1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is nou eenmaal het nadeel van die toestellen en veel mensen weten dat niet. Je kan beter een TFT/LCD-TV nemen en dan kan je het beste voor een Samsung kiezen omdat die voor een goede prijs perfectie levert. Ik heb de LE32R72B en dat is echt een toptoestel met ook nog 'ns een speciale speelmodus voor een optimale weergave tijdens het gamen!

    Meer info...
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo nog niet gedownload...:eek:


    * Voor the outift moet hij op PAL 60 , bij PAL 60 wordt de kwaliteit gewoon slechter... heel zonde en op PAL 50 doet hij het niet? Weet iemand hoe dat zit?! Snap er niets van:mad:
     
  3. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ach je moet maar zo denken, die demo's zijn nog niet het eindproduct.

    ik neem aan dat de versie die je in de winkel koopt wel mooi loopt op 60 hz etc, en dat die frameratedrops ook weg zijn.
     
  4. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wist wel dat projectoren bij +/- 4000 uur vervangen moesten worden maar niet dat lcd zolang meeging maar ik heb nu een 26 inch van samsung maar ik koop over een tijdje wel een grotere
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar die outfit is de winkel versie.... en met PAL60 ziet het er niet uit:mad:
     
  6. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    26'' toch te klein? En over degene die voor de beste instellingen voor de M61 vroeg. Veel mensen gooie allen digitale 'beeldverbeteraars' uit. Dynamisch contrast etc etc allemaal uit. Scherpte ook niet te hoog instellen, bevordert namelijk alleen maar de kartels....
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip
    Scherpte op 0
     
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat doe, dan is mijn beeld erg wazig vind ik zelf. Ik heb hem op iets van 30 geloof ik. Je moet inderdaad niet te veel, want dan krijg je 'te scherpe' randen...
     
  9. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ervaar ik idd ook zo...
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook meteen de scherpte maar even op 35 gezet had hem op 80 of zo:eek: dacht hoe hoger hoe beter zo'n beetje:confused:

    Kan iemand mij nog vertellen hoe dat nou met PAL50/PAL60 zit? Met PAL50 heb ik mooi beeld met PAL60 wazig kut beeld. Maar nu moet ik voor The Outfit hem persee op PAL60 zetten:mad: en dat werkt dus niet:mad:
    Bedankt voor de hulp:)

    *Heb btw ook de Samsung M61 32inch
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch zelf zien dat 80 scherpere randen geeft dan als je het op 0 zet. Heb je niet zelf geprobeert wat het mooiste resultaat gaf voor jou? Iedereen kan wel zijn instellingen geven, maar het blijft toch grotendeels een persoonlijke kwestie.:)
    Voor zover ik weet is the outfit een van de weinige demo's/games waar dit niet goed werkt. Ligt volgens mij dus aan het spel zelf.
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is het wel leuk om een thread te maken met de verschillende instellingen van de mensen, Bijvoorbeeld de instellingen bij film kijken, games. ]

    Instellingen zijn een persoonlijke voorkeur maar, zoals je hierboven leest hebben veel mensen toch nog de verkeerde instellingen..
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb indd ook alle digitale zooi uitgezet. Helaas kan je bij de nieuwe R-serie niet zomaar je dymamische verbeteraars uitzetten. Maar daar is gelukkig het servicemenu voor en daar kan je het beeld pas echt optimaliseren. Samsung TV's staan ook bekend om de lange zaptijden en dat is heel makkelijk op te lossen en ik zap nu dan ook sneller dan lichtflits. De scherpte moet je indd niet al te hoog instellen en ik heb 'm nu op 60 staan en dat is precies goed!
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is wel jammer dan dan heb ik nix meer aan de game:'-(

    *ik ben vanaf vandaag met de tv aan het stoeien vandaar dat ik nog niet echt gekeken had:)

    Thnx!
     
  15. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem/vraagje....

    Ik heb een LE32R71B van Samsung. Daarop heb ik via een vga-kabel (via DVI-vga adapter) mijn computer aangesloten via 1 van de 2 DVI outputs van mijn Nvidia 7800GTX. Ik heb dus zowel mijn computer LCD scherm als mijn HDTV aangesloten. Alleen het probleem is nu dat ik alleen de resolutie van beide schermen moet aanpassen om beeld te krijgen op mijn HDTV en ik zie geen video beelden van Winamp en Media Player op mijn HDTV......hoe kan ik dit oplossen?

    Edit: opgelost, ik moest het bureaublad uitbereiden ipv klonen....

    Alleen herkent windows mijn 2e monitor niet als Samsung LE32R71B, klopt dat?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet. Ik kloot liever niet in het service menu. Ze zullen toch niet voor niets de zap-tijd zo hebben ingesteld. Ik ben bang dat het van de levensduur van mijn scherm af gaat, en daar heb ik geen trek in. Misschien ook wel onzin hoor... maar ik hou het gewoon zo :p
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee het kan totaal geen kwaad, het is een standaardinstelling vanuit de fabriek en is (afhankelijk van het type) afgesteld op verschillende timeouts. Meestal 8 of 10, maar dat is vrij traag in verhouding met andere fabrikanten en ik heb 'm nu op 2 gezet en dat is echt heerlijk! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  18. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    :x

    Zucht

    Afijn, ik moest ff 10 pagina's doorlezen zeg, niet normaal :+
    Die zaptijd kun je idd gewoon aanpassen, heb ik ook gedaan, stukken beter ;)
     
  19. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties t.a.v. de instellingen voor de Samsung M61. Ik zal eens kijken hoe hoog bij mij de scherpte standaard staat ingesteld.
    Ik neem aan dat jullie de aangegeven scherpte standaard zo hebben ingesteld, en toch niet alleen voor gamen?
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk puur een persoonlijke mening. De Bravia projectie tv's van Sony geven ook een schitterend beeld. De 42 inch heeft als type KDF-E42A11E en de 50 inch KDF-E50A11E. Voor het geld van een goede 32 inch LCD tv heb je dus een 42 inch 'iets minder platte' LCD projectie tv.

    Ja een projectie tv werkt met een lamp. De lamp van Sony moet zo'n 6000 uur mee kunnen gaan, wat vrij veel is. De lamp is trouwens zelf te vervangen en ik heb ik op het internet al gezien voor rond de 170 dollar, valt wat betreft de prijs wel mee dus.

    Al met al, wil je een groot scherm met een mooi beeld voor een zacht prijsje dan is een Bravia wel degelijk het overwegen waard. Nee, ik werk niet voor Sony maar ik volg het nieuws omtrent deze tv's al enige tijd, vandaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina