1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me een goed idee!!!:b: :thumbs:
     
  2. Kamaya

    Kamaya Painter

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lang sparen dan uiteindelijk de trotse bezitter van een Samsung LE26R41B en de 360, wat een feest!!!

    Nu wou ik m'n laptop aansluiten op m'n tv via een vga-kabel, dat lukte :D
    Echter als ik video beelden wil afspelen geeft Winamp en Media Player niets weer, zwart scherm.

    Weet iemand de oplossing?
     
  3. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus ook. Je moet ipv je computerscherm klonen hem horizontaal uitbreiden en dan daarin winamp of media player draaien.
     
  4. Kamaya

    Kamaya Painter

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks James, it works !:thumbs:
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je stelt je tv als primair beeldscherm in. ;) Nadeel is wel dat je nu geen filmpjes meer ziet op je pc beeldscherm 8) :+

    Ik heb nog even een vraag:
    Ik woon nu op kamers in Enschede. En kan dus HDTV via Essent aanvragen. Maar in de zomervakantie zal ik veel bij mijn ouders zijn. Kan ik dan gewoon de Samsung decoder onder mijn arm meenemen en bij mijn ouders (ook essent maar nog geen digitale tv) installeren? Gaat dat werken? Dat zal wel tof zijn als dat kon. :D
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  6. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas.:'-(

    Juist om het DIGITALE beeld en geluid juist door te geven heb je een decoder nodig.
    Dus als je ouders geen digitale tv-abo hebben, heb je niets aan je decoder.
    Verder weet ik niet of je het kan op lossen door je ouders digitale tv aan te vragen.(zonder decoder te kopen)
    Ik denk dat je per lokatie een andere kaart erin moet doen...
    Je kan immers ook maar 1 tv per decoder aansluiten.
    Met andere woorden: Als je 2 LCD/plasma tv's hebt, en je wil met allebei HDTV kijken, moet je 2 decoders in huis hebben.
     
  7. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je voor elke tv een decoder nodig hebt snap ik. Maar stel dat ik al een Samsung decoder met smartcard e.d. heb. Ik heb het werkende op mijn kamer in Enschede. Ik verhuis het hele zooitje (decoder, kabels en smartcard) naar mijn ouders en prik het daar in de muur. Zou het dan niet moeten werken? Het werkt immers ook als ik een nieuwe smartcard in de winkel koop en direct in de decoder stop. Binnen enkele seconden heb je dan digitale tv. (Toch?)

    Maar goed, zoals ik het in mijn hoofd heb zal het wel weer niet werken :'-( :'-(
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Ten eerste moeten je ouders dan digitale tv hebben.. Dus dat aangevraagd hebben bij Essent, Waar jouw ouders wonen moet Essent wel beschikbaar zijn, En bijvoorbeeld niet UPC die bijvoorbeeld met een andere decoder werkt.

    Het moet denk ik wel lukken als je ouders hun analoge kabel laten omzetten in digitale tv. dan moet het geen probleem zijn om met jouw decoder daar aan de slag te gaan.
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders wonen vlakbij zwolle dus daar is ook Essent beschikbaar. \o/

    En ik post gelijk maar even mijn HDTV set-up:

    Eve Mendes in HD :9
    [​IMG]


    Pioneer VSX-916-S; vandaag binnen gekregen :cool:
    [​IMG]


    Als laatste de sweetspot 8) , het is niet anders in zo'n kleine kamer :'-(
    [​IMG]

    Hmmz, zie dat photobucket ze automatisch resized :{. Ik maak vanavond nog wel betere 'sfeer' foto's en zet ze op een andere host :)
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk meubel wel.. ik zie dat je de 360 rechtop heb staan.. Geen problemen mee? Ik vind het toch riskant zo rechtop.. Je zit idd vrij dicht met de bank op het scherm.. Maar ziet er leuk uit zo..
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mijn home-made meubel van MDF platen en draadeinden :D :p Vond hem zelf wel geslaagd. Je kan zelf bepalen op welke hoogte en hoeveel planken je wil. En hij staat ook nog super stevig!
    Verder heb ik geen problemen met het rechtop staan van de 360. Geen beschadigde dvd's o.i.d.

    Niks aan te doen dat de kamer niet groter is. Hij is ongeveer 3 meter breed... Misschien van de zomer naar een grotere kamer, maar dat is nog niet zeker. Ach, op deze manier gaat het ook goed. Niet alles kan perfect zijn, je moet iets hebben om over te dromen :)
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Grappig idee!! Ziet er geslaagd uit ja:thumbs: Leuk zijn zulke dingen, dat je met gezond nadenken en wat geld een leuk meubel kan maken...

    Ach ja het staat zo toch ook best.. Bedoel je zit daar prima in die bank. En idd we moeten wat hebben om over te dromenO-)
     
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een onnozele vraag...:confused:
    Maar jullie LCDtv scherm, hoe kuisen (onderhouden) jullie die?
    Met een zacht doekje of iets anders?

    Want heb de mijne nu een kleine maand maar heb die tot nu toe nog nooit gekuist.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kreeg er een speciaal doekje bij (Samsung) en het scherm zelf trekt totaal geen stof aan alleen de behuizing wel en dat had wel wat minder gemogen bij dit type! :eek:
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde hier. De behuizing mag je eigenlijk elke dag wel ff schoonmaken. Niet normaal hoeveel stof dat aantrekt! Ik heb nog nooit zoveel gepoetst 8)
     
  16. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ik de enige was*) maar ik vind ook dat zo een tv moet glimmen en er netjes en schoon uit moet zien.

    Maar ff wat anders, ik zie echt bijna niemand die zijn TV heeft opgehangen. Dat toch echt zo veel mooier. Ik laat binnekort wel wat pics zien van mijn HD-home-theater-room
     
  17. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff gekeken op die site van jouw op htforum.nl Ziet er leuk uit. Waar heb je overigens die "now Playing" standaard gekocht? Die wil ik ook_O_

    Ik zat er overigens ook aan te denken nog een tweede fatboy te kopen (in oranje) bezit momenteel ook al een lime-green fatboy.
     
  18. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    nergens last van mijn scherm hangt in een lichte hoek naar beneden aan de muur. :b: .
    Ik heb momenteel ook 2 fake fatboys en echt superb:9
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh heb ook nog nooit zoveel gepoetst als nu met die tv.. haha :D word er moe van:9

    Het trekt idd veel stof aan haal er iedere dag wel ff het meegeleverde doekje overheen.. Glimt alles weer mooi * *

    @cole Je kan ook gewoon met een stofdoek over je tv heen gaan, maar ik meen dat jij ook een samsung heb en dus dat doekje!

    @TheStig
    De reden is puur omdat ik hem hier niet kan laten hangen.. We gaan binnenkort verhuizen mischien dat die dan wel komt te hangen ja.Vind het nou ook al super hoor! Ben wel benieuwd naar je pics.

    @TheStig nogmaals
    Ben er ook zoals vele goed blij mee jah! Staat heel goed. Als we straks gaan verhuizen ga ik me kamer ombouwen tot HT-Gameroom, heb daar heel veel zin in. Ben al druk met voorbereiden bezig! NowPlaying bordje heb ik gekocht via een powerbuy.. volgens mij ken ik iemand die er nog een heeft staan, zal het eens vragen voor je. Het is een leuke gadget jah:) MustHave!

    Heb ook een fakeboy.. Lag al overigens heerlijk! Maar nu ik de Original heb mag die echt weg.. Fatboy rulleert:thumbs:
     
  20. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht je bij je tv geen onderhouds-setje gekregen hebben....no problemo: bij de betere en/of grotere electonica zaken kun je van die speciale lcd scherm cleansetjes kopen, bestaande uit een speciale gel/vloeistof en een doekje...\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina