongetwijfeld weer beter zijn, maar de R-serie biedt meer dan genoeg vind ik! ;)

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ook enig idee hoe duur de 26'' inch versie was (bij de MM)? Ik heb maar een kleine slaapkamer, dus 26'' inch is zeker genoeg.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet niet wat jij onder en kleine slaapkamer verstaat, maar ik zit slechts 2,0/2,5 meter vandaan de 32'' en dat kan prima. Je moet het zelf weten, maar ik zou dan voor de 32'' gaan omdat je dan een contrast van 5000:1 en 12.8 biljoen kleuren hebt. Suc6!

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, daar moet je ook net het geld voor hebben he ;). En als je 3,5 € p/u verdient schiet dat niet op :+

11. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke MM was de 32R71/72 1100 zoveel?

Toen ik maandag bij de MM A-Dam was waren de le32r71 en de LE32M51B allebei 1500...:confused:

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, i didn't know that! :x

;)

13. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Staat eronder, HD read logo staat erbij. Have fun :)

15. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar ik hoorde dat er TV's waren die echt HD ready zijn en andere fake ofzo. maarja. Wat ik wel raar cond is dat deze HD TV bij de makro 800 euro is, en als ik naar dezelfde tv zoekop vergelijk.nl hij tussen de 1300/1600 euro is. Maarja, ik laat deze aanbieding echt niet lopen! :D

16. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Een tv is een HDTV als de resolutie hoger is (of gelijk aan) dan 1280 bij 720P. Dan heb je ook nog wat genoemd wordt Full HD (1080P), maar ik zou zelf voor 720P gaan, omdat het nog moet blijken hoe erg 1080P aan gaat slaan en hoe goed het bruikbaar is, en ook omdat 1080P tv's nog erg duur zijn, terwijl je wel al hele goede 720P tv's kunt kopen voor niet al teveel geld.

Maar goed, die Bravia is zeker een HDTV en nog een erg goede ook, vind ik zelf (heb hem zelf ook, ook de 26" versie). En je hebt een wel hele goede aanbieding (ik had hem voor 1250 euro). Veel plezier ermee!

17. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok The_Gamer, dan ben ik overtuigd. Hartstikke bedankt voor je reactie :)

18. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een HDready Tv, Hij voldoet aan alle eisen om het certificaat te dragen.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hij is alleen geen 800€ bij de Makro, maar 950€. Tenzij je hem natuurlijk van de belasting aftrekt.

20. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Details, details. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina