1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke MM was het? MM A-Dam was de tv nog 1500...
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Detail GOOGLE en dan typenummer. Heb je alle detail, eventueel ff naar kieskeurig.

    Ik verbaas me er ook al over heb er ook 1489,- voor betaald paar weken geleden..
     
  3. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen zijn mening toch. Alleen ik heb meerdere schermen van de R51 serie gehad, en echt... het verschil met de M61 serie is groot! Je merkt dat het paneel gewoon sneller is. Dus ik zou tegen die maat van je zeggen dat hij maar eens goed naar zijn instellingen moet gaan kijken :b:
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je een eigen bedrijf (met KvK nummer) hebt dan mag je, tot een bepaalt bedrag, kantoorspullen afschrijven. Je moet wel gewoon de prijs incl. btw betalen (950€ dus), maar kunt dit later van de belasting terug krijgen.
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik merk dat mensen De R serie en de M serie door elkaar aan het halen zijn

    Er is een R-serie type 51

    Er is een M-serie type 61

    Er is een R-serie type 71.

    De bovenstaande is het laatst uitgebrachte model van samsung. (m71 komt eraan maar laten we het daar ff niet over hebben).
     
  6. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    En mochten ze komen controleren, moet je kunnen aantonen dat je het voor je bedrijf nodig hebt.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zal best jah, maar de R51 is dan ook een verouderd type en de R71 heeft sowieso meer kleuren dan de M61 en voor de rest zit er echt niet zo heel veel verschil tussen behalve de prijs! ;)
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    hey,

    Ik zit met een vraag.
    Ik heb al een half jaar de samsung le32r41 lcd tv.
    Maar ben van plan mijn tv aan de muur op te gaan hangen.
    Alleen heb ik geen verstand van hoe ik dat zou moeten doen/bevestigen.
    En waar kan je die bevestiging beugels halen:confused:
    Alvast bedankt.

    Greetzz smok3y
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    En een R41 en een M51... wat is je punt? R = Rome M= Milano verschillende lijnen dus. En binnen de produktlijnen verschillende types.
     
  10. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke winkel die de tv's verkoopt verkopen vaak ook de beugels. Mediamarkt heeft ze in ieder geval wel. Voornamelijk 'vogel's' zijn veel gebruikte en goede beugels. Het nadeel is dat je voor een eenvoudige beugel als snel een dikke 50 euro kwijt bent...:x 8) Als ze goedkoper waren had ik er allang een gehaald. :)

    http://www.vogels.nl/
     
  11. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op een site een redelijk scherm van samsung gezien (http://spaces.msn.com/rhinotronics/). hij staat daar bij de foto's van een gears of war 'party' ofzo (halverwege de pagina) .. welk model is dat? ziet er groot genoeg uit om op te spelen namelijk.. misschien kan iemand mij helpen om het model te achterhalen?
     
  12. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]
    Deze bedoel je toch?

    Dat is 1 van die Samsung's die veel mensen hebben (de LE32R41 bijvoorbeeld, maar er zijn er veel die op elkaar lijken, ik weet niet precies welke dit is).
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben tot nu toe zeer te spreken over mijn Samsung M61B 32 inch ! echt super mooi ding!:)
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij ook het tearing probleem bij de MotoGP demo? (ligt volgens mij namelijk niet aan het scherm, het is volgens mij een gevolg van het niet gebruiken van vsync om de framerate hoog te houden) Het ziet er gewoon niet uit! Voor de rest prachtig scherm idd!!!\o/

    @ the Gamer... volgens mij is dat een R51... die loopt namelijk in een punt...
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  15. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    hey, ik zag laatst bij mediamarkt eindhoven deze projectie tv staan. nu werd er met een dvd speler iets op afgespeeld die dus niet de volle resolutie gebruikt. weet iemand of dit een goeie tv is voor je xbox 360?

    Greetz, Michiel
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Omdat er een paar berichten boven mij wordt gepraat over de R51 terwijl het de R71 moet zijn meen ik zelf.

    Heb even snel gekeken.. volgens mij mist die een component aansluiting. Weet niet of die VGA heeft? Anders zou je niet HD kunnen gamen
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  17. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net twee dagen de M61 van 80 cm beelddiagonaal en ben zeer tevreden! Wat een schitterend beeld heeft dat ding!
    Ik lees hier wel wat reacties (op de M61) dat je nog naar je instellingen moet kijken voor het beste beeld. Kan iemand misschien aangeven welke opties je aan of uit moet zetten (dynamisch contrast??)?

    THX alvast!
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In Duitsland is men vrij lovend over deze tv als ik de forums mag geloven. Ook over de Amerikaanse tegenhanger wordt erg positief gesproken. Dit lijkt mij voor het geld een prima alternatief voor een echt platte LCD.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is een prima toestel en je kunt zowel component als HDMI gebruiken voor je Xbox 360 (Xbox 360 HDMI-kabel volgt). Houdt echter wel rekening met de lamp die je om de ca. 2000~4000 uur moet vervangen en die zijn vrij prijzig. Een TFT/LCD-TV gaat gemiddeld 60.000 uur mee!
     
  20. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    damn, dan kan ik beter meteen wat meer geld uitgeven dan heb ik een tv met een veel langere levensduur.
    hij was wel relatief goedkoop 1500 euro voor een beeld van 125 cm ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina