1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Safeclean heet het. €24,95 voor een kitje
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ze van verschillende merken, ik heb een setje van 14,95 (lcd & plasma) flesje met blauwe vloeistof en doekje.....werkt overigens perfect...:thumbs:
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het heel graag willen! Maar ik wil dan gelijk eentje met scharnieren zodat je je lcd (bijna) haaks op de muur kan laten hangen. Heb ze wel gezien maar die dingen zijn zo gods$@#%^&^#$% DUUR :mad: 100 euro voor een beugeltje is niks!!
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    100 eur vindt ik eerlijk gezegd wel meevallen.

    Bij de MM heb je beugels voor 3/400, maar dan heb je ook echt wat (duurheid ligt ook aan de hoeveelheid inches...).
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    een dikke 100 euro voor een stuk ijzer(?) met wat bouten vindt ik te gek. Dan maak ik er desnoods zelf een! (niet dat die de kwaliteit van de vogels beugels haalt :emo:) Ik wil wel gelijk een goede en die is zoals jij al zegt ~300 euro:{
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dus wel een scherm van rond de 1000,- of misschien wel meer of minder kopen...maar dan kan je niet een beugeltje kopen?|:-
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om het kunnen of niet kunnen, het gaat om het principe. Ik zou het ook niet doen hoor, ik zou die 100 euro dan nog 10 keer liever aan een calibratie uitgeven (heb ik ook gedaan :+)....want daar wordt je beeld ook gelijk een stuk mooier op. Dan maar niet aan de muur, maar gewoon op m'n TV kastje ;)
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe zit dat eigenlijk precies met die calibraties. Kan je die mensen bellen ofzo of ze bij je langskunnen komen...?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je inschrijven voor een zogenaamde tour bij jou in de buurt op het HT Forum bij ene meneer Frank :)
    Je kunt ook individueel een afspraak maken, maar dan ben je sowieso duurder uit. Kijk anders ook even hier voor wat meer informatie over ISF calibraties.
     
  10. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beugel is niet perse nodig. Het staat alleen mooier voor de rest heeft het niet veel toevoeging. Dan geef ik het, zoals Z3R0-P4R4DOX al zegt, liever uit aan een calibratie o.i.d. :)
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders ook even bij de TV-instel thread staat kort uitgelegd wat calibraties zijn e.d.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Of je koopt een iets duurdere tv, waar standaard beugels bij worden gelevert ;)
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    [COLOR="Black[B]"]"Je kunt je inschrijven voor een zogenaamde tour bij jou in de buurt op het HT Forum bij ene meneer Frank
    Je kunt ook individueel een afspraak maken, maar dan ben je sowieso duurder uit. Kijk anders ook even hier voor wat meer informatie over ISF calibraties."[/[/B]COLOR]

    Vindt het alleen wel veel geld...
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks van doekjes :mad:
    Vandaar mijn vraag met wat jullie ulle LCDtv onderhoud. Maar jullie zeggen allemaal met een gewoon stofdoekje dan. Ok :thumbs:
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    geen doekjes gebruiken met chemische middelen erin ;)
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Vreemd.. Zat bij de boekjes enzo

    Maar idd een gewoon stofdoekje werkt net zo goed:)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn Samsung had ik geen doekje en geen gebruiksaanwijzing.
    Heb de LE32R71B nu 1 week en het scherm en de behuizing zijn nog steeds stof vrij.
    Helaas zit de behuizing net als mijn PSP en Ipod Nano (zwart) wel vol met vingervlekken.

    Het scherm van mijn vorige LG LCD leek wel een magneet , het scherm zat altijd vol met stof.

    Vraagje.
    Weet iemand wat de beste beeld/kleur instellingen zijn bij de Samsung.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    @melbuuln.

    Zie de TV-instel thread even!
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel een doekje gebruiken die zo weinig mogelijk 'uit elkaar vallen'. Ze moeten geen draadjes achterlaten. Sommige doekjes doen dat wel en dus zie je geen stof maar allemaal vezels van het doekje zelf :{ Het doekje wat je bij je TV krijgt is van een speciaal stofje wat niets achterlaat als je iets schoonmaakt.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dank je , dat hem niet gezien !!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina