1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou jongens!

Het heeft me 1110 euro gekocht maar ik ben nu wel trotse bezitter van de:

Panasonic TX 26LX60

Met daarbij de:

Samsung HT-UP30

Een dikke 66 cm LC televisie, gecombineerd met één van de beste Home Cinema Sets in z'n prijsklasse. Binnen 2 weken staat als het goed is, alles op z'n plaats! :)

2. JeePee

JeePee Guest

Nice man _O_
    Dat ding wil ik ook kopen. Eerst ff onderhandelen met m'n oma :cool: :+

3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, en ik alles zelf betalen 8) (nou ja, m'n ouders, maar betaal wel alles keurig af :cool: )

4. JeePee

JeePee Guest

Ik heb contacten hè 8) Nee, maar mijn oma is pro-philips, dus ik weet niet of ze mee wil betalen aan een Panasonic :9 Gaat nog moeilijk worden. "Panasonic, waar komt dat vandaan? - Uit Japan oma. - Ow, die maken nooit zulke goede producten toch?" 8) Ze denkt nog dat CD's met een naald worden gelezen, en ze ligt er dagen van wakker om uit te vinden hoe een film op zo'n klein schijfje past :+

Maare, echt een chille aankoop :b:

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, kan niet wachten tot hij morgen is opgehaald. Dan eerst kamer beetje opruimen, paar nieuwe dingetjes kopen, en dan na zeg 6 of 7 dagen lekker installeren! :)

6. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is ie zo slecht dan?
    Specs zijn iig goed.

7. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zijn ze dus niet.
    Slechte contrast, hoge responsetime (16ms Grey to Grey en 25ms Black to Black) en volgens mij is die ook niet HD ready.
    De T serie is ook het budget model, de R serie is het standaard model en de M serie is het high-end model bij Samsung.
    Kiezend tussen de T en R serie zal 9 op de 10 mensen hier je de R serie aanraden.

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij zadelt je oma op voor zulk soort bedragen.. hmmm toch nog ergens goed voor:b:

Idd, voor het beetje meer geld is de R71/72 een hele goeie optie, doe je absoluut niet verkeerd aan!

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt en ik ben er nog steeds niet waarom. Op een of andere manier is de 71 vaak goedkoper (ca. €200,-). Voor de rest verschilt alleen de behuizing bij de 72 (zilvere rand en verzonken aan-/uitknop).

Ik heb Samsung wel een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.

10. smokehaze

smokehaze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaa dat hd is echt mega vet echt helder en scherp

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien wil hij vragen of hij niet alvast een voorschot kan krijgen op zijn erfenis.

Volgens de manual zijn de technische specificaties tussen de R71 en R72 helemaal het zelfde.

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat klopt. Zoals ik al eerder zei is het mogelijk dat ze een overproductie van de 71 hebben en dan trekken ze de prijs wat omlaag om de verkoop te stimuleren. Ik ben benieuwd of Samsung me nog ooit antwoord geeft! 8)

13. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, M high End model... Toen ik in de BCC was en stond te kiezen tussen de M51 en R72... Vond ik de M wel iets minder kwa beeld dan de R72... (ja, ik weet het standaard fabrieksinstellingen in de winkel)...Bij de M zag ik tijdens Ice Age die werd afgespeeld een rode gloed om de personen, en dit was er niet bij de R72...

En ja, ik geloof best dat de R72 wat minder is dan de 61m..maar ZEKER niet minder is dan de 51m.

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar dat heeft te maken dat de M51 een ouder model is. De M51 kan minder kleuren weergeven en heeft een lager contrast dan bijv. de R71/72 of M61. Zoals ik al eerder zei is de T-serie een gestripte versie met 16MS responsetijd, 2000:1 contrast en heeft ook geen DNIe voor een scherper, gedetaileerd beeld. De M71 is het nieuwste model en dat is echt een supertoestel met o.a. 6000:1 contrast, 120Hz, 2x HDMI en kan meer kleuren weergeven dan een CRT-TV.

15. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog aanraders voor mij?
    Grootte liefst 26-27", budget rond de 700 euro..

Zelf dacht ik dus aan de LE27T ding van Samsung maar dat scheen dus niets te zijn... Dus iemand anders nog aanraders?

16. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mn fatboy binnen gekregen :)

wat een doos zeg! en hij zit zwaar relaxed :thumbs:
    het duurde trouwens nog niet eens een week voor ik m kreeg, wat des te beter is natuurlijk :D

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    (wat pagina's terug)
    Als hij HD Ready is ondersteund hij dit otch automatisch? of heb ik weer iets verkeerds voor ogen?
    Dit is hem trouwens DiBoss LT-27K
    rond de 722.-(wanneer je in pond bestelt) bij play.com 27 inch

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Play.com levert alleen in de UK.
    Uitzonderingen zijn DVD's en CD's.

19. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    LE26R72/71B
    LE26M51B

20. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook sinds kort een Samsung LCD TV. Mooi ding maar ik heb soms erge last van ghosting. Vooral bij fifa 2006 worldcup zie je het duidelijk bij de spelers. Eerst was dat niet het geval? Wat kan ik eraan doen? Is mijn tv opeens stuk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina