1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Xbox magazine is ook niet erg betrouwbaar ;) Zag hun tv test, die ze gewoon letterlijk gejat hebben uit andere magazines... erg professioneel ook, doen alsof je zelf een test doet maar ondertussen alle review stukjes woord voor woord overnemen van andere magazines:x Geld ook voor andere magazines, ben het stukje over de philips 32pf9830 al 5x tegen gekomen die precies hetzelfde waren in een aantal nederlandse magazines die doen alsof ze zelf de reviews hebben gedaan. =(
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik heb die groene rode en blauwe erin gedaan maar ik hij doet het niet ik had hem wel op HDTV gezet maar hij deed het niet
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet per ongeluk de rode van de audio er in gedaan :cool: ?!
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zou kunnen ik kijk wel ff
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En was dat het \o/ ?!
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast niet, want dan mis je alleen rood in het beeld, maar je hebt wel beeld.

    Ik zeg dit uit ervaring...:{ O-) 8)
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon toch?
    Maaar heb je je 360 wel aan gezet?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Yesssss!!! :D

    Eindelijk geluid werkend gekregen. Het bleek dat ik gewoon dat ik die kabel niet ver genoeg in de digital 1 had geduwd (vandaar ook dat ik hem zo los vond zitten). Klinkt erg dom, is het ook. Alhoewel ik nou wel beter achter de tv zat; ik zat vanmorgen gewoon in een veel te onhandige houding te prutsen en dan gaan snel dit soort dingen mis. TVmeubel zonet naar voren geschoven en nog even geprutst en ineens clickt ie verder.... en kreeg ik meteen geluid!

    Damn, ik ben echt blij en opgelucht. 'T zat me toch wel dwars. Eerst wint NL van Ivoorkust en nou nog dit goeie nieuws. Mijn avond kan niet meer stuk. :)

    EDIT: Ik heb trouwens een hele tijd met dat geluid zitten prutsen. Maar over het beeld heb ik dus echt totaal niets te klagen. Heb voor deze LCD een weekje een Sony gehad (kweet even het typenummer niet meer, maar het was iets met KG als ik me niet vergis), welke was afgeprijsd bij de It's naar 1999,-, maar die stemde me kwa kleuren en vooral helderheid niet gelukkig (en was nog te groot ook eigenlijk met z'n 40 inch). Nou dus de 32pf9830 en het valt me op dat het kleur palet gewoon perfect is. En het ziet er ook verrekte scherp en helder uit. Ik heb ook helemaal niet meer aan de instellingen hoeven prutsen na de automatische installatie.... iets wat ik continu heb gedaan bij die Sony. Nou ja, ik heb wel de kleurtinten van koud naar neutraal gezet, maar dat was alles. Super toch?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat ben jij dom!;) :+ :b:

    Zul je altijd zien, de oplossing is vaak eenvoudiger dan je denkt :emo:

    Nu kun je eindelijk genieten van het HD gamen! \o/ Nu nog een paar HD trailers downloaden en je kan gelijk een nieuw shirt aantrekken, omdat je niet meer kan stoppen met kwijlen 8) :+
    :thumbs:
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het ziet er echt geweldig uit. Sta nog het meest van DoA4 te kijken, maar da's mijn smaak. Moet eigenlijk nog eens die demo van Lost Planet opniew downen....

    En die HIFI set, die komt er nog zeker..... ben nu gewoon blij het dat tenminste zo werkt.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Zet je TV ontvanger op 'Component'. Waarschijnlijk staat hij op RGB of op Scart ofzo. Je moet even in je gebruiksaanwijzing kijken hoe dat bij die TV werkt.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Coole tv de 32pf9830, broertje ervan de 37' is nog net iets mooier, maar nice aankoop. Ik ga binnenkort voor de 32pf9966.

    Maak es wat pics:thumbs:
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Weer een probleem opgelost !!!!
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Maar ik denk ook nog wel een paar honder euries duurder, of niet? Deze is al redelijk prijzig voor een 32 Incher, maar dan krijg je er ook wel wat voor terug. Ik zal eens kijken of ik binnekort wat piqs kan plaatsen. Op dit moment moeten jullie het met deze doen, van de Philips site (met specs natuurlijk). Vooral de 6 ms (whoopie!) responsetijd was voor mij erg belangrijk.

    [​IMG]

    --------------------------------------
    Beeld/Display
    Beeldformaat : 16 : 9
    Helderheid : 550 cd/m²
    Schermdiameter (inch) : 32 inch
    Schermdiameter in centimeters : 80 cm
    Schermtype : LCD WXGA Active Matrix TFT
    Beeldverbetering : Progressive Scan, 3D-combfilter, Active Control met lichtsensor, Digital Natural Motion, Onderdrukking gekartelde lijn, Movie Plus, Widescreen Plus, Pixel Plus 2 HD, Dynamisch-contrastverbetering
    Schermverbetering : Scherm met anti-reflectiecoating
    Kijkhoek (horizontaal) : 176 graden
    Kijkhoek (verticaal) : 176 graden
    Schermresolutie : 1366 x 768p
    Responstijd (normaal) : 6 ms
    Dynamisch schermcontrast : 6000:1

    Ambilight (2 balken)

    Ondersteunde beeldschermresolutie
    Computerformaten : 640 x 480, 60 Hz, 800 x 600, 60 Hz, 1024 x 768, 60 Hz
    Videoformaten : 640 x 480i - 1Fh, 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576i - 1Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, 1920 x 1080i - 2Fh

    Connectivity
    Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
    Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, Y/C
    Extern 3 SCART : Audio L/R, CVBS in, CVBS in/uit
    Extern 4 : Digitale coaxiale S/PDIF, YPbPr
    Extern 5 : DVI-I met HDCP, YPbPr
    Extern 6 : HDMI
    Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, S/PDIF in (coaxiaal), S/PDIF uit (coaxiaal)
    Aansluitingen aan de voor- en zijkant : 2x USB, Audio L/R in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, Geheugenkaartlezer met meerdere sleuven, S-video in

    --------------------------------------

    En nog een hele hoop, but who cares. ;)

    Rest van specs staan hier:

    Click.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja maak er maar 1000 van ;) Daarom ben ik maar van de 37' afgestapt, tweede keuze is de 32pf9966, heeft zelfde scherm als die van jou, maar andere omlijsting etc, wat minder druk, dus ga voor de 9966.
     
  16. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Er blijft ook helemaal geen stof opzitten, heb hem nou bijna een half jaar en ik heb hem nog maar twee keer schoon gemaakt. Meer eigenlijk omdat ik er zo'n schoonmaaksetje bijgekocht had en die wil je dan ook maar een keertje uitproberen. Zo'n coating zou ik wel door mijn hele huis willen hebben, hoef ik nooit meer schoon te maken :cool: .
     
  17. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort voor m´n 360 een nieuwe monitor kopen (HDTV is veel te duur voor mij als scholier) om een betere next gen ervaring te kunnen krijgen. Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met belangrijke punten:
    - prijs niet veel meer dan 200 euro
    - 8ms responsetijd
    - tenminste 19 inch widescreen
    - flatscreen

    Het schermpje dat ik tot nu toe het beste vind en aan de punten voldoet is de Acer AL 1916 WS 19 inch http://hardware.kelkoo.nl/b/a/ps_16184572/114401.html
    Kan iemand mij vertellen of ik met nog meer punten rekening moet houden en of die Acer een goede keuze is?
     
  18. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag op het laatste moment toch nog besloten om voor de
    Sony KDL 32V2000 te gaan.

    Zonet besteld bij Videopartner.nl en hopelijk wordt hij maandag of dinsdag hier bezorgd.
    :)
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben maanden bezig geweest om een keuze te kunnen maken.
    Winkels zoals de Mediamarkt helpen hieraan helemal niet mee , de keuze is daar enorm.
    Op mijn verlanglijstje stonden nog maar 2 LCd's , Philips 32pf9966 € 1699 en de Samsung LE32R71B € 1599.
    Tot ik voor mijn werkgever even naar de MM moeste om daar inktpatronen te kopen.
    Zag dat de LE32R71B nog maar € 1189 koste , heb toen ook meteen de LCD gekocht.
     
  20. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? welke mediamarkt dan want hier kost hij 1399
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina