1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik snap er geen fluit meer van. Ik ben naar drie elektronica zaken in de stad geweest en bij alle drie geven ze aan dat deze oplossing niet gaat werken. Het signaal zou toch nog gedeeltelijk digitaal blijven (logisch misschien, want een user hier reageerde al dat je een optisch audio kabel en een digitale coax kabel nodig hebt).... maarrrr ehhh, dat werkt toch niet op een oudere stereotoren die het geluid (zeg ik nou iets doms?) alleen maar analoog kan ontvangen? De enige optische digitale uitgang op mijn stereotoren is een optical (cd) digital out.... en volgens mij heb ik hier een digital in voor nodig.

    Melbuuln or somebody else.... I need help desperately! =(

    Radeloze Zifnap

    Edit: Verder heb ik een HD VGA kabel geprobeerd op mijn P9830 en dat werkte op zich goed (HD beeld met geluid dus). Maar nou komt de catch, die aansluiting ondersteund maar maximaal 720p (wordt volgens mij weergegeven als 1024 x768 bij de instellingen op de xbox) en ik moet zeggen dat ik 1080i toch nog wat mooier eruit vind zien.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  2. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nogal een vaag probleem met de philips pf9966,

    Dat is deze jonge hier
    [​IMG]

    als ik de component video kabeltjes erop aansluit (en de schakelaar op hd) dan krijg ik bij 720p en 1080i precies dezelfde beeldkwaliteit als dat ik 'm op 480p zet.
    Maar als de de hd vga kabel erop aansluit dan kan ik 'm op 1366 x 768 pixels zetten en dan heb ik wel hd beeldkwaliteit, alleen het nadeel hiervan is dat ik balkjes aan de zijkanten krijg. Ik sluit hem dus liever aan op de component kabel omdat er dan geen balken zijn maar daarmee krijg ik geen hd beeldkwaliteit, erg raar allemaal. Zou iemand mij kunnen helpen? Heeft er iemand ook dit probleem?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je wilt toch het geluid van de Xbox360 laten horen via de TV.
    Jouw LCD ondersteund alleen een Digitaal (COAXIAL) audio-signaal.
    De converter maakt van een Optische (XBOX360) een Coaxal signaal , anders werkt het niet met jouw LCD.

    Misschien wordt het tijd dat je de stereotoren de deur uit doet en overstapt op een Digitale reciever.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  4. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De digitale coax uit het doosje moet je in je tv stoppen en niet in je stereotoren. Vaak kan een stereotoren, zoals je al zegt, alleen analoog signaal verwerken. Zoals Melbuuln al zegt: Om het geluid uit je speakers van je stereo te krijgen zal je een andere receiver/versterker moeten aanschaffen. De goedkoopste heeft meestal een digitale coax ingang. :)
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand met welke spul je LCD schermen schoon maakt?
    Want op mijn LCD monitor (ja LCD geen TFT) zitten een paar vingerafdrukken, heb er geen last van ofzo maar ik wil het er gewoon van af hebben.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Goed, ik ga het proberen. Die stereo is verder prima hoor, ben er erg tevreden over. En met de recente LCD aankoop wil ik een dure audio hardware aankoop nog even uitstellen.

    Ik heb een tijdje met de AV HD kabel zitten spelen en hoewel het beeld net iets minder is vergeleken met de HD component aansluiting, vind ik het geluid via de TV behoorlijk genoeg klinken (voor een televisie dan). Dus het idee om het geluid te laten verlopen via de stereo ditch ik bij deze.... wich me luck. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen deze:D

    [​IMG]
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hem ook nog uitzetten.
    Die heb ik op mijn kamer\o/
     
  9. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om de LG 26lc2r te kopen

    [​IMG]

    heeft iemand al ervaring met deze tv, en weet iemand de response tijd, want die ken ik nie vinde
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De response tijd is 8ms GTG (gray to gray).
     
  11. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    wat is eigenlijk het verschil tussen gray to gray en zwart wit zwart ? ja ok de kleuren maar wat is beter
     
  12. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    het duurt langer om van zwart naar wit te schakelen en weer terug dan grijs-wit-grijs want grijs is natuurlijk half zwart
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is tog wel goed genoeg om te gamen>
     
  14. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet doen, het betekent sowieso dat de snelheid niet 8m/s is. en sowieso hoger ligt (12-16 m/s). terwijl 8 m/s wel een pré is en niet veel hoger moet gaan.
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik dacht dat er altijd gerekend werd met grey to grey. Ik heb iig nog nooit gehoord van black to black.
     
  16. Neozzz

    Neozzz Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier wat pics van de 32PF9966, op verzoek van een aantal mensen. Dit is niet mijn eigen setup, maar dit geeft wel een mooie indruk van de scherpte van het beeld etc. Je ziet ook hoe cool die ambilight is in het donker :thumbs:

    Grave, gewoon kopen die LCD! :9

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    P.S: Maak ook nog pics van eigen 32PF9966 + xbox360 als ik hem heb, maar moet eerst nog eens door laatste proefwerkweek zien te komen =(
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Erg netjes, ga je je alleen niet irriteren aan bijvoorbeeld dat pennebakje links?
     
  18. Neozzz

    Neozzz Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt denk ik iets te snel gelezen ;) . Ik schreef: Dit is niet mijn eigen setup. En ja, ik zou me er ook aan irriteren idd haha.

    Postte deze pics omdat deze wel lieten zien hoe vet die ambilight er 's nachts uitziet enzo, en de scherpte van het beeld.
     
  19. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nogal een vaag probleem met de philips pf9966, dat is die op het plaatje hierboven

    Als ik de component video kabeltjes erop aansluit (en de schakelaar op hd) dan krijg ik bij 720p en 1080i precies dezelfde beeldkwaliteit als dat ik 'm op 480p zet.
    Maar als de de hd vga kabel erop aansluit dan kan ik 'm op 1366 x 768 pixels zetten en dan heb ik wel hd beeldkwaliteit, alleen het nadeel hiervan is dat ik balkjes aan de zijkanten krijg. Ik sluit hem dus liever aan op de component kabel omdat er dan geen balken zijn maar daarmee krijg ik geen hd beeldkwaliteit, erg raar allemaal. Zou iemand mij kunnen helpen? Heeft er iemand ook dit probleem?
     
  20. Neozzz

    Neozzz Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hey flippy,

    Ik heb de xbox nog niet. Maar mij leek de beste manier om hem aan te sluiten op de PF9966 via zo'n DVI naar VGA adapter en dan de VGA HD AV kabel erin, en die dan weer in je Xbox 360.
    ( ik bedoel dus zo'n ding, zie foto hieronder: )
    [​IMG]
    Werkt deze manier wel zo?

    Wel raar van die balkjes, kun je in het menu het beeldformaat niet op Automatisch zeg maar, of worden de verhoudingen dan lelijk?
    Je kunt toch ook ergens je xbox op breedbeeld instellen ofzoiets, werkt dat misschien niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina