1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    RTL vanaf 2007 volledig op breedbeeld

De tv-zenders van RTL Nederland gaan vanaf 1 januari 2007 volledig in breedbeeld uitzenden. Het is daarmee het eerste mediabedrijf in Nederland dat volledig op breedbeeld overgaat.

Niet meer handmatig
    Vanaf 2007 hoeft een breedbeeldtelevisie niet meer handmatig op de juiste schermweergave ingesteld te worden. RTL stuurt met haar programma’s een signaal mee, waardoor het beeldscherm automatisch de juiste stand aanneemt.

De RTL zenders horen niet bij mijn favorieten , kijk er maar zelden naar.
    De belspelletjes en soaps in breedbeeld , dat hoeft van mij niet !!

Naar één ding kijk ik nu wel uit en dat is Autosport (Rally , Motor en F1 ) in breedbeeld.

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Goeie zet.. werd es tijd:)

Maja kijk al 6 jaar alles in breedbeeld. Zweer het je, bijna niemand op straat is meer dik.. :+ Ik zie niet meer dat de tv beelden breder gemaakt worden, that's normal right?! :+

3. JeePee

JeePee Guest

Jeeee! *) Formule 1 en A1 Grand Prix in breedbeeld _O_

4. ExQuiZite

ExQuiZite I'm Back Motherfucke

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best ver weg nog hoor..januari..als ik jou was hield ik me geld nog maar even. ZO goed is die hele HD shit nog niet..naar mijn mening.

5. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onderbouw je mening eens!

6. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net mn tv gehaald, en het beeld is echt verbluffend!
    ik kan alleen bij de instellingen de game modus niet vinden
    ik heb alleen dynamisch, standaard, film en aangepast?

edit: ik heb trouwens de samsung LE32R71

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Is er trouwens veel verschil in de Samsung LE32R71BX/32" LCD, 81 cm en de Samsung LE26R71B/26" LCD, 81 cm

Ik zie geen verschil, ja alleen de prijs. Maar wat is hier het verschil tussen :)

En had nog een vraagje over de grotes. Je had de LCD tv van samsung (die hierboven staan) ook in 66 cm, zit daar nog verschil in kwaliteit en andere dingen in? Of is het alleen de grote.

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja eerste is 32" en tweede is 26" daarom het prijsverschil. Foutje van de website waarschijnlijk.
    En antwoord op je 2e vraag. Ik zou het niet zeggen, enige verschil is de contrast ratio, wat iets lager is bij 26", maar volgens mij gebruiken ze dezelfde beeldtechnieken.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Bedankt voor snelle reargeren :)

Ja ik keek er al zo raar tegen aan. Maar de 26' is ook wel een relaxt beeldschermpje, al zit ik toch liever tegen de 32' aan te kijken. Maar even zien of hij op me tv meubel past en of me pa/ma het goed vinden :cool:.

Bij de 32'' krijg je nu nog bij expert 4 jaar garantie ofso vanwege de wk zooi. Maar je betaald dan wel 1500 euro. Ik heb liever dat ik hem in de winkel haal met garantie dan dat ik iets duurs van internet bestel. Hoe hebben jullie dat gedaan, via welke website? want het scheelt meestal wel ontzettend veel.

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nu bij MM de Sony 32S2000 voor €1400,- + gratis psp of €100 retour van sony zelf...
    Lijkt me betere deal dan een samsung van €1500...

11. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.kieskeurig.nl

Type nr zoeken, En alle goedkope webwinkels staan erop, Ik ben geen voorstander van zulke aankopen via het web, maar het scheelt wel enorm veel geld!

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kom net terug van de MM in Hengelo en wat schetst mijn verbazing.
    Ze hebben een hele grote voorraad Samsung HD-decoders zowel Zwart als Zilver.
    Heb vorige week mijn bestelling bij @Home nog geannuleerd omdat de levering nog weken ging duren.

13. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    En nu wel gekocht?

14. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik was vanochtend bij verschillende zaken een beetje kijken en wat mij opviel was dat de Samsung echt behoorlijk minder kwaliteit heeft dan philips toestellen (tv dan he games niet gezien) ik heb niet echt naar de type nummers gekeken maar bij elke winkel was het wel zo, nu vraag ik mij dus af waarom veel mensen dan toch voor de samsung gaan ?

en ojah overal wordt het kopen van een hdtv nog afgeraden maar hier op het forum zie je toch veel mensen die er een hebben nu komt dat natuurlijk door de 360 maar waarom hebben jullie niet echt geluisterd naar de media ?

15. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HDTV is de toekomst.
    maar wie heeft je het afgeraden dan:eek: .
    want ik ga nou niet meer een breedbeeld kopen als er een mooie lcd op me staat te wachten die HD-Ready is.;) als ik het fout heb verbeter me dan evenO-) .

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Natuurlijk kon het niet laten.
    De verkoper waarschuwde me wel dat de HDMI signaal tussen de Samsung HD-decoder en een ander merk LCD/Plasma voor problemen kon zorgen.
    Maar gelukkig heb ik een LE32R71B.

Kijk nu naar OEK-TUN in HD en het beeld ziet perfect strak uit.

Alleen jammer dat de HDMI-kabel zo prijzig zijn :mad:

Heb nu meteen aangemeld op de overige HD-kanalen van @Home.

17. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nice choice!

Oehlbach zeker, 1meter zo 60eurotjes.. Ja ach, wel kwaliteit:)

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad een Oehlbach kabel , 1½m voor bijna € 80.

Las net op een ander forum dat de nieuwe firmware voor de Samsung ook beschikbaar was.
    Dacht eerst dat ik de WK in HD aan het kijken was , maar bleek SD te zijn.
    Firmware geupdate en nu staat er wel HD in beeld.

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    waarom zijn er zo weinig fabrikanten die hd decoders maken. In amerika en japan is er toch al jaren HD? Dan zou je toch verwachten dat de grotere fabrikanten al langer ervaring hebben met HD decoders, echter nu zie je er maar eentje in NL die niet eens optimaal werkt. Vreemd vreemd.

20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Twee, De samsung en de philips.. Het staat hier allemaal nog inde kinderschoenen, Zal nog wel keer vande grond af komen, Maar op dit moment niet als gepland nee

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina