Ik heb thuis een Xbox 360 staan, en we hebben beneden een 77 cm Breedbeeld staan waar ik 'em wel eens op heb aangesloten. Normaal game ik boven op een simpele 55 cm TV, maar een groter scherm vind ik toch wel vet. Je hebt idd gelijk dat gamen op een Breedbeeld niet een zeer goed beeld geeft. Maarja, het is wél 300 euro minder...
Ik neig idd naar een 26" HD-LCD, maar m'n ouders zitten vooral over het geld te zeiken, waardoor ik altijd ga twijfelen. (ik moet wel alles zelf betalen though)
Ik heb op dit moment iig láng geen 750 op m'n rekening staan (dat lukt pas over 5 maanden ofzo) maarja. Beetje lastig vind ik het.
Want ik wil gewoon mijn game-ervaring wat "omhoog schroeven", alleen LCD + 5.1 set (die ik er dan vanzelfsprekend ook bij koop) is zo duur... (en ik ben dus iemand, die wanneer hij iets in z'n hoofd heeft, niet lang kan wachten
)
EDIT: Áls ik voor een LCD zou gaan, zou ik gaan voor één voor deze 2:
http://kieskeurig.nl/nl/product.nsf...702200524B38~6D7ED01A307728DCC125708A003E82B8
Welke zouden jullie dan iig aanraden (er komt een 5.1 set bij, dus geluid voor gamen hoeft voor opgelet te worden
)
Laatst bewerkt: 27 jun 2006