@romius.. Lekker ofnie zo "konings" stoel.. Lekker relaxen.. voetenbankje is ook super ja! Set ziet er idd weer heel mooi uit zo! Mooie strakke afgewerkte receiver. Heb je trouwens een 6.1 set? Want viel me op dat je de boxen zo dicht bij elkaar had staan achter je stoel.. staat er nog een in de andere hoek?
Het valt gewoon op dat onslaught veel afkraakt hier.. Ik weet dat heeel veel mensen hier op t forum een Samsung LCD hebben en er heeel tevreden mee zijn. En lees idd het HDTV magazine na en samsung komt er als beste uit. Model heeft ook een EISA award gewonnen.. Dat er een samsung op de demopod hing, heeft totaal niet mijn keuze beinvloedt, echter moet je ook wel bekijken microsoft kiest niet voor niks die tv! Ze willen natuurlijk hun beste beeld laten zien en dan zal het wel geen crappy tv zijn. Verder heb ik zelf maanden info gelezen over tv's en uiteindelijk was de prijs/kwaliteit verhouding van de samsung gewoon heel goed. En ben ik nog steeds super tevreden met mijn samsung. Ik snap ook wel dat de philips van €3400,- een beter plaatje zal afgeven, betaal je ook voor!. Zo kunnen we het zo gek maken als we willen natuurlijk..
HAHA ja idd 2 posts.. Zichzelf ff in bescherming nemen
Kosten ervan zijn zo rond de 3a4 euro. Voor zo 3 a 4 zenders...
/Mod Gebruik in het vervolg aub de edit knop. Het is niet nodig om 4 berichten achter elkaar te plaatsen binnen 10 minuten.
Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2006