1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is idd waar.. Zo geel doekje valt wel eens uit elkaar..

    wij hebben hier ook zo'n "wonderdoekje"
    is van microvezel.. Werkt perfect

    Zie ons een praten als een stel ouwe wijvuh\o/
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) je moet er wat voor over hebben wil je je LCD mooi houden :emo:

    Gaat trouwens wel hard de laatste dagen met deze draad \o/ :b:
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Steeds meer mensen met een HDTV, zorgt voor meer ervaringen en vergelijkmateriaal. Ik vind het alleen maar goed.
     
  4. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben enige tijd in het bezit van een Samsung LE26R41B LCD tv. Het ziet er allemaal zeer gelikt uit als je de games op 720p aan het draaien bent.

    Ik heb toevallig ook mijn gewone xbox en ps2 erop aangesloten. (Scart :p) Maar daar ben ik minder over te spreken qua beeld ivh met mijn oude normale tv. Op een 1 of andere manier ziet er er waziger uit ofzo. Teminste als je beweegt. Maar stil staande beelden zien er wel beter uit. Iets meer detail.
    Wat kan ik hier aan doen?

    Alle tips zijn welkom *)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de TV zelf een hogere resolutie heeft houdt het in dat games die ook op een hogere resolutie (dus X360 games) gespeeld worden er natuurlijk beter uit komen te zien, ofwel HD kwaliteit. Aan de andere kant moet hij bij de spellen met een lagere resolutie (dus PS2, Xbox, GC etc.) deze resolutie over hetzelfde aantal eigen pixels verspreiden....wat dus een beetje kwaliteitsverlies oplevert. Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen, maar je zou een RGB kabel kunnen gebruiken in plaats van Scart....dat scheelt ook nog wel een stukkie :)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  6. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de LE32R72B besteld!!!

    Hoop dat ie er snel is!!
     
  7. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Hook, line and sinker!
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen RGB en Scart? ;)

    Wat betreft de xbox1, ik vermoed dat deze niet ingesteld staat op progressive. Ik weet niet precies hoe het momenteel zit maar een PAL xbox1 had deze optie vroeger niet, hij kan in ieder geval wel geforceerd worden. In combinatie met een component kabel voor je xbox1 zou je in theorie ook een goed beeld moeten krijgen.
     
  9. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen mij?!?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zijn hier nog mensen die voor een SED gaan?
    (Wordt verwacht begin/midden 2007)
     
  11. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,

    lang niet meer gekeken hier:p
    Maar even snel een vraagjeO-)

    Ik wou eigenlijk sparen voor de Samsung LE26M51, maar nu is de
    Samsung LE26R71 al goedkoper.

    Mijn vraag is dan ook:
    voor welke tv jullie zouden kiezenO-)
    Ik bedoel, zit er veel verschil dan tussen die 2? (op het ontwerp na dan:p)
    En zal ik gewoon iets meer uitgeven om voor de M51 te gaan of kan ik beter de R71 kiezen?

    Hopelijk kan iemand me verder helpen, en alvast bedankt dan daarvoor:thumbs:
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ligt eraan wat je uit wilt geven. De M51 zou de betere moeten zijn, maar is ook duurder. Zelf is mijn budget niet erg riant, dus ik ga voor de LE26R71. Kijk ook even op de vorige pagina's, daar gaan er toevallig heel veel over Samsung.
     
  13. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt:thumbs:
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je kan makkelijk voor de R-serie kiezen (heb zelf de LE32R72B), want zoveel beter is die M-serie niet en het bespaart je weer Euries. Bovendien is de M-serie een stroomvreter zowel aan als standby. Suc6 met je keuze! ;)
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    We weten inmiddels wel hoe jij over Samsung LCD-tv's denkt. Dat is jouw mening, en dat is je goedrecht. Deze tv's voldoen waarschijnlijk niet aan de eisen die jij eraan stelt, maar de mensen hier zijn er zeer tevreden mee.

    Begrijp me niet verkeerd a.u.b.! Het is ook niet de bedoeling om hier alleen maar de positieve eigenschappen van een tv te posten. Het is net zo belangrijk om ook op de hoogte zijn van de negatieve eigenschappen. Zo kan een ieder voor zichzelf bepalen wat wel of niet belangrijk is.

    Maar ik kan me best voorstellen dat sommige members zich storen aan jouw posts van de afgelopen tijd m.b.t. Samsung tv's. Als je net €1.499 hebt opgehoest voor een tv, en er absoluut niets aan mankeert, is het niet leuk om keer op keer berichten te lezen van iemand die je tv de grond in boort.

    Natuurlijk zit er een verschil in kwaliteit tussen een Samsung tv en een toestel van Philips. Dat mag je ook wel verwachten voor een tv die ruim twee keer zo duur is. Alle waarde naar z'n geld toch?
     
  17. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft geen zin om daarop in te gaan. We kunnen 'm maar beter negeren want hij blijft toch wel doorzeiken.

    Btw: ik zie dat ie maar 1 level van Condemned heeft gespeeld, zeker bang geworden :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  18. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond trakteer ik.:b:
    HDCP wordt uitgestelt.
    Beveiligde HDMI beelden worden uitgestelt tot 2010 of 2012.
    Hierdoor ben je als je geen HDCP op je tv hebt niet de pineut met hd beelden.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, zeker een Philips-fanboy? Ik weet niet, maar bij mij komt Philips er niet in... alleenmaar problemen met die zooi. Ik ben geen Samsung-fanboy, maar Samsung besteed tenminste aandacht aan haar producten en voor een goede prijs en Samsung is verder met de LCD-techniek dan Philips. Philips houdt zich tegenwoordig meer bezig met het medische gebeuren. Bovendien heeft Samsung tenminste echte service zoals het hoort. Bij Philips slopen ze meer dan ze fixen. Zo... dat moest ik ff kwijt, dank u!
     
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, Philips is ook niet slecht hoor. Je moet gewoon niet op merken afgaan, maar gewoon op de producten. Elk bedrijf maakt slechte en goede tv's (en andere producten).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina