1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Aiii :D Geslaagd voor m'n HAVO en m'n HDTV net ff uitgepakt en geinstalleerd :)

    GRAW op 1080i ziet er echt prachtig uit :D
     
  2. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd :thumbs:

    Is wel een leuke beloning:cool:
     
  3. mike amersfoort

    mike amersfoort Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefliciteerd gast,

    :b: :b: MENSEN, VANAVOND BIERTJE BIJ SUPREME NL :b: :b:

    (he maar ik heb die LCD die jij hebt ook, alleen dan 40", maaruuuh 1080i???
    ik heb er niet veel verstand van maar hij is toch 1366 x 768

    of haal ik nu 2 dingen door elkaar.... :confused:
     
  4. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    das zonder night vision, voor rest is het prima tv hoor. alleen zulke dingen kunnen soms beetje storend zijn.

    gefeliciteerd supremeNL ;)

    Mike Amersfoort, je kan op de huidige HD-ready tv's 720p en 1080i laten zien. 1080i is dan in dit geval niet de volle 1920x1080 interlaced resolutie, maar gedownscaled naar de native resolutie met interlace aan. dus wat hij zegt kan gewoon :)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dit zeker te weten bevestigen. Mijn Samsung LE26R51 heb ik hier al vanaf oktober in huis, een relatief "oud" model dus alweer vergeleken met de modellen waar de meeste mensen hier nu voor gaan of zijn gegaan (M51, R71 etc.), maar ook op mijn TV is er geen spoortje ghosting te bekennen. Lijkt me dus idd dat LCD's van tegenwoordig gewoon prima presteren, dus geen zorgen over responsetijden mensen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  6. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er al mensen die hier ervaringen hebben of iets weten over de samsung le32m71??
     
  7. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb meerdere schermen van de r51 serie in huis gehad en had waarschijnlijk iedere keer pech. Toch best vorm van ghosting (volgens mij valt het veel mensen gewoon niet op) en opwarmverschijnselen waren ook niet ideaal te noemen. Ik heb nu een M61 en ik kan best bevestigen dat er gewoon wel een duidelijk verschil is! Nogmaals, waarschijnlijk heb ik gewoon pech gehad, net als Arjen.
     
  8. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik was van de week in de Media Markt in rotterdam.. Daar stonden enkele promo pods met xbox360`s.

    Op eentje draaide PGR360... Maar wat me op viel was dat de AA niet echt super smooth was. De lijnen waren toch nog redelijk kartelig voor mijn gevoel. En ik vermoed dat men bij Media Markt toch echt wel HDTV Toverschermen gebruiken...

    Is dit eigenlijk altijd wel? of gebruiken hun TOCH een ander soort beeldscherm dan ik deed vermoeden? :confused:
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    @Supreme
    Gefelcititeerd Man!! Super, Succes vandaag( Word het toch nog een leuke middag) Geniet er van he!!
    @Mike Amersfoort
    Je kan je Xbox in HDTV settings menu instellen op 720p, 1080i.
     
  10. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben nu die samsung tv maar hoe zit dat nou met dat hdmi??
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Samsung is "Die Samsung"? en wat bedoel je met het laatste stukje over High Definition Multimedia Interface?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het ook niet, of jullie hebben idd gewoon pech gehad of ik zie dingen niet die er eigenlijk wel zijn 8) :+ Als ik ga mierenneuken kan ik overigens wel een heeeel klein beetje ghosting ontdekken op bijvoorbeeld de PSP....al is dit zo miniem dat ik het echt niet storend zou kunnen noemen. Misschien dat ik daarom ook wat minder kieskeurig ben ingesteld als het om mijn TV gaat, just a thought you know :)
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    die Samsung maar ik snap dat niet met dat hdmi wat kun je daar nou precies mee doen enzo(voor xbox360)
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Waarom koop je dingen als je er niks vanaf weet? :)

    HDMI word de nieuwe standaard om Beeld/ HDMI kan ook geluid doorgeven, Digitaal dus zonder kwaliteitsverlies, Zie HDMI maar als de nieuwe Scart aansluiting, Je kan er bijvoorbeeld de PS3, HD-DVDspelers, Blu-ray straks op aan gaan sluiten, HDMI ondersteund HD 720p 1080i 1080P
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ok maar kun je er niks van aansluiten van je 360
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De externe HD-DVD speler straks wel denk ik, vooralsnog is er nog niks bekend over HDMI kabels voor de X360 zelf. Maar mijn HDMI ingang blijft vrij voor de PS3 straks :)
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    oh maar die koop ik toch niet, bedankt voor de info!
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je 360 word aangesloten via Component, Ook HD beelden hoor! Maar mischien ooit nog eens via HDMI, de Externe verwacht ik ook via HDMI, die van mij is ook greserveerd voor de PS3, Nu zit de DVDspelert erin
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dat die stekkertjes waarvan er 6 zijn en drie gewoon in een normale tv moeten..?
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is component. Rood, Groen en Blauwe zijn component stekkers, de witte/rode is audio en de gele is composiet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina