1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    joostpolletje:
    Een LCD TV mag het predikaat 'HD Ready' hebben als hij óf een component aansluiting óf een DVI/HDMI aansluiting heeft, naast een minimale resolutie van 1280 x720. De R51 en R41 mogen daarom wel officieel als HD Ready bestempeld worden.. Geloof je me niet, dan moet je het HDTV magazine of het eerste deel van deze HDTV thread nog eens erop naslaan.
    No affence, ik wil alleen maar duidelijkheid gevenO-)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de R51 en die heeft gewoon een HDMI, Component en VGA aansluiting hoor :)

    Hij draagt ook het officiele HD-Ready Logo en ik heb geen last van ghosting of whatsoever....
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees jij blz 29 nog maar eens goed door dan!!

    Ik citeer:
    Het is verplicht om zowel een component video-ingang als een digitale HDMI-of DVI ingang te hebben

    No affence:cool: Maar lees t ff door

    De R51
    Voldoet aan de Resolutie, Heeft ook een component aansluiting, Maar geen HDMI/DVI dus mag officieel niet als HDready bestempeld worden

    Had ik eerder getypt, Op de Samsung Site stond echter geen HDMI ingang dus daarom. Maar idd dan is die wel HD-ready! Of heb jij een groter type?

    @Opgeduveld
    Die heb ik zelf ook alleen dan met de blauwe rand de R71.. Kijk ff in me sig!!
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    26 inch versie heb ik....de 23 inch versie (de demopod versie zegmaar) heeft idd geen HDMI. Vanaf 26 inch wel, de LE26R51 dus ook :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt jah, Dat is t!! :)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry ik wist niet over welk formaat model het ging :+ De demopod versie, de LE23R51 is dat geloof ik, heeft idd geen HDMI. De LE26R51 en grotere modellen van die serie allemaal wel :)
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mooie tv trouwens Polletje. Maar die is er dus ook nog in een grotere versie??? Want nu heb je hem 32 inch toch??? En wat is het model nummer van de 40 inch??? Vind deze samsungs toch echt de mooiste kwa design hoor. Zit zelf nog te twijfelen over de Ambilight of deze samsung.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben zelf nu ook erg geïntereseerd in een HDTV voor mijn kamer (nadat ik de 360 op onze TV beneden gezien heb O-)) en ik krijg vette korting op een philips TV. Nou vraag ik ff: weet iemand hoe hoog het beeld van een 23" breedbeeld ongeveer is. Ik kan namelijk alleen de hoogte vinden van het toestel zelf, terwijl het bij mij alleen om de beeldbuis gaat (om een keuze te maken tussen een 23" en een 26")
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    De LE40R71/72:+

    Makkelijker kan niet

    LE32R71
    LE37R71
    LE40R71
     
  10. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je veel last van de glimmende rand om je tv heen of valt dat wel mee?

    [​IMG]
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahaha ja daar kom ik nu ook net achter!! Zat ff op de site van samsung te koekeloeren. Maar in ieder geval bedankt!!!

    Edit: En wat is de vuistregel kwa incen eigenlijk???

    edit 2: Hahaha laat maar heb ik ook al gevonden!! Tis echt te warm hier joh....
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ik niet iig. Je bent erg geconcentreerd op het beeld. Die rand zie je niet echt.
     
  13. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan me op de foto idd zien zitten.. Echter als ik Game,Films,TV kijk heb ik totaal geen last van de Pianozwarte behuizing.. Maar als je op de rand kijkt zie je wel een weerkaatsing, Maar niet storend
     
  14. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi bedankt, dat wou ik graag weten..

    Na de vakantie toch maar is flink gaan sparen }:]
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    ff mezelf quoten (ah, wat voelt dat goed :+) maar volgens mij heeft niemand hier een 23". Althans, die heb ik nog nooit langs zien komen. Zou iemand dan ff de hoogte van zijn scherm (dus alleen de beelbuis, niet de omlijsting) kunnen opmeten, en het hier vermelden. Ik hoef maar 2 verschillende maten (bijvoorbeeld een 26" en een 32") en dan bereking ik die 23" wel ff.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej polletje, er is van jou model nu ook alweer een nieuwe versie uit. De 72 dan dus. Zit daar dan ook veel verschil tussen?? En wat is dan de reden dat je voor de 71 heb gekozen of was dat model er nog niet???

    Bedankt!!!
     
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de R71/R72 zijn indentiek aan elkaar kwa Specs... Echter heeft de R72 een zilveren randje, waar mijnes blauw is.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Spank you very much!!!! Dan wordt het dus de R71!! Zilver randje is echt te lelijk...
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn rolmaat is mijn 26" ongeveer 32.7 cm hoog. :)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Thnx. Ik kom dan op een hoogte van 28,8 cm van een 23" scherm. Eens kijken of dat groot genoeg is :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina