Grappig om te lezen wat jullie over de T versie zeggen, ik heb het toetstel en na wat opmerkingen van de samsung monteur is het wel weer gebleken dat er visueel bijna geen verschil tussen beide panelen (r en T) omdat volgens de samsung monteur in beide het zelfde paneel zit
(inderdaad minder filters maar goed zolang het beeld van tv toch nog niet echt HD is)
Ik heb niets als lof voor dit scherm iedereen is aan het meuken over hdmi maar even realistich wat heb je hier nu voorlopig aan.
Er zit DVI op wat visueel een gelijkwaardig beeld oplevert alleen zonder geluid WHO cares geluid knalt toch via de versterker en speakers
Mischien dat wanneer HDtv zijn opmars echt maakt (wat ze niet verwachten voor 2010!) en echt alle zender in HD zijn wordt het mischien interessant om een hdmi ingang te hebben alleen zit je dan weer met het feit dat je scherm zoals de meeste momenteel alleen 720P kan weergeven.(1080i eventueel gedownscaled)
Fijn heb je HDMI en via HD de mogelijkheid 1080P weer te geven kunnen de meeste het weer niet weergeven.
Zo zal er altijd iets blijven en op dat moment dat alles optimaal werkt met HD en de bijhorende resoluties ben ik ERG blij met de T versie.
Tegen die tijd koop ik wel weer en ander scherm, en nee het geld groeit niet op mijn rug
Klik om te vergroten...