1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Dat liliput voetbal komt doordat het kanaal niet in breedbeeld uitzend maar wel een breedbeeld programma afspeelt.
    Daar erger ik me kapot aan.:x

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Krijg je hem? Lucky bastard! :9

3. Xiaoie

Xiaoie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even nog een vraagje over HD;

Als je bijv een film/serie etc. in HD hebt, en die brandt je op een DVD en die speel je af op een 'normale' DVD-Speler, heb je dan nog wel de HD kwaliteit?
    (of iets verlies?)

Bij mij is de DVD-Speler aangesloten met RGB-Scart

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    HD Films zijn volgens mij 23 GB of meer.
    En HD kan je niet af draaien in je 'normale' DVD-Speler.

5. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    nope werkt niet.
    Scart is sowieso geen HD kabel
    En je dvd speler ook niet.
    Ik heb mijn tv boven mijn pc hangen en dus via vga aangesloten.
    Ook schijn je wel hd via je xbox 360 te kunnen streamen met windows media center.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bestel nooit meer iets bij @Sloom.
    Gisteren een email naar hun gestuurd met de vraag wanneer ze de Samsung HD-decoder gaan leveren.

Kreeg als antwoord.
    Wij hanteren een levertijd van binnen 15 dagen voor al onze producten, zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u hiervan een E-mail.

Ik kan hier helemaal niets mee.
    Weet ook niet als de betaling als heeft plaats gevonden ( Mastercard ).

7. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hoor ik hier zo weinig mensen over een LCD tv van Sharp? Naar veel zoeken/vergelijken/lezen/etc denk ik dat LCD tv's van Sharp zeer goed zijn. Ik ben van plan om er een te kopen, waarbij het gaat om het volgende exemplaar: Sharp LC-32GA9E adviesprijs €1599,-

Heeft iemand ervaringen suggesties of gegronde redenen om deze wel of niet te kopen? Ik hoor het graag.

8. boatfreak

boatfreak Guest

dude, het is 1 postje, je hoeft niet te kijken, het is maar een suggestie. Ik weet zelf eigenlijk ook wel dat ik hem niet krijg maar het is altijd leuk om het te proberen toch? ik bedoel; waarom 1000 euro voor een tv betalen als je hem (misschien) voor 10 euro kan krijgen?

prettige dag nog_0/

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sharp heeft ook prima toestellen en kun je gerust nemen!

10. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb dit topic ff een tijdje niet gevolgd,maar k wil deze of volgende maand eindelijk een plasma of lcd tv kopen van 40" of 42".
    Er zijn hier vast wel mensen met een tv van deze grootte,en mijn vraag is dan ook welke je hebt en hoe die bevalt.
    Wil de prijs graag onder de 2000 euro houden.Suggesties?

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem als ik m'n HAVO heb gehaald, maar dat zit wel goed :cool: (15 juni uitslag examens, en dan 's avonds inkopen doen :) )

Anyway, ik ben vandaag bij Mediamarkt Almere en Scheer&Foppen Almere geweest.. Dit is de situatie bij MM: De LE40R71B hadden ze niet.. (over 2 weken weer) Ze hadden wel de LE37R72B voor een prijsje van 1950 euro.. De kerel die me hielp kon er 1775.- van maken.. De LE32R71B kost 1300 ([​IMG] en hij kon bij deze niks aan de prijs doen..
    De monitor die m'n Pa wil is er 250 euro.. (Acer AL 1916WS)

Scheer&Foppen had de 40" wel voor 2000 euro en de 32" net als bij MM voor 1300 euro.. Dezelfde monitor als bij MM kost hier 320 euro..

Ik ga 15 juni met m'n Pa dus naar MM de LE37R72B en de LE32R71B kopen voor normale prijs en dan mogen ze de monitor van mijn Pa (a 250.-) er gratis bij doen.. anders gaan we gewoon naar de overkant naar Scheer&Foppen, die knaap daar zei dat er zeker gepraat kon worden over de prijs als ik beide TV's zou kopen.. Dus ook daar proberen de monitor er gratis bij te krijgen (maar dan met de 40R71B)..

1 van de 2 zaken moet vast wel bereid zijn om die monitor er gratis bij te doen bij zo'n aankoop.. Wat denken jullie ?

Oh ja.. en deze kon ik niet laten liggen bij Dixons (de Faceplate bedoel ik :) ) -> [​IMG] :cool::cool:

Enne.. ik dacht ik ga even naar het UPC center m'n Digitale TV pakketje halen, maar omdat ik het via internet had aangevraagd kon ze me niet meteen een pakket meegeven (ze had ze wel liggen).. ze kon ook niet m'n aanvraag annuleren en me een pakket meegeven.. Ze zei dat mijn pakket al onder weg is (lijkt me beetje snel na 5 dagen) en ze zei dat de levertijd 2 a 3 weken is (terwijl ze zelf zegt dat hij al onderweg is).. Dat domme wijf wou me dus iig niet helpen..

Voor UPC klanten heb ik trouwens wellicht nog slecht nieuws: ze durfde het niet met zekerheid te zeggen (goh..) maar ze verwacht dat de Philips HDTV-Decoders pas in September uitgeleverd gaan worden

Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb thuis ook een Sharp HDTV, prachtig ding werkt goed.
    Maar het is wel een 26'', en dat is een beetje klein voor een grote woonkamer :'-(

13. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    True wij hebben beneden ook een 26 inch maar dan oldschool breedbeeld met beeldbuis en is toch wel een tikje klein.
    Word tijd voor een nieuwe heb alleen een beetje ouderwetse ouders:{.
    Volgende week eens kijken hoe mijn loon uitvalt.
    En kijken of er dan eventueel een hd decoder kan komen met als voorstel mijn tv tijdens het wk beneden te zetten.
    Met als tegen prestatie een bijdrage van een aantal centjes :9.

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    32'' is aan teraden :)

15. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    UPC zelfde antwoord, komt door t WK.
    Bestelde via telefoon en die meid zei dat er in de UPC-winkel al niets meer lag.
    Maar krijg jij m van @home???
    Dacht dat alleen UPC en Philips zo'n constructie hadden...
    Analoog de eerste wedstrijd:mad:
    Hoop wel dat ik m voor de 2e westrijd heb...
    Hij moet 15-6 er zijn en de 2e wedstrijd is...nevermind dat weet iedereen uit zn hoofd :9

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog nooit foto's hier neergezet van mijn tv hé? Een tijd terug heb ik er een paar getrokken, hier zijn ze:):

Ik moet wel zeggen, dat ik met de instellingen heb gekloot voor het te kunnen uploaden. Maar, films op je xbox 360 zijn toch echt wel mooi(kijk king kong_O_ ). Wat moet het wel niet in High def zijn. Maar het is al betere kwaliteit dan een gewone dvd speler...

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ziet er nice uit boss. Weer es wat anders dan al die samsungs die hier gepost worden:)

18. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    23"inch?
    Alleen jammer dat er een sony logo opzit :D;)
    Volgens de velen die jou een fanboy noemen zal dat de reden zijn geweest :9

19. JeePee

JeePee Guest

Hmmz, ik zie dat je bij King Kong maar 2 hele kleine zwarte balken onder en boven op je beeld hebt lopen. Toen wij die film keken waren het toch wel forse balken. Dit is overigens bij elke film anders (sommige hebben helemaal geen balken) maar hoe heb je die film ingesteld? Want ik zou denken dat je nu aan de zijkanten een stuk beeld mist (volgens mij zag ik die T-rex in het laatste plaatje namelijk helemaal)

20. Niloz

Niloz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens ik heb vandaag me sony KDL-26S2000 gekocht.
    echt superding. ik ging eigenlijk voor de klv s26a10e.
    maar ja die verkoper heeft me deze aangemeerd:) voor 1150 euro.

maar 1 snap ik niet, hij zat maar te zeggen: je moet er een hdmi kabel bij kopen als je een xbox360 hebt. want dat is heel goed beeld enzo en dan benut je de tv niet helemaal enzo.
    maar ja de xbox360 heeft toch geen hdmi aansluiting?
    en die verkoper had nog zo'n naaistreek: zegt ie dat resptijd 6 ms is terwijl op internet achteraf 8 ms staat. je kan tegenwoordig echt geen enkele verkoper nog vertrouwen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina