Het WK begint aanstaande vrijdag al (toch ?) en ik heb nog steeds niks vernomen van de leverbaarheid van de HDTV-decoder van Samsung. Een vreemde zaak als je het mij vraagt....
Nu heb ik van de Expert vernomen dat de rede van de vertraging is dat er nog wat problemen waren met de decoder, maar dan vind ik het wel knap als ze die problemen nu binnen een halve week nog opgelost gaan krijgen.
Al met al heb ik besloten van de aankoop van een HDTV-decoder af te zien, ik heb er dubbele gevoelens bij en ik vind 300 euro toch wel erg veel geld voor iets waar straks nog eventueel een aantal bugs inzitten. Daar komt bij dat ik voor mezelf nog een bekeken heb waar ik het hele gebeuren precies voor ga gebruiken en hoeveel ik er echt gebruik van zal maken, ja om TV te kijken, maar zoveel doe ik dat dus niet. Niet nu, en straks ook niet ookal is het HD denk ik....
Ik denk dat het gewoon ff een bevlieging was bij me, want zoveel TV kijken doe ik toch niet en dan vind ik het zonde om 300 euro neer te tellen voor een decoder (met de kans op bugs) en dan ook nog eens een abonnement af te sluiten voor zenders waar ik toch niet naar kijk
Nee ik hou het lekker bij gamen in HD, voor mij goed genoeg voorlopig
Klik om te vergroten...