1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boatfreak

boatfreak Guest

jongens check mijn sig :D

/Mod Link in je sig mag, maar ga aub niet posten om alleen reclame te maken voor een website. Bovendien mag je signature ook wel wat kleiner zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2006
  2. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oh oke dacht al, Je hebt gelijk ik had er alleen meteen afgehaald.. Nu genieten he!!:thumbs:

Heb m al een tijdje.. Van me broer gehad, vind het echt een prima meubel, had eerst een hoge. Maar dit is echt veel beter. Alles kan er prima in! Lekker ruim en mooi laag, veel mensen hebben dit meubel jah.

Je kan voor de JVC HDD-DVD recorder gaan, heb m zelf ook icm met de SamsungR71, perfect plaatje op 720p. Alleen zou je dan even een losse reciever erbij moeten halen. Zie anders mijn sig even voor ervaringen van TV,de recorder (plaatjes) etc...

edit:
    Hou ik niet van!! K*t acties, matenaaierij

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  3. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek lekker een baantje!
    Of zeik je ouders gek, maar dit is zielig.
    (dit is mijn mening though)

Krijg je hiet niet een OW voor?

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is niets anders dan het oude piramide spel.
    Het zou verboden moeten worden.

Algemene voorwaarden.
    De goedkeuring van een uitgevoerde aanbieding kan niet worden gegarandeerd.

Dus de kans is heel groot , dat het door jouw bestelde artikel niet eens leverbaar is.

5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
  6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon reporten niet het topic vervuilen

7. Xiaoie

Xiaoie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. JeePee

JeePee Guest

Is je beeld niet een beetje in de lengte uitgerekt? Dit is toch geen breedbeeld uitzending?

9. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat gister in het servicemenu bij "calibration" en alles stond op success, maar toen ik opnieuw in het servicemenu ging stond de eerst van de 4: AV.... op failure ipv succes.

Is dit erg, schadelijk? kan ik het veranderen?

10. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje, ik ben aan t rond kijken voor een hdtv om mijn xbox360 op aan te sluiten. wat voor aansluiting heeft de tv nodig om hd weer te geven? component, of kan het ook met scart? ik zie namelijk dat veel tv's geen component aansluiting hebben

11. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een van de weinige nadelen van een samsung LCD. 4:3 uitzendingen kan hij niet zo in beeld brengen dat het er normaal uitziet(boven en onder een stukje van het beeld af) in plaats van uitgerekt... :'-( Een oude philips CRT kan dit vele malen beter!!

Maar je went er wel aan, alleen in het begin is het irritant.

Tja, je moet heel erg voorzichtig zijn met wat je in het service menu doet.... Je kan het wel terug zetten, maar dan moet je wel weten wat de oude instelling was. Officieel is het service menu alleen voor een monteur. Misschien ben je nu zlefs je garantie kwijt als een monteur je tv nu moet repareren!

Alleen component en HDMI/DVI (en VGA) zijn geschikt om HD beelden door te geven. Met scart gaat het niet lukken...

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    f*cking nice! :cool: Ik raak ernaar geneigd de 32" te kopen i.p.v de 26"..

Als ik hem ergens voor rond de 1000 zie haal ik hem.. :)

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik heb je nog gewaarschuwd! Ik heb hier een handleiding liggen voor het servicemenu, dus stuur me gewoon een PM als je iets wilt veranderen. Probeer nu maar ff een reset en kijk of het weg is!

14. trodat4030

Leuk Bevonden:
    0
    Zit een zoom-functie op,
    dan ziet t er beter uit.
    Bij ondertittelde programma's zet ik m wel op 16 : 9...

Wil er nogmaals even bij vermelden dat ik idd beetje teleurgesteld ben over beeldkwaliteit met analoog signaal.
    Ik vind het eigenlijk niet de moeite waard om zo'n tv te kopen als je geen digitale tv hebt.
    Of HD natuurlijk ;)

15. trodat4030

Leuk Bevonden:
    0
    De 32"
    Vooralsnog, op zn goedkoopst, vanaf 1194,-

(verbeter me aub, als ik t fout heb)

16. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens vind ik de kwaliteit nog wel meevallen.. Maar als je eenmaal digitaal gekeken heb, wil je ook niet meer anders das waar!

Kijk ff op kieskeurig, weet je de laagste prijzen en wat je er eventueel inde winkel kan proberen eraf te lullen

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als MM hem voor rond 1300 heeft koop ik hem wel..
    Dan nog de 40" erbij (schat dat hij rond 2000 is bij MM) en een Breedbeeld monitor a 400 euro ongeveer..

Dat is totaal zo'n 3700 eurie.. daar moet ik toch wel 300 euro af kunnen lullen ? (als ik het prijsverschil tussen de 26" en 32" af kan dingen is het geen probleem) :cool:

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  19. JeePee

JeePee Guest

Wij kijken thuis ook alle 4:3 uitzendingen met de zoom functie, alleen zag ik dat het Talpa logo en de score/tijdmeting op de normale plek in je beeld zaten. Dan lijkt het net alsof je naar lilliputtervoetbal zit te kijken :9

Nouja, zoals ik in trodat's post lees kan dit dus wel.

Klopt, maar als je dan ergens anders TV gaat kijken is het normale beeld weer heel 'raar'. Ik houd hem lekker op ZOOM en tijdens lange SBS6 uitzendingen (zoals voetbal en Formule 1) switch ik hem om de 15 minuten van ZOOM naar 4:3, omdat het SBS6 logo erg geneigd is om in te branden, en het dus prettig is als hij niet de hele tijd op dezelfde plaats staat.

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb mijn ouders overgehaald :D Ik ga niet de 26" halen maar de 32" en mijn ouders halen de 40"

2x Fatboy :cool: Ik ga zo ff naar MM Almere kijken wat ze daar kosten

Ciaoo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina