1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn twee verschillende contrast ratio's; Static en Dynamic. Samsung maakt gebruik van Dynamic Contrast en andere fabrikanten over het algemeen Static Contrast. 5000:1 staat ongeveer gelijk aan 1000:1 Static Contrast. ;)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien moeten alle abonnees van UPC die speciaal voor de WK een HDready tv hebben gekocht , maar een schadevergoeding gaan eisen.
     
  3. Tja, er zullen wel aardig wat mensen zijn geweest die speciaal voor het WK een HD-TV hebben gehaald. Die worden nu inderdaad wel hard genaaid als het idd niet doorgaat.

    Moeten ze maar een 360 claimen van UPC om toch nog een beetje van hun HD-TV te kunnen genieten.O-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2006
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyone?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet niet welk merk jij hebt, maar op de meeste toestellen is de ISO Class 2 Policy van toepassing wat neerkomt op min. 5 dode pixels. Er zijn een aantal fabrikanten die op een aantal modellen Class 1 hanteerd en dan krijg je al bij 1 dode (sub)pixel een nieuw toestel. Class 1 is wel altijd van toepassing voor o.a. ziekenhuizen waar een 100% werkend scherm noodzakelijk is.

    Weet je zeker dat ze dood zijn? Als ze zwart zijn, zijn ze dood en als ze gekleurd zijn gaat het om een zogenaamde "Stuck" pixel die in 60% van de gevallen te fixen zijn!
     
  6. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    plus als je hem online hebt besteld heb je het recht om hem 7 dagen terug te sturen.
    En anders eens rond bellen naar samsung en desbetreffende winkel veel suc6.
    Ik heb in al mijn apparaten met lcd schermpjes of schermen nog nooit dode pixels gehad lucky me.
    *toxic squirrel klopt af op eiken hout.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is het een idee om een paar mooie modelletjes in verschillende prijsklasses in de startpost te zitten. Het is nu een heel gedoe om de hele thread door te zoeken.
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung LE32R71B.
    En het zijn gekleurde ja, maar hoe kan je die dan fixen?

    Alvast bedankt voor uw uitleg, heb er nog iets bijgeleerd.
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het forum volgt, en vragen erover stelt zijn er altijd mensen die reageren over de tv's. Adviezen kunnen we allemaal geven.
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo makkelijk zou gaan:)

    Vind het echt een aardig schandaal dat UPC dit allemaal niet voor elkaar krijgt, ik wil ook graag die brief lezen die verstuurd is hierover. Mensen die een HDTV gekocht hebben voor het WK moeten allemaal klachten schrijven
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zijn dus "Stuck" pixels en daarvoor moet je je TV ff aanluiten aan je PC via VGA en een speciale tool draaien voor een aantal uur waardoor de pixels weer op gang kunnen komen. Voeg me maar ff toe op MSN en dan stuur ik je die tool wel en bied ik je eventuele ondersteuning!
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij ging 1 pixel weg doro heel even zachtjes met mn vinger op het scherm te drukken..:)
     
  13. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Magische Vingers :)
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    lol denk t ja maar ik meen t serieus hoor..!

    *bij de nieuwe lcd beneden werkt t niet:mad: maar daar komt nu een nieuwe voor:)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Licht de defecte pixels masseren kan indd werken en da's geen fabeltje. Kijk alleen wel uit, want het betreft slechts een dun laagje en voor je het weet loopt de vloeistof eruit en dan ben je verder van huis! ;)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik lees net over het bericht van UPC, balen zeg als je van hun afhankelijk bent voor je digitale TV....kun je dus mooi naar het WK in HD fluiten, en helemaal erg is het als je net als trodat speciaal daarvoor een HDTV gekocht hebt :{

    Niet dat je nu met een TV zit opgescheept waar je niks mee kunt, hij blijft immers voorbereid op de toekomst....maar als je um speciaal voor het WK hebt aangeschaft kan ik me voorstellen dat je je goed genaaid voelt door UPC, werkelijk te idioot voor woorden |:-

    Ben ik ff blij dat wij bij Essent zitten, hopen dat die het wel helemaal rond gaan krijgen. Ik heb zo'n HDTV decoder van Samsung in bestelling staan, maar ze zijn nog steeds niet binnen....en het WK begint geloof ik al in juni is het niet ? Ach ja we zullen wel zien hoe het loopt, meer dan afwachten kun je immers niet doen :)
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Done. Moet wel eerst een VGA kabel hebben om mijn laptop aan te sluiten op LCDtv. Maar het wrijven op het scherm heeft lichtjes geholpen heb ik zo de indruk. Zal is morgen terug Top Spin opzetten en zien wat het geeft. Die "stuck" pixels vallen namelijk het meest op in dat spel.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, ik heb gisteravond even mijn 360 aangesloten op onze nieuwe TV, en man wat een beeld zeg :eek: Ik heb de trailers van MI:3. Narnia en Ice Age gekeken, en nu voor het eerst in 720p, en OMG wat zag dat er ongelooflijk mooi uit. Zo belachelijk scherp :eek: Je ziet het eigenlijk meteen al in je dashboard: de letters zijn veel beter leesbaar en alles oogt zo 'rustig' en scherp. Echt niet normaal. Ik heb ook nog ff Ghost Recon gespeeld, en je ziet meteen al aan je vizier dat het zoveel mooier is. Alles is super strak, en de kleuren worden veel beter van elkaar onderscheiden. Toen heb ik nog ff de MotoGP Demo gedaan, en ook alles was veel voller en echt té mooi. Ik dacht zelf altijd dat het wel meeviel, het verschil tussen SD en HD, maar van die mening ben ik afgestapt. Toen deed ik nog ff de Fight Night demo, de NBA demo en PGR3, en ook dat zag er oogverblindend veel mooier uit. Helaas had ik gister geen geluid (je kan alleen geluid krijgen via een extra scart of een optische kabel) en de 360 heeft geen extra scart, en de optische kabel was te veel werk om aan te sluiten, en helaas moest mijn 360 na een half uurtje weer terug naar m'n kamer, omdat m'n pa het niet goed vond toen hij zag dat ik PGR3 aan het spelen was, omdat hij bang is dat de HUD in gaat branden (aangezien deze TV daar in de eeste 150 á 200 uur erg gevoelig voor is) dus toen ben ik maar gestopt en hem ik hem weer naar boven genomen. Hier nog wel wat screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2006
  19. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit werkt voornamelijk bij goedkopere modellen, maar je kan het altijd proberen.
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je er zo blij mee bent, het ziet er ook goed uit. Hoe had je hem aangesloten? De component kabel? Dan hou je rood en wit over om hem in het stereo te drukken, en anders optisch er ff indrukken en in receiver. Maar dat komt wel als ze keer weg zijn een avondje he:) Dan kan jij je gang gaan met je 360.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina