1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lol, dat zijn m'n eigen plaatjes ;) :lol: Heb die bovenste ook aan elkaar gesoept :)


    @Flippy
    Dat klopt dat je dan een rand over houd, dit is 'normaal' komt omdat ie meer pixels heeft dan de resolutie waarop ie ingestelt staat, je kan em overschakelen maar dan wordt ie iets minder scherp schijnt.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  2. Neozzz

    Neozzz Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha :lol:

    Wat lomp, wist niet dat het jouwn plaatjes waren. Wel al tot besluit gekomen ;) ?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :+

    Grote kans dat die er komt, wacht nog even op wat meer info over de 9968, zit toch nog druk in de verhuizing, dus voordat ik daar helemaal mee klaar ben ist al zomer, dus denk rond het eind van de zomer probably:)
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar 1 component ingang op m'n beamer zitten terwijl ik m'n dvd-speler en 360 aan wil sluiten via component. Daarom wil ik een component-switch gaan kopen. Ik had eerst het plan er een te maken maar ik heb geen idee waar ik de schakelaar zou kunnen vinden. Daarom ben ik maar naar kant en klare switches gaan zoeken. Deze kwam ik tegen. Zou het iets zijn?

    [​IMG]
    [​IMG]
    http://www.lik-sang.com/info.php?category=319&products_id=4088#reviews

    Natuurlijk vervang ik dan wel de pluggetjes en het snoer van de uitgang, want dat ziet er niet uit zo:).
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  5. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo'n adaptertje met een vga hd kabel werkt prima. Die balkjes aan de zijkant krijg je alleen bij 1366 x 768 pixels, bij een andere resolutie als bijvoorbeeld 1280 x768 heb je geen balkjes maar is het beeld weer wat vager en het ziet er niet mooi uit. Met de component kabel aangesloten ziet bij mij 480p er hetzelfde uit als 720p erg raar. Dus je kunt het beste de VGA HD kabel met dat adaptertje nemen.

    En als de tv in de resolutie 1366 x 768 staat kun je bij beeldopties alleen maar breedbeeld ( daar staat de tv met die balkjes al op) en 4:3 kiezen, dus die balkjes krijg je dan niet weg.
     
  6. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de philips pf9966 heeft toch maar 1366 x 768 pixels, als je de xbox360 dan op 1366 x 768 pixels instelt dan zou het toch beeldvullend moeten zijn?
     
  7. Neozzz

    Neozzz Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd :{ .

    Beetje wazig, maar dat Automatisch Formaat werkt ook niet goed op de TV zelf, dat ie de randjes zelf opvult?

    p.s: Thnx voor de info, weet nu zeker dat ik goeie adapter heb ;)

    Sorry fout gelezen, er staat dus alleen maar breedbeeld enzo bij beeldformaat, dan weet ik verder ook niks echt. Op kieskeurig zijn ook een aantal mensen die van deze balkjes hebben.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.mcsnet.nl/

    JKI, kijk hier eens. En dan
    Home > Audio/Video > Audio,Video schakel units en splitters.
     
  9. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik zit met 2 problemen:

    1; Ik heb pas een paar demo's gedownload maar die werken niet op PAL 50 ik moest dus naar PAL 60 overschakelen. Nu heb ik alle mogelijkheden op de 360 uitgeprobeerd maar dat werkt niet, moet ik hem dan ook op de tv op PAL 60 zetten ofzo?

    2; Ik heb nu ongeveer 1 a 2 weken een 360 en als ik een tijdje speel gaat het beeld trillen niet heel erg maar je ziet het wel goed en als ik dan over ga naar een andere zender is het weg. Dat zou dus moeten betekenen dat het aan mijn 360 ligt, hebben meer mensen hier ervaring mee of weet iemand wat ik moet doen? Ik heb het vooral bij oblivion maar dat is ook ongeveer het enige wat ik speel }:].

    alvast bedankt en de groeten Jos
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de TV op HD gezet? Zoja, ga dan weer even naar "TV" En dan kan je weer PAL 50/60 selecteren. Daarna switch je hem weer om naar HD, en is het verholpen.

    Ik heb het nu ook met een demo, Maar ik heb de Monster Game kabel, En er is geen mogelijkheid om terug te switchen naar PAL50/60. Dus als iemand hier de oplossing voor heeft!

    Die trillingen kan ik je niet mee helpen, Heb er ook nog niet veel van gehoord. Je zou MS even kunnen bellen, als het daadwerkelijk aan je 360 ligt, kan je m terugsturen
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De standaard HD AV kabel weer aansluiten? Als je die nog hebt tenminste :).
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    En die heb ik niet meer :)
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan houdt het op denk ik...
    Misschien dat je via-via die kabel een keer kan lenen, veel meer kan je niet doen (ja, weer zo'n MS kabel kopen, maar dat is zonde van je geld:)).
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Is eigenlijk wel een nare bijkomstigheid van de Monster Kabel, Of ze zouden de optie ook in de HDTV-settings mogelijk moeten maken.. Wat ik eigenlijks wel logisch vind, idd dan maar weer zo'n kabel kopen. Ken niet 123 mensen in mijn omgeving die er eentje hebben.
     
  15. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie misschien welke versies van samsung HD - ready zijn, want ik vind het op de site van samsung een beetje raar aangegeven. Als je het modelnummer bij kieskeurig invoert en je kijkt naar de specs, dan wordt daar bv wel aangegeven dat de tv hd ready zijn terwijl dat niet op de homepage van samsung staat vermeld:confused:

    Ik ben aan het kijken naar de volgende modellen:

    LE23R41B
    LE23R51B
    LE23T51B

    Mochten mensen ervaring hebben met één van deze lcd tv's dan hoor ik graag hun mening hierover.;)
     
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ze alledrie niet HD-ready. Ik dacht dat ze allemaal geen HDMI hebben en dus krijgen ze niet het merkje van HD-Ready. Ik zal nog even kijken.

    -edit- Alle drie hebben ze inderdaad geen HDMI. Dit is voor zover ik gezien heb het enige puntje wat mist om het logo te dragen. Je kan dus wel je 360 via component aansluiten en van HD gamen genieten :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er niet de mogelijkheid om iets meer te sparen, en het nieuwste model De R71/71 te kopen. Dit is een veel betere keuze, Dan word het wel de 26"

    De R51
    Voldoet aan de Resolutie, Heeft ook een component aansluiting, Maar geen HDMI/DVI dus mag officieel niet als HDready bestempeld worden
    R41
    Zelfde verhaal als hierboven.
    T51
    Voldoet aan de Resolutie, Heeft ook een component aansluiting, En een DVI aansluiting. Dus mag wel het HDready logo dragen.

    Toch zeg ik ga voor de LE26R71!!
     
  18. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is precies het verschil tussen de LE26R71 en de T51 op de beeldschermgrootte na dan:p?
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    De R71 is het laatste uitgebrachte type van Samsung, dus met de nieuwste technologie, snufjes,

    Contrast ligt hoger
    Reactietijd R71 8ms T51 12ms.. Dus meer last van Ghosting/Tearing
    De R71 heeft wel een HDMI aansluiting
    Surround mode aanwezig bij de R71
    Het Paneel is van de R71 beter

    Het is wel een duurder type, Maar mijn advies is toch wel een goed scherm meteen te kopen. Met HDMI.
     
  20. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je van de Samsung LE32R71B (32")?? Deze is te koop rond de 1200 / 1300 euro http://tweakers.net/pricewatch/137178,
    heb je last van de glimmende rand bij deze TV? Of valt dat wel mee??

    Zit er echt aan te twijfele welke TV nou de beste keuze is, er zijn zoveel verschillende modelle en soorten.. :confused:

    Linkje naar de TV wat mij wel een goeie keuze lijkt,
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r71b.asp?page=Specifications

    Graag jullie mening
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina