1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    De R71 is de laatste tv van Samsung uitgebracht, Veel mensen hier hebben hem in bezit. De MM heeft m zeker wel staan jah. Die laatste zin klopt niet helemaal... De externe HDDVDspeler krijgt zoiezo wel een HDMI kabel. Als de 360 er zelf een krijgt, is het dat die digitaal geluid en beeld kan versturen. Kan de component kabel niet
     
  2. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien ook een bron? Dat hele HDMI verhaal wat betreft de xbox 360 is niks meer dan een gerucht. Er is kenbaar gemaakt dat de HDDVD uitbreiding gebruik zal maken van de standaard video uitgang van de console. Of deze HDMI kan ondersteunen is een tweede, hier is nog geen duidelijkheid over.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die is beter dan z'n voorganger jah en de 71/72 heeft ook een speciale Game Mode waardoor het beeld wordt geopitimaliseerd. En die HDMI-kabel is wel wat als de standaard component kabel zoals je die bij je pakket meegeleverd krijgt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel! ;)
     
  4. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ik neem aan dat je met " is wel wat", is wel wat beter bedoeld, ofniet?
    Word met die game-mode het signaal dan versterkt, of hoe moet ik me dit voorstellen?

    En de laatste zin van mijn vorige post is gefixed:emo:
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet niet of het veel beter is, want ik heb die kabel nog niet. Maar met die Game Mode wordt het beeld geoptimaliseerd speciaal voor game consoles! ;)
     
  6. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung lcd tv's

    ik heb bij een elektronica winkel bij mij uit de buurt een boekje gekregen met de specs van de nieuwe reeks samsung lcd tv's de r71/r72/r75 serie de le32N71 en de M71 serie

    [​IMG][/IMG]

    [​IMG][/IMG]


    [​IMG]

    het type nr N en de r75 heb ik nog nooit ergens vermeld zien staan
     
  7. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag toch maar eens HDTV magazine gekocht.
    Wel een leuk blad er zit echter een fout in.
    Bij het vergelijkings plaatje van een baseball wedstrijd staat er 2 keer pal.
    1 keer bij het pal signaal en 1 keer bij het true hd signaal.
    Verder dik tevreden ik was er echter in half uurtje al doorheen.:mad:
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt jullie advies nodig.. ik zie veel TV's die me interessant lijken, maar ik twijfel als een gek..

    Ik heb zo'n 800 euro te besteden, ik wil een HD-Ready TV met HDMI, goede kwaliteit en garantie.. ik zit zo'n 2 meter van m'n TV af dus ik denk dat 26 inch prima is..

    Wat raden jullie me aan?
     
  9. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    26 inch is idd prima.
    Ik ben zeer tevreden met mijn le26r51b.
    Maar er zijn wel weer nieuwere types maar die kosten ook meer.
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar is wat anders noemen dan een samsung dan? De benq dv3251 is goed uit een testje gekomen. Ik weet niet of die er ook in 26' is, maar 32 wel.

    www.benq.nl

    responsetijd (grey to grey) 8 ms
    2 x component aansluiting
    2 x scart
    hdmi aansluiting

    Het geluid is maar magertjes (2 x 8W), de beeldbuis is, zeker gelet op de prijs, van zeer goede kwaliteit (rond de € 1050,- zonder verzenden, € 1.100,- incl verzenden, diverse online winkels)
     
  11. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    @ SupremeNL: De Sony Bravia (KLV-S26A10E) heb ik zelf en vind ik erg goed, en die schijnt voor 800 te kopen te zijn.

    Verder schijnen de Samsung-tv's goed te zijn, maar daar weet ik niet zoveel vanaf.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Eindelijk hebben we hem dan :D De PDP-436RXE van Pioneer.
    Wat een ding _O_

    [​IMG]

    Geluid en beeld zijn echt perfect.. en groot 8) 109 cm!!! Dat is wel ff wat anders zeg, na zo'n SDTV'tje :)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor tussen de €800,- ~ €900,- heb je een mooie en goede Samsung LCD-TV (LE26R71B of 72B) met Game Mode. Sony is ook wel goed, maar er zit hetzelfde scherm als Samsung in alleen de software van Samsung is wat beter dan die van Sony.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jp, HD?
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Eigenlijk nét niet. Hij heeft een resolutie van 1024x768, dus hij komt 200 horizontale pixels tekort, maar hij kan wel 1080i en 720p afspelen, en hij heeft ook een HDMI ingang. Hij moet dus een heel klein beetje downscalen, maar (vergeleken met heel veel andere TV's) vonden wij deze er toch echt zowel qua beeld als qua design boven uit springen. Die cijfertjes zeggen niet zo veel, het beeld is gewoon de hemel.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geile TV hoor JP, dat zeker :cool:
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie dat er geen 360 op is aangesloten :eek: !?
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die plek is natuurlijk gereserveerd voor de PS3 he ;)

    Haha, geintje hoor....kwil geen vuren aanwakkeren 8) :+
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, hehe, we hebben hem net 5 minuten. De 360 staat nog op mijn kamer, maar die gaat in de weekendjes als mijn ouders foetsie zijn direct naar beneden :cool: Hopelijk vanmiddag nog (als ik ff ga zeuren tegen mijn ouders met wat voor vette HD trailers ik er wel niet op heb staan :cool:) Maar de PS3 komt waarschijnlijk wel beneden te staan. Zo zie je maar weer... heb je toch wat aan die BRD :cool: (m'n ouders kijken graag films, dus vandaar)
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    @JP
    Thuis zeggen als je echt HD wilt zien MOET ik ff me xbox erop aansluiten.. Gewoon overtuigen. Succes ermee, mooi scherm erg HUGE.

    @SupremeNL
    Kijk ook eens naar de HD-ready CRT schermen. 82 cm voor rond de €700,-
    anders de R71 serie van Samsung,
    als je echt zo twijfelt ga dan ook eens de types vergelijken met elkaar. Het zelf zien geeft dan wel de doorslag.!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina