1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de Blauwe, Groene, Rode zijn component En de gele witte rode stop je in de normale
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb er niet zoveel verstand van.. dus welke stekkertjes moet ik nou in de tv doen.?
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de felicitaties :) De TV is echt gewoon puur genieten!

    Ik maak nog wel wat strakke foto's :)

    Kheb m'n versterker en verdeler voor Digitale TV ook binnen, dus ben binnenkort ook van dat brakke analoge signaal af :cool:
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die TV al? Dan gebruik je de Groen,Blauwe, Rode, Zet wel je switch op HDTV, En ga dan naar settings in het 360 menu

    @Supreme
    foto's idd!! :)
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat moet ik dan in het menu doen..?
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de switch op HDTV? Dan kan je in het menu 720p of 1080i selecteren
     
  7. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik denk dat het een van beide is; of ik heb gewoon dikke pech gehad of ik ben iemand die werkelijk alles ziet. Al met al, wanneer je zelf maar tevreden bent met je product, is alles ok toch:) En ik denk toch echt dat ik gewoon veel pech heb gehad met mijn schermen, aangezien er talloze mensen zijn die wel tevreden zijn met de R51 serie!!8)
     
  8. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt!!
     
  9. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat hier veel gepraat word over de Samsung LE23R51 LCD tv nu zit ik er inmiddels ook over te denken om deze tv aan te schaffen alleen heb ik nog een paar vragen.
    Hoe zit het met gewoon tv kijken verander hij makkelijk gewoon beeld naar breedbeeld en andersom (dit aangezien de meeste tv uitzendingen nog niet in breedbeeld zijn)
    Mijn tweede vraag is of deze tv een ruisonderdrukking of iets dergelijks heeft ik zit namelijk aan het eind van onze coaxkabel en dan is het beeld af en toe wel eens wat bagger.
    Mijn derde vraag is of ook iemand de prijs weet van deze tv bij de mediamarkt (het liefst in leeuwarden aangezien hun aanbieding soms winkel gebonden zijn).

    Mijn laatste vraag is of ook iemand een goed alternatief weet voor +/- 800 euro met wel een HDMI aansluiting of die tenminste wel echt HD-Ready is voor als ik toch besluit deze niet te kopen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!!
     
  10. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien welke tv er beter is; de samsung le32r71 of LE32M51 want de m serie is nieuwer, echter zijn ze ongeveer gelijk geprijst.

    ik ga de tv uiteraard vooral gebruiken voor gamen en ook films kijken, misschien dat je daar wat aan hebt bij het antwoord.
    over een week ga ik een tv'tje kopen en waarschijnlijk een van deze twee :)
     
  11. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen..

    Ik ben aan het kijken naar een laptop en wil deze ook met mn tv kunnen linken zodat ik HD content kan draaien op mn tv..

    Heb je hier een DVI voor nodig in je laptop of is een VGA-poort ook goed..

    Groeten
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    volgens mij was de r71 nieuwer dan de m51
    De m serie is iid de luxere versie, maar of de m51 beter dan de r71 is weet ik niet.
    Overigens is de nieuwste samsung serie de m71.
     
  13. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, wat is nou ongeveer de beste samsung LCD tv.

    ik heb zelf een tijd geleden een sony bravia gekocht dus heb me toen erg in LCD tv's gestort.

    maar nu ff een vraagje, de ouders van mijn vriendin willen een LCD tv kopen voor ongeveer 1000 euro (zal er vast wel wat overheen mogen). een 26 inch tv, en ze hebben voorkeur voor samsung.

    dus even een goede samsung tv van 26 inch en rond de 1000 :) kan iemand er 1 opnoemen?
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    De R serie is het laatst uitgebracht, prima tv, Veel mensen zijn er zeer tevreden over.. zie mijn sig ook eens, De m61 zou ook een goeie optie kunnen zijn nog!

    @Gunstino
    DVI :)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En gelijk heb je :b:
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Anderen kunnen nog zo zeiken over producten, Als jouw ogen, oren anders beoordelen en je er zelf wel blij mee bent, Is het altijd prima!
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that :)
     
  18. mike amersfoort

    mike amersfoort Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    Uuuuuuhm, Joostpolletje (of iemand anders), nu heb ik diezelde LCD als jou hé (samsung, le40r71). Nou wil ik niet een hele domme vraag stellen, maar toch doe ik het.

    Ik heb alleen die 3 kleuren stekkertjes in me LCD gedrukt (en de rode en witte uiteraard, audio) en toen het knopje op die kabel van de 360 naar "HDTV" geswitched en gamen maar.....

    Ga je mu vertellen dat ik in het menu van me 360 ook nog iets moet veranderen...

    (zou wel geinig zijn, zou me beeld nog scherper worden. O-) Alleen voel ik me echt dom als dat zo is :eek: )
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    • 1 Schakel de console uit.
    • 2 Sluit de AV-aansluiting van de HD AV-kabel aan op de AV-poort van de console.
    • 3 Controleer of de schakelaar op de AV-poortaansluiting is ingesteld op HDTV.
    • 4 Sluit de rode, groene en blauwe aansluitingen van de HD AV-kabel aan op de ingangen met de overeenkomstige kleur (Y, Cb/Pb, Cr/Pr) van de tv. Sluit de gele compositeaansluiting niet aan.
    • 5 Sluit de egaal gekleurde linker- en rechteraudioaansluitingen (wit en rood) van de HD AV-kabel aan op de audio-ingangen van de tv.
    • 6 Schakel de console in. Vanuit het gebied Systeem kun je de weergave- en HDTV-instellingen wijzigen. Selecteer de juiste video-instelling met hoge definitie voor je tv (480p, 720p of 1080i)

    Uit de handleiding van de Xbox 360.
     
  20. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ik ben aan het kijken of ik de volgende tv wil gaan kopen:
    de 42PF9830/10 van philps of zijn kleinere broer 37PF9830/10. wat vinden jullie van deze tv? ik weet dat ze duur zijn maar ik heb zelf nog geen echte vervangers gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina