1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    ..Lees de vorige pagina's.

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  2. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn er 50 man 8). Kan je of iemand het me niet ff vertellen?

3. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    De vorige paar dan

4. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zie ik em staan :). Ik heb geen zin om 50 pagina's door te worstelen, maar gelukkig stond ie dichtbij deze pagina.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  6. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik voor de Samsung, heb namelijk zijn grotere broer: 32 inch.

Erg veel aansluitingen, HD-ready, fantastisch beeld...

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat zijn ze allebei (HD ready) :). Alleen het contrast is minder bij de Bravia.

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung is toch wel de top op dit moment... Hoewel het opzich ook nog een kwestie van smaak is... Laat ik het zo zeggen, volgens de critici zou je voor Samsung moeten gaan!

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    lol, top van wat en welke critici? :p

10. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Samsung qua design ook de mooiste HDTV's hebben *) .

11. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wist ik al. Maar nog niet via DVD of XP jammer genoeg :mad:

BTW Zijn jullie al bekend met mariposaHD? Dat gruwelijk mooi gewoon :D
    Het is een serie in HD. Afleveringen zijn gratis te downloaden.

Checkie

Waarschijnlijk kunnen de meeste van jullie dit al het is gewoon te mooi om te missen :) Maar toch kan geen kwaad om er even na te verwijzen.

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de Bravia gaan, wij zelf hebben die samsung en mijn opa heeft een Bravia. Met beeld maakt het niet heel veel uit maar qua geluid is de Bravia een stuk beter dan de samsung, die net goed genoeg geluid heeft voor een rtl 4 praat programma. Maar ja als je een dolby surround set heb ofzo dan kan je net zo goed die samsung nemen.

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik was effe in de Blok hierro in Schagen daar had je toch een mooie JVC, heel helder, je kon alles gewoon super zien van 30 cm, 101 cm, 1700 euros
    prachtig ding, alleen is hij volgens mij maar 480 x nogwat... en ik weet niet op hij HD-ready is

iemand weet welke tv ik het over heb??:p
    lijkt me kleine kans maar hij had een nummer met 40...

14. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    als je ff HDTVpump instaleert op je computer kan je ook mpeg2 bestanden streamen en dan kan je sus ook .ts-bestanden die je gesownload hebt (vaak films) bekijken. Net ook weer een film (Mr. and Mrs. Smith in 1080i/ .ts-file) bekeken en dat zag er erg goed uit

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff moeilijk moeilijk moeilijk....
    Ik vraag me zóó af of de 300 euro extra het waard zijn om een 66 cm HD LCD te kopen, dan een 71 cm breedbeeld....

LCD is veel scherper, maar dus ook 300 euro duurder. =(

Moelijk... :):

16. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Een 'ouderwetse' CRT tv is gewoon outdated. Voor analoge TV is het prima, maar zodra er meer en meer HD wordt aangeboden baal je dat je nu een CRT hebt gekocht. Op dit moment maakt het niet zo heel veel uit of je een CRT of LCD aanschaft. HD staat nog in de kinderschoenen.

Je moet goed bedenken wat je in de toekomst nog gaat aanschaffen. Als je over een jaar een HD decoder wil aanschaffen heeft dat totaal geen nut als je een CRT monitor hebt.

Heb je op dit moment een 360 of verwacht je in de toekomst een 360/PS3 aan te schaffen? Dan zou ik 100% voor een HD-ready LCD gaan. Als je dit eenmaal gezien hebt wil je nooit meer gamen op een CRT :+

Als ik het voor het zeggen wist ik het wel: ik kocht een LCD tv voor 300 euro meer dan een CRT.:)

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb thuis een Xbox 360 staan, en we hebben beneden een 77 cm Breedbeeld staan waar ik 'em wel eens op heb aangesloten. Normaal game ik boven op een simpele 55 cm TV, maar een groter scherm vind ik toch wel vet. Je hebt idd gelijk dat gamen op een Breedbeeld niet een zeer goed beeld geeft. Maarja, het is wél 300 euro minder...

Ik neig idd naar een 26" HD-LCD, maar m'n ouders zitten vooral over het geld te zeiken, waardoor ik altijd ga twijfelen. (ik moet wel alles zelf betalen though)

Ik heb op dit moment iig láng geen 750 op m'n rekening staan (dat lukt pas over 5 maanden ofzo) maarja. Beetje lastig vind ik het.

Want ik wil gewoon mijn game-ervaring wat "omhoog schroeven", alleen LCD + 5.1 set (die ik er dan vanzelfsprekend ook bij koop) is zo duur... (en ik ben dus iemand, die wanneer hij iets in z'n hoofd heeft, niet lang kan wachten =( )

EDIT: Áls ik voor een LCD zou gaan, zou ik gaan voor één voor deze 2:

http://kieskeurig.nl/nl/product.nsf...702200524B38~6D7ED01A307728DCC125708A003E82B8
    Welke zouden jullie dan iig aanraden (er komt een 5.1 set bij, dus geluid voor gamen hoeft voor opgelet te worden :) )

18. JeePee

JeePee Guest

Stefan, zoals aldmar al zegt, wanneer je een 360 op HDTV gezien hebt wil je niks meer anders. Ik zit er zelf ook nog steeds aan te denken om een HDTV voor boven te kopen, en dat is niet omdat ik een groter beeld wil, maar omdat het gewoon zo ziek mooi is. Als je dan toch die CRT koopt, en je ziet de 360 een keer op een echte HDTV (en dan niet een demopod) dan weet ik zeker dat je verschrikkelijk veel spijt hebt van je aankoop. Sure, jij kan een andere mening hebben, maar ik weet dit gewoon haast zeker. Om de keuze een stuk makkelijker te maken moet je een keer je 360 meenemen naar de Wouda, of een kiekje nemen bij mij (je hebt hem nog steeds niet draaiend gezien 8)), want dan denk ik dat je veel makkelijker een keuze kan maken (in het voordeel van de HDTV). Wat je nu misschien wil gaan doen kan je vergelijken met vroeger... vlak voor de komst van de kleuren televisie een hele goede zwart/wit monitor kopen. In mijn ogen niet erg slim. Het lijkt een kromme vergelijking, omdat je misschien denkt dat kleur en zwart/wit een wereld van verschil is, maar dat is SD en HDTV ook ;)

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ow ok, ik hoor ook veel positieve verhalen over de Samsung dus ik denk dat dat hem word. En ja bullettime heb 5.1 systeem :) (Logitech Z-5500)

Thnx :cool:.

*Nu nog ff me pa over halen...:9

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen het poetsen van de zwarte behuizing is minder.
    Heb mijn vorige tv nog nooit zovaak hoeven schoon maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina