1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Die TV wil ik ook gaan halen.. bij It's dus 943 eurie ?

    Hebben ze wat van de prijs afgehaald bij jou?
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook dat Jp er mischien niet zo over denkt, maar het gros van de mensen (je snapt me wel) Ik heb het even gelezen.. vind het een overtuigende mening! Alleen idd het stukje over inbranden, vind ik dat het anders had gemoeten voor zo'n grote aanschaf. zoals ik ook lees hebben jullie duidelijk gekeken en moeite gedaan om de juiste tv te vinden :thumbs: En is het jullie ook goed gelukt.

    En van die draden dat komt vast wel keer goed:b:


    Dit is idd waar, Beide televisies zijn totaal het zelfde.

    Zoiezo altijd over de prijs onderhandelen.. Ze maken een hoge winst marge op zulk spul, dus altijd afdingen. Ze laten je ook niet zomaar naar huis gaan, als ze voor zoveel geld kunnen verkopen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2006
  3. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou al een tijdje gedachten gehad over het aanschaffen van een lcd-tv. ik heb ook in verschillende threads mijn plannen zien veranderen na het een en ander gelezen te hebben. Op het advies om zelf te gaan kijken naar schermen in de winkel ben ik ingegaan en ik ben nu tot de beslissing gekomen dat ik ook een lcd tv wil. Liefst een LE23 of LE26 van samsung (natuurlijk).

    ik heb een verzoek/vraag aan de mensen die een samsung scherm thuis hebben: Welk type van beide groottes is het beste? je hebt namelijk een R, T en ik geloof ook M .. Zouden jullie mij eventueel kunnen verwijzen naar posts in deze thread waar ik een 23 of 26 kan zien of mij plz kunnen vertellen welke variant (R,T,M) het beste is?

    Alvast bedankt
     
  4. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb component ma geen premium xbox 360(wel harde schijf ondertussen)
    is het dan verstandig om zo n vga kabel te kopen want volgens mij kan het nog wel ff duren voordat de hdmi kabel voor de xbox 360 uitkomt?
     
  5. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Owke dan mag jij van mij weten dat er ook holodisc's in de aantocht zijn.
    Lekker veel opslag ruimte maar het duurt nog wel een paar jaartjes.
    Koop geen blu-ray of hd-dvd maar wacht tot holodiscs:cool:
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    holodiscs? Zitten ze nu al over dvd's te praten van over een paar jaar
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan moet je dus of een HD-kabel of een VGA-kabel kopen. Wanneer precies de HDMI-kabel gaat verschijnen is nog niet bekend, dus zou ik een van de twee kopen! ;)

    Ja, waar slaat dat nou weer op?! Wie zegt dat je nu geen TV moet kopen, zeg ik dat? Dacht het niet en ik wist al een hele tijd dat SED komt, maar toch heb ik ook een 32'' LCD-TV gekocht (Samsung LE32R72B). Dus...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2006
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg het ook nu al vast zo dat ik over 10 jaar in de super-hd threat kan posten dat ik het al zag aankomen dat er holodiscs kwamen.

    Just kiddin trek het je niet aan;)
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    de prijs was eerst 1099 euro dus heb er aardig wat uien afgeluld :D wel raar dat er geen verschil zit in de 71 en 72 versie man
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, ik vind het ook maf. Want ik er zit toch een aardig prijsverschil tussen! :eek:
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Eigenlijk is hier een special thread voor... HD-TV maar vooruit!

    bijlage:zie mijn sig voor foto's van de LE32R71

    Er zijn idd meerdere series van samsung. De R serie is op dit moment heel erg in de trek bij de mensen, het is een erg goed scherm en heeft een goeie kwaliteit/prijs verhouding. Een absolute aanrader. De M serie heeft het EISA award gekregen en is samsung's topmodel. Echter doet de kwaliteit van de R serie niks tot weinig onder voor de M serie. De M serie is alleen duurder.

    Het aantal inches is ook belangrijk, de 23" beschikt dacht ik niet over een HDMI aansluiting. dat begint pas vanaf de 26" dacht ik.. HDMI is voor de toekomst een musthave, vb: PS3, HDTV-settop box, HD-DVDspeler etc..

    Ik zou zeker even bij de R serie en de M serie kijken.. en mijn sig voor plaatjes en ervaringen van de 32"

    succes

    Zal ook nog wel eens de redenen hiervan willen weten..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij hebben ze gewoon een overproductie van de 71 en dan is zakken met de prijs een goede manier om de verkoop te stimuleren. Gebeurt wel vaker! ;)

    @ MOB_Figga:
    Gewoon voor de LEXXR71B of LEXXR72B gaan. Echt een topmodel en doet echt niet onder voor een M51 of M61. De R-serie heeft zelfs meer kleuren dan de M51/M61. Bovendien is de M-serie een stroomvreter, zowel aan als standby. De M71 is wel een top of the line, maar die kost ook een hoop Euries. En vergeet de T-serie, want dat is een gestripte versie en zou zonde van je geld zijn zeker als je ook een R-serie kan betalen.

    Ik heb zelf de LE32R72B en daar ben ik meer dan tevreden over! \o/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  13. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook veel gehoord dat de 72 een showmodel zijn worden, en de 71 voor de verkoop. Maar het is mischien zoiezo een lokkertje ja.. Nemen mensen al snel een 71 omdat die toch hetzelfde is..

    Het mooiste is om daar zelf ook even mee te "prutsen" .. Instellingen zijn wel puur smaak gebonden, Lees anders even de TV-instel thread door, staat mischien jouw typenummer wel in.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. ik hoop dat dat hier in Lelystad ook zo makkelijk gaat, ongeveer 150 ballen van de prijs af.. :D Binnenkort maar eens proberen dan :)
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bestaan er al verdeelblokken ( Component en HDMI ).
    Kom nu alweer aansluitingen tekort.

    Xbox360 - Component of HDMI.
    CD/DVD/SACDspeler - RGB maar wil graag Component gebruiken.
    Samsung DCB-H360R (HD-decoder) - standaard Component , wil ook hier HDMI.

    Playstation3 - Component of HDMI.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die zijn te krijgen, moet je maar ff langs de Media Markt gaan. Suc6! ;)
     
  18. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een component kabel kopen, want de kleuren zijn een stuk voller bij component dan bij VGA ook is zwart een stuk zwarter.
    Op een HDMI kabel hoef je niet te wachten gezien de AV out op de Xbox 360 analoog is hence AV out (Analog Video).
    Ook al zou er dus een HDMI komen krijg je daardoor dus geen beter beeld dan met bijvoorbeeld component.
    HDMI is namelijk compleet digitaal en er wordt dus totaal geen gebruik van gemaakt mits je ooit een PS3 (wel de Premium/Ultra pack) zou kopen is HDMI wel een zeer goede aansluiting gezien die wel een DV out heeft.

    Wees gerust ook al heb de Xbox 360 geen HDMI component geeft ook supersherp beeld oh en gebruik 1080i dat is namelijk sherper en voller.

    Niet doen man neem component dat is veel beter.
    Component > VGA.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga die HDMI-kabel toch echt wel kopen, ook omdat met die HDMI-kabel net zoals de Advanced Scart automatisch overschakeld naar het juiste kanaal en dan heb ik ook weer de component vrij voor de Xbox!
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben toch wel blij dat ik de 72 ca. een weekje na de 71 uitkwam in de winkel zag staan. Ik wou eerst de 71 nemen, maar ik vind deze persoonlijk veel mooier. Vooral het zilvere element, want ik heb verder niks blauws en tenminste niet zo'n grote chrome knop in het zicht. Smaken verschillen natuurlijk! Wat de reden verder is weet ik niet, maar meestal zakken de prijzen bij of een overproductie of restpartijen en dat laatste is nog niet van toepassing. Ik ga het eens voor de gein vragen bij Samsung, ben benieuwd of ze de vraag beantwoorden! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina