1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Op de Finding Nemo dvd staat ook een thx optimizer geloof ik.


    Ik heb btw ook een Sony Bravia KLV-S32A10, en mijn kleuren bij dvd's waren ook wat mat, totdat ik een dure componenten kabel heb gekocht.

    Alles prima, alleen die kijkhoek is wat matig.
     
  2. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    de kleuren op mijn bravia vind ik echt super, ondanks dat het op de foto een beetje flets overkomt. ben ik echt prima tevreden. idd te kijkhoek is wat minder..

    ik zit er ook altijd recht voor dat het contrast en de kleuren het beste overkomen.
     
  3. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen bal van hoe je die decoder van UPC (Digi TV) moet aansluiten.. :confused: Ik hoop dat iemand van jullie de oplossing heeft..

    De situatie is zoals dit:

    In woonkamer direct vanuit de wandcontactdoos een Gamma-versterker met 2 uitgangen, 1 daarvan word weer gesplitst en gaat naar de PC en TV beneden en naar de TV's op de 1e verdieping.. De andere uitgang gaat in een directe verbinding naar zolder in een wandcontactdoos..

    hoe kan ik nu in op zolder Digitale TV kijken ? (want zomaar de Mediabox aansluiten gaat niet werken neem ik aan?)
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je gewoon het kastje tussen de tvkabel en je tv zetten. Dus de coax kabel in het kastje en van daaruit een kabel naar je tv. Kan niet heel moeilijk zijn. Zit er geen handleiding bij het kastje?
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aansluiten van het kastje is het probleem niet.. maar de afstand tussen het punt waar UPC binnenkomt en het kastje wellicht wel.. (dat is een afstand van beneden naar zolder), plus dat je niet kan splitten naar andere TV's vóór de mediabox..

    Ik heb nu dus al 1 verbinding direct naar boven liggen, maar dat gaat via een gamma versterker en een gamma coax kabel..dit zal niet echt goed gaan werken denk ik..
     
  7. Niloz

    Niloz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Over stereo is ook eigen mening he:) .
    je zou een component-splitter kunnen kopen, ik dacht dat dat wel bestaat.
    En je xbox360 kan ook DVD's afspelen dus dat is eigenlijk ook niet nodig maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
    en voor mij is het juist wel de optimale tijd, na al dat werken bij een boomkwekerij kan ik zo lekker in de vakantie xboxen met me nieuwe TV.
    en als je er nog niet een wil kopen zou ik als ik jou was ook NIET naar de winkel Televisiedealer gaan want als die verkoper dan zit te praten van dat het geweldig is en prachtige WK blabla bla enzo. Dan moet je echt een beest zijn om die verleiding te kunnen weerstaan. en dat lukte bij mij dus niet ( en is ook niet erg}:] )
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Mc Donalds hangen van die mooie LCD enof Plasma TV.
    Op dit TV's zitten van die stickers waar op staat:

    ''Stellen heeft geen zin, zit een codering op''
    En,
    ''Niet voor thuis gebruik, kan geen TV op kijk''

    Maar wat houdt die codering in?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een antenne versteker van de Praxis maar deze werkt perfect met de decoder van TVhome van @Home.

    Tussen versteker en decoder ligt bijna 10m Coaxkabel (Praxis).

    Zal wel met een simpele pincode werken ( Kinderbeveiliging ).
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  10. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al, hoe moeilijk kan het zijn zo'n kastje aansluiten :emo: no offence, begrijpend lezen is ook een vak :+

    Hoe dat met die kabel lengtes zit is gewoon een kwestie van proberen denk ik. Bij digitale tv van @home kan je wel _voor_ de ontvanger de kabel splitsen. Op de kabel staan gewoon de analoge en de digitale frequenties. Het ligt aan de ontvanger welke frequentie hij pakt en verwerkt. De sterkte van het signaal is wel van belang. Als je goede kabels (en vooral goede stekkers!) en eventueel een versterker (die volgens mij standaard het analoge als het digitale kanaal versterkt) gebruikt, zal het niet zo'n probleem moeten zijn. Ook de sterkte van het signaal waar het je huis binnen komt is per huis verschillend. Ik zou zeggen probeer het eens, werkt het niet, zorg dan voor goede kabels/stekkers en eventueel een versterker. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kans 1 op 9999 heb je die code gekraakt :D
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met de oude coaxkabel had ik het probleem dat zenders (Digitaal) vanaf 422Mhz niet meer te zien waren.
    Coaxkabel vervangen en er meteen ook maar een versterker tussen gezet , probleem opgelost !!
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch maandag naar mediamarkt 2 Samsungs LCD's kopen :) Dan ook maar meteen een goede retourgeschikte versterker en een goede kabel (Hirschmann ofzo) aanschaffen..

    Dan moet het wel goedkomen denk ik :)
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    lol :b:
     
  15. Niloz

    Niloz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie altavar:thumbs:
     
  16. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, 1 op 10000 ;) O-)
     
  17. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook een HDTV kopen en ik twijfel tussen 3 samsungs namelijk de samsung LE26M51B of de LE26R71B of de LE26R51B van prijs zijn ze ongeveer het zelfde
    Wat zou het beste zijn voor xbox360 games op te spelen [​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    hier zijn de links van die samsungs als je even wilt kijken voor mij over welke ik het heb :p ahja :p als iemand nog een beter tv weet voor rond 800 a 900 euro zeg het me dan oke ;) mercikes,

    http://www.samsung.com/be-nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp
    http://www.samsung.com/be-nl/products/tv/lcdtv/le26r71b.asp
    http://www.samsung.com/be-nl/products/tv/lcdtv/le26m51b.asp
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2006
  18. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope je hebt een decoder nodig die het beeld naar je tv stuurt daar sluit je op die Plasma's alles op aan.
    Die decoders worden niet los verkocht en dus heb je er niets aan zonder dat ding:lol:
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan zou ik als ik jouw was de LE26R71B nemen. Het is de nieuwste en zelf heb ik de LE32R72B en ik ben er zeer tevreden over. Samsung is sowieso een goede keus met een prima prijs-/kwaliteitsverhouding!
     
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ;) merci lethal
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina