1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing van Samsung.
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
  3. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    pff da is gene tv hmm ni goe gekeken :p
    srr
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Vet naais Niloz!
    Klopt het dat er twee component ingangen op zitten?
    Zit er ook een audio uitgang op zodat je het tv geluid over de stereo kan horen? Of kan dat mss via de scart?
    Zit er ook een card reader in, dacht ik ergens gelezen te hebben?

    En zitten er op de samsung ook twee component ingangen?

    Ik zat zelf oook naar deze te kijken maar hij is wel stuk duurder dan de samsungs. Weet iemand de verschillen uit te leggen?

    En als laatste: Hoe presteren deze tv's als het om zwarte/donkere stukken gaat?
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig ding! Hoe duur en hoe groot is ie?
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Sony Bravia KLV-S32A10 staat in zn sig.
    Het laatst model van sony is de S2000 die de a10 serie moet vervangen (dacht ik) :)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het kan aan mij of de foto's liggen, maar Samsung lijkt echt veel kleurijker! :{
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt niet alleen aan je tv maar ook aan de dvd ik heb hier saw 1 liggen en achter op staan 2 formaten 1:85.5 en 16: 9 die laatste moet je hebben.
    Volgens mij hebben veel films echter de eerste variant wat zwarte balken op levert maar daar heb ik de zoom optie voor op mijn tv :thumbs: .

    Het kan ook aan jou instellingen liggen jij hebt hem toch ook gecalibreert?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb m'n toestel indd geoptimaliseerd, moet alleen nog ff een AVIA-disc halen. Maar ik weet al waar het aan ligt, want de backligt van Samsung is veel krachtiger (feller) dan die van Sony. Schermen zelf zijn van Samsung in de Sony toestellen alleen de software en backlight is anders.
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Backlight is in te stellen maar er wordt over het algemeen aangeraden een lage waarde te nemen voor lcd's
     
  11. Niloz

    Niloz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    maar 1 component.
    er zitten wel 2 scarts op en verder HDMI en PC aansluiting.
    Tv geluid over de stereo vind ik persoonlijk een beetje nutteloos, de tv heeft namelijk erg goed geluid, boven mijn verwachtingen.
    en over die card reader, als je een card reader voor memorycards bedoelt nee.
    en als je bedoeld voor digitale tv ja.
    hij heeft namelijk een ingebouwde digitale tv-tuner ( ik weet niet de presieze naam )
    daarmee kan je bv. de KPN kaart die normaal in de KPN digitale tv kastje zit in de tv doen en dat is dus erg handig want dan heb je maar 1 ab nodig i.p.v. 2 ( kpn kastje en tv)
    maar daar moet je nog wel iets voor bij kopen en het werkt pas ergens midden juni.

    en over die donkere stukken.
    met hitman blood money demo niet zo heel goed, bij de donkere stuken zag het er raar uit maar kan ook aan de instellingen liggen.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb 'm gewoon op de standaardinstelling staan en dat is prima anders vind ik het al gauw donker/grauw worden. Maakt verder niks uit, zolang je maar het dynamische gebeuren (ook de sensor) uitzet want dat kost je levensduur van de backlight!
     
  13. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb sowieso de kleurenv an 50 (standaard) naar 40 gezet, kvind die overdreven kleuren niet realistisch. + het kwam ook wat lichter op de foto dan dat ik het zelf waarneem, zal wel aan fototoestel gelegen hebben (diafragma oid). :)

    maar tis idd de KLV-s32a10e..heb ik nu al 6 maand ofzo denk ik :p,

    32 inch, ik had hem toen voor 1246 euro via webshop
     
  14. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb contrast en helderheid beiden op 50 staan.
    Je kunt ook een THX certifide dvd kopen zit ook zo'n insteller in heb ik ook gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Klopt, maar wanneer ik de zoom functie gebruik past de ondertiteling er niet meer goed op. Ik had trouwens nog ff gekeken naar die shot van boss, en ik had het beeld exact hetzelfde gezet (door op de plantjes aan de bovenkant te letten) en ik zag een heel klein beetje meer aan de zijkanten (ik zal de foto wel een keer uploaden) maar mijn balken zijn wel veel groter,
     
  16. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien staat je dvd speler niet 16: 9 ingestelt.
     
  17. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    err balken zijn normaal hoor bij dvd films.. dit heet anamorphic. maakt het beeld nog breeder dan 16:9 is.

    bijvoorbeeld 2.35:1 is nog breeder (matrix etc,)

    tis dus ook niet de bedoeling dat je zoomt, dan is alles alleen buiten proportie :eek:
     
  18. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar sommige dvd hebben daar wel opties voor zoals ik net al zei.';)
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Thx :)

    Geluid over stereo nutteloos? Dacht het niet :D
    Wel jammer dat er maar één component ingang opzit, waar moet ik dan mn dvd speler in proppen :{
    Die kaartlezer bedoelde ik ja, heb ik nog niet echt iets aan maar goed :+

    Ik had ergens gelezen dat deze tv voor een lcd best goede zwart weergave heeft. Maarja dat kan ik maar het beste zelf even checken. Ik zit nu alleen nog maar wat rond te neuzen.
    Ik vind het allemaal prachtig - maar zomer en vakantie is niet echt een optimale tijd voor een nieuwe tv... En heb mn belasting teruggaaf gehad dus ik durf niet de winkel in te gaan want dan neem ik er zeker een mee, lol
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ook een klotestreek zeg, in de US heeft de 71/72-serie 2x HDMI en 2x Component alleen is het contrast 4000:1 i.p.v. 5000:1. Voor- en nadelen! :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina