1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    :) HEb ik ook altijd gelezen!!


    Ik zou het ook zeker niet op je laten zitten hoor!!, anders maar een nieuwe TV, ander type(hoewel het niet aan het type ligt) Maar zoiezo gerechtigheid halen!
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Het lijkt mij niet verstandig om je geluid van je TV aan te laten staan. Stel je speelt een shooter, en er wordt achter je op je geschoten. Je zult die ZONDER tv geluid gewoon van achter horen, maar wanneer je TV ook geluid maakt komt het ook van voren, het raak je het hele 'surround' gevoel kwijt. Het heeft er niet alleen mee te maken dat het geluid 'vol' is, maar ook in welke richting het vandaan komt. Zo raakte ik zelf ook helemaal in de war toen ik mijn rear speakers verkeerd om had staan na het veranderen van mijn kamer, waardoor mijn stats met GRAW beduidend achteruit gingen, aangezien ik steeds de verkeerde kant op draaide :+ Komt bij mij trouwens ook nog bij dat mijn tv geluid niet gelijk loopt met het geluid van m'n 5,1 setje, waardoor ik alles dubbel hoor.
     
  3. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Lekker duiken :+

    Ja, het WK voor: "Wie repareerd er het snelste een 360" :cool:
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag bericht gekregen van @Home wat betreft de Samsung HD-decoder.
    Wordt er niet bepaald vrolijk van.

    Email @Home.
    Onlangs heeft u bij ons een digitale ontvanger (Samsung DCB-H360) besteld. Zoals u wellicht in de pers heeft vernomen zijn er zoveel ontvangers aangeschaft dat er landelijk geen producten meer te verkrijgen zijn.

    Wij vinden het heel vervelend te meer omdat we nog geen duidelijkheid kunnen geven wanneer u wel over uw bestelling kunt beschikken. Naar verwachting kan dat nog enkele weken duren.

    Heb de bestelling maar meteen geannuleerd.
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat maar waar! Dat zou echt te lijp zijn! \o/ \o/ \o/ :thumbs: :thumbs: :thumbs: :b: Dan mochten ze mijn 360 als eerste maken! Ben benieuwd wat voor, en wanneer ik mn 360 weer terug krijg! Die reparatiefabriek is in duitsland. Hij ligt daar sinds vrijdag 09-06-2006 om 9.20 uur.

    Dit is onze splik splinter nieuwe Hyundai Sante Fe! Dik chille V6 2,7 liter!_O_

    Dit hebben we erbij gekregen...
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Dit is niet de auto thread =(

    Shoo, alleen hdtv shit please:)
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto's kunnen mij totaal niet bekoren... =(
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    hyundai =(

    ;)
     
  10. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nou eigenlijk al mensen met de Samsung WS32Z409 CRT HDTV?

    Ik heb vernomen dat 'ie o.a. al bij verschillende BCC filialen te koop is...
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom III schijnt vanaf nu te werken op de X360...straks maar eens ff kijken hoe dat eruit ziet in HD :cool: Vond het toch een van de meest vermakelijke (weliswaar simpele no-brainer, maar ik vind dat vet) shooters van afgelopen tijd, heb hem op de Xbox dan ook helemaal grijs gedraaid. En nu dankzij de update weer een rede gevonden om hem ook nog ffies op de X360 te checken....ik hoop dat het allemaal een beetje loopt want dat valt in sommige gevallen nog weleens tegen :+
     
  12. mike amersfoort

    mike amersfoort Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    Zit idd wel wat in wat je zegt jah. Had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Ik moet je wel zeggen zoals jij het verteld jij mij de indruk geeft een zwaar goeie gamer te zijn. Het spelen op geluid is echt moeilijk (bij een 1st person shooter zoals jij zegt) Ook al hoor je je tegenstander achter je..... vaak is hij dan toch sneller dan jij. Mij lijkt t héél moeilijk om je tegenstander sneller af te zijn op basis van geluid, maargoed... niets is uitgesloten uiterraard. Ze hebben ook zulke games natuurlijk ook niet voor Jan L.. Dolby Surround gemaakt
     
  13. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    is die tv echt hd (en dan bedoel ik 1280x720 pixels of hoger) of upscaled hij zijn resolutie?
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    CRT buis heeft geen pixels maar beeldlijnen. En hij heeft dus minimaal 720 verticale beeldlijnen omdat ie HD-ready is. Maar de geometrie van dit model schijnt niet zo fantastisch te zijn.
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooralsnog krijgt de TV geen goede kritieken nee
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    De Philips 32PW9551 (CRT HD) krijgt wel goede kritieken, terwijl hij niet eens offiicieel HD-Ready is.. Hij houdt zich prima staande tussen de LCD HD-Ready's..

    En dat voor maar een kleine 600 euro :)
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    600 vind ik nog veel voor zo een grote bakbeest. CRT HD geeft iets beter beeld ja. Maar als het je daar om gaat dan wacht je toch gewoon ff, want de lcd ontwikkelen snel. Over paar maanden kunnen ze wel goed meten met een crt en de prijzen dalen ook snel. Dus 600 voor zon grote tv vind ik wel wat zonde :)
     
  19. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog even voor de zekerheid vragen:9
    De 8 ms bij de M51 is toch wel gewoon black to black toch, en niet gray to gray?
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook pas drie keer gevraag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina