1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn tv stelt zich automatisch in(op wide, breedbeeld,... of weet ik veel wat. Automatisch wat het beste is:)). En mis geen stuk hoor. Ik heb gewoon op een gegeven momemt de film op pauze gezet en foto getrokken. Kan zijn dat juist op dat moment de T-rex nog niet volledig in beeld was...

2. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie tv, waar blijven de foto's? :+

En, nee de 360 heeft (nog) geen HDMI kabel.
    Wat die verkoper betreft zal het meer onwetendheid zijn. Erg veel verkopers hebben gewoon geen verstand van zaken, vooral bij de MM is dit rampzalig. Ik ga alleen naar de MM als ik weet wat ik wil of als ik even alleen wil rondneuzen... Een medewerker vragen is een ramp. Ze weten er echt niets vanaf :eek: (er zullen vast uitzonderingen zijn).

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
  4. Niloz

Niloz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb foto's gemaakt, maar hoe zet ik ze neer? ik zie hier nergens een knopje met foto toevoegen ofzo.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Foto uploaden http://imageshack.us/
    Vervolgens kopieer je de link bij (Hotlink for forums (1)) in de gemaakte thread.

6. Niloz

Niloz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier zijn ze:
    Drop it like it hot:)

You look like youre gonna puke:)

Xbox menu

Hitman

Die heeft het warm

En die gaat dood

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb de Philips 37PF9830 aangeschaft, alleen lukt het mij niet om geluid te verkrijgen. Ik maak gebruik van de component-kabel. Mogelijk heeft iemand dezelfde TV of weet iemand hoe ik geluid op genoemd toestel kan krijgen, graag zie ik hierover iets uitgelegd.
    Alvast bedankt…

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook de Stereo Cinch stekkers aangesloten ??

9. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Niet kopen !!!!
    De LCD kan namelijk vol zitten met dode pixels.

Een LCD koop je in de winkel , wil je hem via (Ebay , Marktplaats of Speurders) kopen dan moet je hem altijd zelf ophalen.
    Zo kan je het toestel zelf eerst controlleren.

Bij goedkopen.nl heb je al een Samsung 17" voor € 379

Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  11. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    merci gast ;) oke want al die tv's kosten mij te veel geld :) kzal dan maar verdr zoeken ;) of te wel sparen :p alvast bedankt e ;)

12. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelde die samsing 710MP jah is wel goed 1240 x 1080 denk ik :D mja ik zoek nog wel wat verder kvin em niet zo mooi dat vierkant beeld :p

13. JeePee

JeePee Guest

Dat probleem heb ik ook met mijn 360. Ik heb welliswaar niet dezelfde TV, maar wel het zelfde probleem. Het kunnen 2 dingen zijn:
    - Of je hebt de witte en rode kabel die normaal in het scartblokje met de gele kabel zitten niet in de component ingang gedaan.
    - Of je TV accepteerd geen geluid van de component ingang (net zoals die van mij) Die component ingang is dan namelijk gemaakt voor DVD spelers, en niet voor gameconsoles. Er zijn dan 2 opties om geluid te krijgen (waarvan alleen de eerste voor de 360 geld):
    - Zorg dat je het geluid rechtsreeks naar een versterker stuurt door middel van een Digital Optic Cable. Het geluid zal dan niet uit je TV komen, maar uit je stereo.
    - Sommige apparaten hebben naast de component uitgang, ook een scart uitgang. De scart dien je dan ook in je TV te doen, en zo krijg je geluid. Helaas heeft de X360 dit niet, en geld dit alleen voor DVD spelers.

14. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    maaar moest die tv nu geen dode pixels hebben en als ik hem kan gaan testen , is ie dan goed voor een xbox360 op aan te sluiten , is dat een HDTV of niet.. (ik ken er nx van e ) :)

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Wel lastig want nu heb ik geen geluid, lijkt mij sterk dat er niemand is met een 37PF9830 die het zelfde probleem had en op een creatieve manier heeft verholpen.

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Iemand die ervaring heeft met een DVI->HDMI verbinding tussen een laptop en een samsung tv?

17. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
  18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je dan een leeg scherm krijgt.. je moet je laptop aansluiten via DVI-D-Sub dacht ik..

19. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    tis ook alweer lang geleden dat ik wat screenies gepost heb, ik denk ik zet er nog een paar hier neer :)

ik merk dat er bepaalde 'scanlines' merkbaar zijn op de foto's die ik recht voor de tv genomen heb. dit is gewoon de combinatie van het fototoestel + het perspectief van de tv, en is niet zichtbaar in het echt :p

Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  20. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De component aansluiting is alleen bedoeld voor video, niet audio.

Dit is de meest logische oplossing als er een versterker voorhanden is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina