1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik game heel erg op geluid. Zonder geluid kan ik ook niet gamen. Met racegames bijvoorbeeld, ik kan niet schakelen, ik weet niet hoe hard ik ga, en ik weet niet waar mijn tegenstander achter me rijdt. Ik kijk niet zo heel vaak achterom. Vaak probeer ik hem gewoon met mijn oren te volgen. Ik kijk ook niet zo vaak op mijn HUD om te zien wanneer ik moet schakelen. En het komt vaak genoeg voor dat wanneer iemand achter me mis schiet in een shooter, dat ik hem dan nog kan pakken in m'n draai. En tja, vul zelf maar in of ik een goede gamer ben, ik sta 140ste met GRAW Solo Elimination en 23ste met de PGR3 online career, beide in de wereldranglijst \o/ Maar om toch nog ff ontopic te gaan:

    Ik ben erg geïntereseerd in deze tv, maar dit staat er bij connectivity:

    Is het met deze TV mogelijk om zowel de 360 als de PS3 tegelijk aan te sluiten, en dat ik beide spelcomputers kan draaien in 720p?
     
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Ik zie geen component aansluiting.. voor de 360. En de ps3 gaat aangesloten worden via HDMI, die ook ontbreekt
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijt me zeer maar ik kijk toch naar het merk! En dan zeg ik nee, specs zijn wel goed jah
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    specs zeggen ook niet alles...
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele software gebeuren van deze TV, Kan niet tippen aan een A-merk keuze.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Wat betekend YPbPr voor ingang?
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    waarop baseer jij dit? reviews?
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Component
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat baseer ik op logisch nadenken, De A-merken kunnen toch veel betere panelen afleveren, Betere technologie, Duurdere/Kwalitatief materiaal keuze in hun schermen stoppen, Daar betalen we uiteraard ook voor.

    Bij Component Video zijn de signalen nu gescheiden in drie component videosignalen ook wel YPbPr of YCbCr YUVsignaal genoemd.De Y staat voor het helderheids signaal met sync . Pb en Pr zijn de kleursignalen. Alle drie ontrokken uit het oorspronkelijke RGB signaal
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Dan kan ik toch beter voor de 26" gaan. Die heeft namelijk 2x HDMI en 1x component, terwijl de 23" geen van drieën heeft.
     
  13. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik zeker weten doen jah, Groter scherm :) En 2 maal HDMI (ps3,HD-DVDspeler) 1 maal component (360)
     
  14. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    jep en die 3 inch extra is alleen al het overwegen waard.
    Stond eerst ook te twijfelen tussen 23 en 26 inch maar nu hij hangt superb.:D
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er een verloop kabeltje bij van DVI--> YPbPr, dus component zit er wel op. :)

    Ik zou wel de 26" kiezen, ivm de HDMI en component die apart zitten en geen verloopkabeltjes nodig hebben.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja daar ga je van uit. Dat zal ook wel zo zijn in de meeste gevallen, tuurlijk zal het minder zijn dan de a-merken.
    Iedereen wilt wel het beste, maar niet iedereen wilt zich daar scheel aan betalen. Deze lcd lijkt je wel veel waar voor je geld te geven, dus als iemand er toevallig een review van vind hoor ik het graag ;)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Qua scherm grootte heb ik liever de 23". Die past namelijk op mijn TV kast, terwijl de 26" aan beide kanten een klein stukje uitsteekt, en dat ziet er niet zo mooi uit. Maargoed, wel lomp dat die 23" haast niet als HDTV te gebruiken is. Dan toch maar de 26".
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik me in vinden. Ik speel ook met Dolby Digital en als ik bijv. Halo 2 bij een vriend ga spelen (die het geluid in stereo heeft) neem ik automatisch aan dat alles voor me gebeurd, ook als ik van achteren beschoten wordt.
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie keus kerel!
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina