1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Philips heeft de normale tv-decoders ook nooit goed aan de praat gekregen.
    Bij TVhome zijn veel problemen met de Philips DCR2020.

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Philips is dus ook vrij waardeloos .. maanden geleden de decoder showen en nu blijkt dat ze nog in een testfase zitten (2 weken voor het WK)..

Ik snap het niet hoor.. ik snap het gewoon echt niet.. |:-

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bron DVD.nl

Grote stilte over HDTV bij UPC

Hoewel zowel Philips als UPC officieel nog geen harde bevestiging of ontkenning willen geven over de beschikbaarheid van HDTV settopboxen tijdens het WK, valt wél op dat UPC als enige grote kabelmaatschappij nog altijd géén uitingen doet over HDTV.

Deze week viel ons op dat UPC in de speciale WK voetbalfolder van elektronicaconcern Expert met geen woord rept over HDTV. Dit terwijl de andere kabelmaatschappijen die ook aan de folder meewerken, Essent, Casema en Multikabel, in diezelfde folder wél uit de doeken doen wat de plannen met betrekking tot HDTV zijn. Ook op de website van UPC wordt nog altijd met geen woord gerept over het komende HDTV aanbod.
    De kans dat UPC en Philips, die in oktober 2005 als eerste de introductie van HDTV aankondigden, het WK voetbal gaan missen lijkt dus een reële optie.

4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou een groot lachertje zijn!!

5. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPC is een lachertje.. echt weer iets voor hun..

En die mensen bij philips bakken er ook niet veel van.. HDMI uitgang werkt niet goed ofzo :x Neem een voorbeeld aan Samsung!

6. Mooie Marantz stereo hebben je ouders:b:

Die van mij hebben precies dezelfde, alleen dan de componenten in champagne kleur, en de speakers een slagje groter en in het zwart.

Ik heb me pa die set aangesmeerd nadat ie eerst met van die Sony SE rotzooi thuis kwam:+ :D Dat kon echt niet door de beugel:{ en heb hem het zaakje snel terug laten brengen en toen deze gehaald.

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zucht ouders he.. die kopen het eerste beste wat ze zien.. Denk ik laat zoonlief het maar ff uitzoeken.

8. Ja, was ik een half jaar bezig geweest om hem te overtuigen dat ie is een beetje een fatsoenlijke stereo aan moest schaffen... Komt ie ineens thuis met een Sony|:-

9. JeePee

JeePee Guest

Jij hebt echt een té grote hekel aan Sony. Heb je uberhaupt nog naar de set geluisterd, of direct gezegd: "Oh, Sony, weg daarmee."?

Maargoed, mijn pa is echt een kwaliteits freak. Er gaan kabels van de versterker naar de speakers die duurder zijn dan 300,- :eek: Dat vind ikzelf een beetje ver gaan maargoed, het is zijn geld, en ik profiteer :+

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @JP, wanner ga je nou een paar foto's met je 360 op die TV showen?

11. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    T is eigenlijk jammer dat ik het eerste telefoongesprek met UPC niet heb opgenomen (heb zo'n functie op mn mobiel) en toen meteen een abo af te sluiten.
    Dan had ik een schadeclaim kunnen neerleggen...
    Ik vroeg aan die gast:'Gaan jullie dat in 9 dagen redden, om alle setupboxen te vervangen voor HD-setupboxen?'
    Toen antwoorde hij letterlijk:'Gegarandeerd, mijnheer.'

Heb nu een tv gekocht (nog niet binnen) van 1244,- om het WK in HD te kijken, heb ik er niks aan.
    (Nee ik heb nog geen 360 :eek:)

12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf hoeveel dode pixels mag je uw lcdtv laten vervangen?
    Heb net opgemerkt dat ik er al 2 heb. :mad:

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  13. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ontwikkelingen voor HDTV maar veels te langzaam gaan.. Ik moet nog maar zien dat de kabelmaatschappijen het rond gaan krijgen voor het WK.

Ik kijk wel lekker in breedbeeld (als die idiote conservatieve NOS dat ook niet in 4:3 uitzend :mad: ) via mijn normale digitale decoder. En pluk wel een paar HD wedstrijden van het internet om die via mijn 360 te streamen, gewoon om dan eens de kwaliteit te bekijken.

14. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je ff uit de droom helpen: HDTV komt defintief NIET voor het WK.
    Ik heb gisteren een officieel te horen gekregen dat het management van UPC
    heeft verklaard het niet te redden. Dit wordt door medewerkers van de klachtenafdeling bevestgd. De kastjes hebben nog teveel problemen om uit te kunnen leveren. Volgende week zal er een officiele brief de deur uitgaan waarin de uitstel wordt aangekondigd. UPC beraadt zich op dit moment op genoegdoening/compenstatie voor de mensen die zich hebben aangemeld (en die ze tot de dag van vandaag, zie www.chelloo.com/forum, voorliegen.)

HET IS DUS DOOR UPC OFFICIEEL BEVESTIGD DAT HET NIET DOORGAAT!!

en bedankt............

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  15. Hij had er toen eerst nog geen speakers bij gehaald.
    Kwa design vond ik het zowiezo al niks, de knoppen voelden ook aan als goedkope troep.. En die Marantz kwam ook beter uit de testen als die Sony. Die troep had ook hem ook iets van Fl. 6.500,- voor alleen een versterker en een Tunertje gekost|:- Die tuner die werkte vanuit de doos ook al niet helemaal naar behoren.

Redenen genoeg dus destijds om die rommel terug te brengen.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Sony is voor mij puur voor de TV's en als PSP/Playstation. Zelf hebben wij hier Bose als 5.1 systeem :cool:. Heerlijk systeem.

Hopen dat ik in de zomer ook eindelijk mijn HDTV kan aanschaffen, zat aan een samsung te denken. Hoor daar best veel goede verhalen over en veel mensen hebben hem.

17. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien een bron waar ik dit kan nalezen? of heb je het van iemand gehoord?

18. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rechtstreeks van UPC...brief komt eraan....eventueel post ik hem wel..

19. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem kan posten zou geweldig zijn! Gelukkig zit ik niet bij UPC maar bij Essent... Ik ben toch zeer benieuwd wat er allemaal in de brief staat. Dit is toch erg triest dat ze het niet redden. 8) 8)

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hallo ik heb een vraagje. Ik ga een hdtv aanschaffen het word een 66 of 80cm, ligt eraan wat ik kan krijgen voor rond de 1000eu

Wat mijn vraag eigenlijk is, wat houd de waarde van contrast ratio in. Neem nou de samsung 71/72b 26inch die heeft een ratio van 3000:1. Kosten rond 800-900eu
    Dan kijk ik naar een Sony lcd van 3000eu en die heeft "maar" een ratio van 1300:1

kieskeurig zegt:
    Ik zou wel graag een tv van 80cm willen hebben, philips leverd modellen binnen mijn budget alleen is de contrast ratio steeds 800:1
    Wat wilt dit zeggen? Dat het beeld dan slecht is? Heeft samsung dan het beste beeld? Lijkt me sterk. Welke waardes zeggen wat over beeldkwaliteit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina