1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft daar niet bang voor te zijn samsung maakt zeer degelijke schermen heb er zelf 1 en vele andere op het forum ook en ik ben er nu 1 van de vele tegen gekomen die 1 dode pixel heeft.

2. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij af waarom iedereen het over vervormen heeft.
    Denk even naar die schermen worden allemaal in de beeld verhouding 16: 9 gemaakt:b:.
    Dus het word niet uitgerekt het beeld word ook niet minder scherp de pixels zijn alleen groter.\o/

OOPS ff dom geweest en 2 post gemaakt sorry..
    PLEASE DON'T BAN ME PLEASE..

Owja als een mod dit leest is het niet verstandig om een HD Televisies en Beamers topic te maken?

Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het heeft alleen met de kijkafstand te maken. Van dichtbij zal het kleinste scherm het 'mooiste' beeld geven t.o.v. de rest.

We hebben er al eens eerder aan gedacht om deze onderwerpen op te splitsen naar meerdere threads. Deze thread was en is oorspronkelijk bedoelt voor HD in z'n algemeen. Automatisch is men hier vragen gaan stellen over televisies :).

Maar jij hebt dus in gedachte om in zo'n thread de huidige HD geschikte televisies en beamers op een rijtje te zetten met specificaties e.d.? Hmm, wij hebben dit vorig jaar ook overwogen te doen, maar uiteindelijk hebben we besloten om het niet te doen. Het lijkt mij (nog steeds) een goed idee, maar we hebben er zo ook onze twijfels over. Ik ga het nog een keertje voorleggen aan de crew :).

4. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie dat voor elkaar maken zou je zeer veel bezoekers trekken!

5. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn natuurlijk ook een hoop andere fora waar HD televisies en HD beamers worden behandeld.. Maar het zou een goeie optie zijn om het hier ook te overwegen.. Alhoewel het aantal HD-beamer gamers hier wel minder zijn dan het aantal HD-televisie gamers

6. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Toevoeging, Multikabel ;)

-hd1 is hoogstwaarschijnlijk eerste zender die bekeken kan worden naast het demo kanaal (700)
    -Discovery hd en national geographic van begin juni. Kosten van deze zenders + hd1 is waarschijnlijk 4 euro per maand
    -WK is gratis te bekijken via sport 1
    -Na wk zijn er voor de hd zenders van film 1 / sport 1 geen extra kosten voor abonees die deze kanalen reeds hebben. (anders 14,95 per maand)
    Planning is per dag iets van 4 films in hd uit te zenden.
    -Plannen is begin volgend jaar 7 a 8 zenders, namen niet genoemd. Zodra zenders beschikbaar zijn worden ze toegevoegd.

7. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik alleen benieuwd welke films dat zijn? Ze kunnen me alleen over de streep trekken als het recente en/of goede films zijn....:)

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Juni kunnen we al films als:
    Alexander
    Ocean's Twelve
    Meet the Fockers
    Assasins
    Batman and Robin
    In HD verwachten.
    Overigens zijn de prijzen die jij noemt voor een kanaal. Dus of Film 1 of Sport 1. Beide kanalen zullen zo rond de €20,- kosten.
    Vanaf Juni bieden ze 16 films per week in HD aan. Zondag tot Donderdag twee per dag. Vrijdaf en Zaterdag zelfd 3 per dag.

Sport 1 gaat de CL en Eufa Cup in HD uitzenden.

9. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    De bundel is inderdaad 22,95 :)

10. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Kijk dat zijn nog eens films!!!:9 22.95 per maand voor film1 en sport 1 dus... Nog even over nadenken :p

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook even op de Multikabelsite gekeken, en ik ga op zeker een HD ontvanger aanschaffen.
    Waanzinnig, een scorende Ruud van Nistelrooy in HD :) .

12. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tnx m8. Heb mijn keuze gemaakt... het wordt de M61...

13. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik een bron kunnen krijgen ook ban diegene die 22,50 als prijs voor sport1 en film1 in HD gaf? Ik wil dit nl al vanaf de start hebben al het beschikbaar is, is niet voor niets de reden dat ik een HDTV gekocht heb en hem gisteren heb laten calibreren:thumbs: Ja ZERO je hebt me overgehaald, frank van htforum te laten calibreren op me LE32M51B
    Grootste verschil zie je hier bij spellen als Condemded_O_ , betere zwartwaardes dan me 15 jaar oude CRT, waar ik hiervoor op gamede/tv keek

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha mooi zo :cool: En zeker bij dat soort spellen scheelt het idd een hoop, ik merkte het toendertijd al gelijk bij Doom III en Devil May Cry....ook bij donkere films scheelt het een hoop :) Ben in ieder geval blij dat jij er ook blij mee bent ;)

15. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hahahahaaha, dan krijg je van die tafrelen zoals van die reclame op de radio ....

"En kijk Ronaldinho is juichen met z'n gouden vullingen" (volgens mij reclame van UPC)

16. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb zelf de LE40R71B ben er tot nu toe meer dan tevreden mee geen last v gohsting de gamemode ja ik zie het verschil niet, super tv vooral met burnout haalt hij er alles uit kwa snelheid, Obvilion ziet echt adembenemend uit op zo'n scherm

LE40R71B:thumbs:
    vriend v mij heeft de m61 (32 inch) is ook mooi beeld zie niet veel verschil erin

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  17. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Qua specs lijken de twee op elkaar... alleen het paneel van de M61 blijkt beter te zijn, en persoonlijk vindt ik de glimmende rand te storend bij de R7X serie.

18. Lander

Lander UnknownFastOnes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de goede(de beste) keus, de R71B zal zeker ook prima beeld geven, maar van samsung uit is de M serie het top-segment, en in mijn ogen goed betaalbaar.

Ook de LE40R71B zal prima beeld geven psvu2 het blijft immers Samsung:thumbs:

19. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Die tv heeft geen HDMI aansluiting, iets wat je misschien wel zou willen gezien de toekomst :) Voor de rest ziet hij er netjes uit. Ik zou nog even sparen voor een exemplaar met HDMI

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina