1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Alleen de PS3 gaat hier binnenkort gebruik van maken. Misschien dat hij dat gelezen had ofzo. Zou natuurlijk zomaar kunnen.

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

@ SupremeNL

Heb ook deze TV, heerlijk apparaat. Mag ik vragen waar je hem gekocht heb ?

Mvg Eric

3. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Die laten inderdaad niet lang meer opzich wachten hoog uit een jaar.
    Maar dan komt het leuke gedeelte die krengen zijn ernstig duur de sony true hd tv kost 4000 euro als ik het goed heb.
    Plus true hd gaat voorlopig denk ik niet aanslaan omdat consument al moeilijk doen om een hd ready scherm te kopen.
    Dus het is leuk dat ze komen maar je hebt er de komende 1000 jaar geen reet aan.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vergeet de omroepen niet.
    Als zij niet mee willen werken zal HDTV nooit aanslaan.

Goed voorbeeld is de WK.
    Bijna iedereen hier in Nederland heeft inmiddels wel een breedbeeld tv , maar nee de NOS zend de WK in 4:3 uit.

5. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    En daar baal ik nog elke dag van! :mad: Stelletje prutsers zijn het bij de NOS! Als ze nooit in breedbeeld uitzenden waarom zouden de mensen die een 4:3 tv hebben een breedbeeld tv aanschaffen? Niemand natuurlijk. Er moet eerst veel meer in breedbeeld uitgezonden worden voordat men een breedbeeld tv gaat aanschaffen...

5 Jaar geleden werd er nog gezegt dat binnen een jaar iedereen in breedbeeld zal gaan uitzenden, dus het is verstandig om een breedbeeld tv te kopen. Tot nu toe zendt vrijwel geen enkele nederlandse omroep in breedbeeld uit. Een paar uitzonderingen daargelaten...

Ik denk dat het dezelfde kant opgaat met HD. Ze gaan nog geen HD uitzenden omdat bijna niemand een HDscherm heeft. Die op hun beurt weer denken, ik koop geen HDscherm want er wordt niet in HD uitgezonden! Zo is het cirkeltje weer rond |:-

Zo mijn gal is gespuwd :D

6. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook een HDTV van Samsung, mooi ding maar krijg bijvoorbeeld bij Hitman soms donkere vlekken tijdens het bewegen, vooral als ik in een gebouw ben. Hoort dat??

Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  7. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  8. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb mijn HD Reday TV Elektrogigant besteld, goedkoop aan de prijs wel. Service had iets beters gekund. Ze stonden om 22:30 aan de deur en zouden hem voor me installeren. De leverancier wist niks van installeren en heeft hem alleen geleverd....heb er over geklaagd en ik ga de leveringskosten terug krijgen. Oftewel...ik ben er wel blij mee.

9. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    SupremeNL..Jou ouders hebben de Samsung LE37R72B he?
    Wat is de precieze breedte maat van deze tv? Dus niet van het scherm maar van de tv in zn totaliteit.Ik wil hem namelijk ook aanschaffen maar hij moet bij mij in een kast van 93 cm breed,dus hij gaat net wel of net niet passen.
    Zou je dit voor mij willen opmeten :D
    En waar hebben ze m gekocht? Ik kan m nergens in n winkel vinden,dus ga m via internet kopen.
    Zijn ze er nog steeds tevreden over?

Hoor het wel,

Alvast bedankt :b:

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    nos zend wel het wk in breedbeeld uit. Tenminste via casema digitale tv........

11. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De precieze breedtemaat is: 80 CM

Dus moet makkelijk lukken! MM hebben ze hem staan, Lees mijn ervaringen/pics maar ff via mijn SIG

12. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb t over de 37R72B :) niet de 32...
    Op kieskeurig staat 92 cm breed,maar als dit iets zou afwijken zou hij dalijk dus niet passen..Vandaar dat k hem t ff vroeg...

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hij bedoeld de 37 joostpolletje. En volgens kieskeurig is die 92cm breed.

[edit] net te laat ;) maar die afmetingen op kieskeurig zijn wel nauwkeurig, want ik ging bij de MM ff opmeten van de 26" samsung en het klopte precies....[edit]

Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  14. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha toch bedankt voor je reactie,maar moet dus 100% zeker weten dat ie idd 92 cm breed is,als ie namelijk iets groter zou zijn zou die dus niet passen en zou mn hele wandmeubel eruit moeten hehe

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Idd weer te snel over heen gelezen.... Maar als we dus nagaan dat de 32" een beeldbuis heeft van 82cm, en de breedte van het toestel 80cm is.

Dan kunnen we toch stellen dat de 37" die een beeldformaat heeft van 94cm als ik me niet vergis, een breedte heeft van 92cm, 93cm

Dus conclusie is dat toch dat het net gaat lukken

16. frankee

frankee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even de tijd genomen om dit forum door te lezen, en volgens mij is de benq dv3251 voor mij de beste koop.
    hier is hij volgens mij het goedkoopst. (899euri)
    stel nou dat ik hem over een half jaar koop (eerst sparen:p). hoe duur schatten jullie dan dat hij is?
    en als er iemand is met goede/slechte ervaringen met deze tv, spreek.

17. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op het forum!

Hoe duur die dan is, ik denk zo'n 350,- :) Nee hoe moeten wij dat nou weten, Er zal mischien een paar tientjes vanaf zijn, dat zou reeel zijn... Ervaringen kan je makkelijk vinden toets ff je type nr in google, kieskeurig en je hebt ervaringen (vooral kieskeurig zou ze wel hebben)

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders hebben idd de LE37R72B, hij is 92.3cm breed.. (van de samsung site) ik zal het morgen nog even nachecken..

M'n ouders hebben hem gekocht bij Mediamarkt voor 1725 euro.

En ja: ze zijn er nog steeds tevreden over :)

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ong gelijk :)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat te bedenken dat HDTV uitzendingen in Amerika al jaren de gewoonste zaak van de wereld zijn :eek: Die mensen daar kijken series als Lost, Desperate Houswives, noem het maar op, allemaal in HD. Hollywood films die op TV worden uitgezonden zijn ook allemaal HD.

De regering daar verplicht de omroepen zelfs om uit te zenden in HD, kun je nagaan ! Dat zijn toch wel dingen waaraan je merkt dat wij in ons kleine kikkerlandje toch echtwel achterlopen met bepaalde zaken....

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina