Ik had destijds o.a. ook dit probleem met een LE26R41. De firmware versie die de monteur had geinstalleerd, had het probleem op moeten lossen. Ware het niet dat het geen enkel effect had. Het fenomeen 'tearing' (niet te verwarren met tering) komt in veel Xbox 360 games standaard voor. Perfect Dark heeft er bijvoorbeeld veel last van, meer dan bijvoorbeeld Kameo. Bij pc games kan je in de opties vaak 'vsync' aanzetten, zodat dit effect wordt verhindert. Als het dan nog steeds voorkomt ligt het aan het paneel zelf.
Wat deze opmerking betreft, die kerel weet kennelijk niet waar ie het over heeft. Of juist wel, want het is gewoon een standaard conclusie die ze trekken als ze het niet kunnen fixen. Ik heb het namelijk ook aan moeten horen van wel drie verschillende monteurs van Selectro. "Ach...ghosting meneer, dat heb je nu eenmaal met dit soort tv's". Yeah sure, dan is de tv die ik nu heb zeker niet 'zo'n tv', want die heeft geen last van ghosting e.d.
Gewoon vol blijven houden! De volgende stap die ze nu gaan nemen is dat ze eenzelfde tv meenemen, om aan jou te laten zien dat er niets mis is met jouw toestel. Alleen kan je je afvragen of dat nu een willekeurig toestel is uit het magazijn, of een op voorhand gekozen toestel met dezelfde klachten....
Heb je hem via het internet gekocht of niet?
Laatst bewerkt: 13 jun 2006